Syyskuun sykkeet

Juu viltillä meilläkin on. Joskus kuitenkin on siirtynyt paljaalle ja kerran on pää kopsunut lattiaan. Tosiaan pää on joustava vauvalla, joten ei syytä huoleen kunhan ei ihan holtittomasti paiskaudu :) Pylly nousee täälläkin ahkeraan sekä valumista ja pyörimistä havaittavissa :) Menevä leidi siis ;)

NIKSI-PIRKKA OSUUS

Uusi vinkki banaanikärpästen ansaksi: imettäminen. Imettäjä asetetaan taloon sisälle haluttuun huoneeseen. Koska imettäjä on makean tuoksuinen, banaanikärpäset huumaantuvat laiskoiksi jo pelkästä imettäjän tuoksusta ja ne on helppo läiskiä hengiltä. Imettäjän vaatteet ovat myös toimivia houkuttimia, mutta elävä, imettävä nainen on tehokkain tapa.

Saavutin juuri erään äitiyden virstanpylvään: lähdin ihmisten ilmoille paita nurinpäin :joyful: Vieläpä hupparin alla oleva, mutta pitkälle pepun päälle ulottuva räikeä toppi, josta saumat erinomaisen hyvin näkyvät. Hyvä meidän joukkue!

Hellis, kesken 3kk nla-käynnin huomasin päällimmäisen paitani olevan nurinpäin. Nolotti, että näin sitä taas julkisesti esiinnytään homssuisesti. Terkkari lohdutti sanomalla, että niin se tunnollisilla äideillä menee; vauva tip-top ja äidillä hyvä yritys. ;)

❤️

Guang Xi, niinhän se taitaa tosiaan olla :):Heartred

Nyt mulla on Elodie Detailsin Retro Revolution -sadesuoja! Löyty käytettynä. Jee! Sitä minä tänään olin nuttu nurinpäin matkalla hakemaan. Pääsi heti käyttöönkin! Kerrankin oli kiva, kun vähän sateli :joyful:

Mä olen todennut, että tärkeintä on saada koko joukkue ajoissa pihalle, tyylistä viis. Jostain syystä puhtaana on yleensä vain se kaikkein kulahtanein vauvan body juuri silloin, kun oikein johonkin ollaan menossa.

On onni oikeinpäin kun on nuttu nurinpäin :happy:

Mummut kertoo aina saman stroorin minut nähdessään :hilarious: Ei ne vaan mene oikeinpäin.

Pylly nousee vauvalla täälläkin ja selällään kierii akselinsa ympäri kun haluaa liikkeelle, mahallaan se on vain vahinkoliikkumista. Mahaltaan pääsee selälleenkin, en ole huomannut että pää kopsuisi, nenä joskus nasahtaa lattiaan kun ei jaksa kannatella.

Poika täyttää ens viikolla 5kk ja mulla on sellanen outo tunne että olisin taas raskaana... Ja käytän pillereitä ja otan ne säännöllisesti.. Kaks negatiivista testiä tein viime viikolla. Kuukautiset 2vko myöhässä ja kolmatta viikkoa jo menkkamaisia kipuja alavatsalla, toisinaan huimaa ja närästää..

Maarina, eihän sitä koskaan tiedä vaikka tulisi pillereiden läpi! Toki saattaa vaan hormonit heittää häränpyllyä... itekin tein jo tuossa joku aika sitten testiä, kun rupes oleen oireita, mutta negaahan tuo näytti. Meillä ehkäisynä kortsu ja kuukautiset eivät ole vielä alkaneet. Oireetkin sitten hävisivät.

Terkkari lohdutti sanomalla, että niin se tunnollisilla äideillä menee; vauva tip-top ja äidillä hyvä yritys. ;)

Hajosin. :D Niin totta....

Meillekin on pari kommenttia tullut siitä kun vauva on aina parhaat päällä ja vanhemmilla tukat pystyssä verkkarimeiningissä...

Kävin kampaajalla, teki hyvää. Rintojen alle ulottuva tukka -> ihan lyhyeksi. Jotenkin rento fiilis kun ei oo tukka koko ajan naamalla/roikkumalla harteilla.

Oon kans harkinnut tukanleikkuuta, kun tästä pitkästä saa vähän turhan kivasti kiinni pienellä nyrkillä. Mistä johtuen tukka on aina kiinni.. Yhtä hyvin voisi olla ihan lyhyt, olisi helpompi löytää tilaisuus pestäkin kun voisi hyvin pestä illalla!

Kannattaa! Helpompi pitää tämmönen lyhyt, ei roiku puklussa/kakassa/whatever. Mulla on ainakin niin suora tukka että pitkänä roikkui rumasti laittoi sen miten vaan ja nyt lyhyenä pysyy kivan pöyheänä. En vieläkään oo kyllä tottunut, tulee vähän wtf-fiilis kun kokeilee takaa tuota lyhintä kohtaa... Tämän kuvan mukaan pyysin leikkaamaan ja nappiin meni:

Best-Short-Hairstyles-for-Oval-Face-Shape.jpg

Mä olen kans pohtinut tuota hiusten leikkuuta. Mulla on aina ollut pitkät hiukset, mut nyt tosiaan tekis mieli pätkiä. Pitkät hiukset on kivat, kun niitä jaksaa laittaa. Nyt ei ole aikaa joten taitaa enemmän näyttää siltä väsyneeltä hutaisulta koko laitos. Saisi hyvän syyn käydä useammin kampaajallakin leikkauttamassa ettei kasva yli :)

Mä olen kans jo ehtinyt kerran kävellä imetyksen jälkeen paidan luukku repsottaen ja jostain syystä se liivin läppäkin oli jäänyt kiinnittämättä. Olin ostoksilla ja palattuani takkia laittaessa oli epäuskoinen olo kun näin tissin pilkottavan. Todellinen pohjanoteeraus ja nolousolo. Täytyy toivoa, että jotenkin se paita olisi kuitenkin peittänyt näkymää :arghh:

Haha, meilläkin oli mies yksi päivä ollut paita nurin työpaikalla. Pomo oli sitten varovasti asiasta huomauttanet ja kysynyt että valvottiko vauva yöllä.
Itse taas olen pari kertaa huomannut imettämään ryhtyessäni että imetysliivin läppä on auki. Luuhaillut siis kaupungilla ym. liivit auki ja vain paita siihen eteen vedettynä... Paha tapa kun vedän vain paidan vähän peitoksi jos en ole varma haluaako poika vielä jatkaa syömistä. Siihen se sitten unohtuu.

Takaisin