Habu
Jostain jotain jo tietävä
Ikävä kuulla keskenmenoista..
Mie oon menossa ens ma ar ultraan, sillon viikkoja jo 7+4. Eivät aikaisempaa aikaa saaneet annettua, tuntuu että tuohon on vielä ikuisuus!! :arghh: Sain ajan julkiselle, kun edellinen raskaus päätty keskenmenoon ollen rypäleraskaus.... Joten melko tulisilla hiilillä tässä ollaan, että onko kaikki nyt niinku pitää....
neuvola on vasta sitten vk 9+1 että mieskin pääsee paikalle.
Mie oon menossa ens ma ar ultraan, sillon viikkoja jo 7+4. Eivät aikaisempaa aikaa saaneet annettua, tuntuu että tuohon on vielä ikuisuus!! :arghh: Sain ajan julkiselle, kun edellinen raskaus päätty keskenmenoon ollen rypäleraskaus.... Joten melko tulisilla hiilillä tässä ollaan, että onko kaikki nyt niinku pitää....
Mulla menee muutoinkin niin et raskauden hoito ja seuranta neuvolasta, mut kaikki sairauteen liittyvät raskaudenaikaisetkin asiat sit erikoissairaanhoidon kautta :)

Ihanaa että plussasit! Nuo hoidot ovat kyllä aikamoinen tievälillä taivallettavaksi. Täällä toinen hoitoalkuinen, IVF tai ICSI huurunenu kyydissä toivottavasti vielä mulla.
Eli huomenna tulee 5. viikko täyteen ja alkaa ns. piinaviikot. Eli ei ole tätä raskauden "alkua" enää että tuntuis kohdun kasvua, turvotusta, sukkapuikkopistoja ja muita piinaavia oloja, vaan tuli mahassa suht hiljaista.
Tän siitä saa kun yksi km on takana. Ja eniten pelkään sitä että sikiöllä ei löydy sykettä, saa taas sen helvetin käydä uudelleen läpi.

Melkein jo toivoisi selkeämpiä oireita, vaikkakin sitä pahoinvointia (voin olla että kadun vielä tätä