Syyskuun supinat

Piti sitten vielä tehdä testi, taas tuollainen cb pikatesti. :angelic: Nyt oli se plus viiva niin selkeän tumma että ehkä mie uskon... Tosin hain tänään yhden viikkotestin apteekista lisää vaikka pari tulossa postissa. Pakko nähdä jotenkin että raskaus etenee ja on "pysyvä". T. Hullu testaajanainen :smiley-ashamed005
 
Nyt oon sitten ihan varma, että mulla onkin vaan joku kysta, joka tuottaa raskaushormonia :laughing002
 
Hulluuteen ajaa tää yhden ajatuksen pohtiminen :laughing001 pitää viikonlopuks ottaa vähän kirjan lukemista ja Disney+:aa niin ei meeliian yhdellä raiteella ajeluksi.
 
Ihana lukea näitä et ei oo ainoa joka hiljalleen tulossa hulluksi odotuksen kanssa :hilarious: Mie hölmö menin eilen lukemaan jotain tuulimuna juttuja ja km tarinoita ja itkin silmiä päästä yöllä. Onnekseni töissä on lääkäri käsimitan päässä niin sit kyselin siltä maat ja taivaat aiheesta kun se myös neuvola keikkaa tekee niin sain sit rauhoituttua. Ihmeen rauhallisesti se jaksoi kertoa vaikka oli jo potilas odottamassa :smiley-angelic006 ja samojahan se kertoi mitä täälläkin ollut et välillä voi oireet himmetä ja voimistua ja nyt pitäs sitä stressiä laittaa aisoihin (näytin varmaan hullulta kun parin tunnin unilla väsyneenä töissä.. :hilarious:)
 
Ja taas yksi testi tehty :bag: Tällä kertaa viikkonäytöllinen CB joka näytti 2-3 viikkoa o_O Maanantaina meinasin testata taas että joko näyttäisi yli 3+ viikkoa, mutta jos ei niin varmaan yksi testi jää vielä varalle :wacky: Kuhan ne testit siis tulis tänään postissa.

Onko teillä muilla millaisia raskausappeja käytössä? Miulla oli menkkojen seuraamiseen Flo mutta se on ihan surkea raskauden seuraamiseen. Paras on ehdottomasti Preggers ja ne kaikki söpöt kuvat aina viikkojen vaihduttua :cat: Preglife on kyllä myös hyvä, mutta ei Preggersin veroinen. Seuraan kuitenkin kumpaakin :p
 
Mulla on myös preglife ja vau. Esikoista odottaessa oli varmaan 5 eri appia, nyt yritän pysyä maltillisempana :hilarious:
 
Mulla vaan Vau, selvästi pitää siis kasvattaa appisten määrää :hilarious:
 
Kävin nyt teidän inspiroimana lataamassa vaun ja preglifen. Onko kukaan ladannut mitään puolisolle? :grin
 
Täälkin vaan vau, mut en ajatellut muita ottaakaan käyttöön. :bag:
 
Mulla on kans Preglife ja Preggers. Onko Vaun sovelluksessa jotain erilaisia ominaisuuksia? Kaipaan sellaista mihin sais tehtyä muistiinpanoja, onko sellasta hyvää? Oon oireita jne listannu sellaseen kuukautisäppiin, joka mulla on ollut jo vuosia käytössä.
 
Miulla on käytössä Ovia Pregnancy, oli käytössä myös esikoisen odotuksen aikaan! Oon kyllä ollu tyytyväinen. :)
 
Jaahas, nyt kyllä vetää mielen matalaks. Äsken vessassa käydessä pyyhkiessä tuli paperiin valkovuodon seassa vaaleanpunaista verta.
Tietty ryntäsin heti googlettamaan ja ymmärsin, että alkuraskauden verinen vuoto on yleistä.
Silti pelottaa nyt. :sad001
 
Merelda, toivotaan ettei olisi mitään vakavaa. Itselläni oli samanlaista vuotoa toisessa raskaudessani alussa ja tiesin että se on yleistä ja pidin jopa yleisenä raskausoireena. Tsemppiä :Heartred
 
Jaahas, nyt kyllä vetää mielen matalaks. Äsken vessassa käydessä pyyhkiessä tuli paperiin valkovuodon seassa vaaleanpunaista verta.
Tietty ryntäsin heti googlettamaan ja ymmärsin, että alkuraskauden verinen vuoto on yleistä.
Silti pelottaa nyt. :sad001

Kauheesti tsemppiä Merelda, toivon mukaan menee ohi ja kaikki kunnossa :Heartred Tiedän että vetää mielen matalaksi ja itsekin pelkään just että alkaakin vuotaa tai ettei viivat vahvistu. Raastavaa aikaa, vaikka kuinka yrittää pysyä positiivisena. Välillä synkeät ajatukset vaan valtaavat pään, kun oli se vuotokin. Tsemppiä tilanteeseen! :Heartpink
 
Muokattu viimeksi:
Tsemppiä Merelda, toivottavasti olis ihan harmitonta vaan!

Noista apeista, mulla oli viimeks Vau ja joku toinen en enää muista mikä. Nyt on vaan toi vau, enkä tiiä jaksanko ladata mitään. Olis tosi masentaa luettavaa kyllä, kun joka päivälle kirjattu krapulainen olo ja siitä aiheutuva vitutus :rolleyes:
 
Takaisin
Top