Syyskuun supinat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yönsäde: ei, emme aio selvittää sukupuolta. Haluamme myös odottaa ylläriä synnärille [:)] 
 
Kyselin tutuilta FBn kautta miten nämä uskomukset on mennyt heidän kohdillaan, ja ihan laidasta laitaan, melkein kaikilla on ollut ihan mitä sattuu, ja tullut ihan päinvastaisia sukupuolia, joten en nyt hirveesti pistä arvoa niihin uskomuksiin.
 
Värjäys: mulle neuvolatytsy kertoi että värjäys on ihan ok, itsekin aion värjätä tuossa marraskuussa.
 
 
ONNEA Mimmu!!!!!! Ihanaa, pikku pojanviikari! Voi miten upeeta, että kaikki on hyvin!

Hiusväristä: Eilen ostin hiusvärin ja aion surutta törtätä kuontaloon. Olen lukenut lääkärin neuvon ja lukuisia muita, että ei ole haittaa. Just niinkuin Yönsäde sanoi, jos ei ole haavaumia tai kutinaa (eli hisupohja ei ole rikki). Mutta hei, ei silloin "normaali" ihminenkään saa värjätä. [;)] Hiusvärihän kuitenkin jää hiukseen ja vähän päänahkaan, eipä suuremmin imeydy verenkiertoon tms. Mutta muistakaa etenkin vaaleat: Voi tulla TODELLA eri värinen kuin normaalisti. Keltainen, oranssi tai harmaa...Tummat värit tuntuu kuuleman mukaan käyttäytyvän suht normaalisti, mutta punaiset ja vaaleat heittelehtii miten sattuu. [&:] Ja toki hiukset saattaa kasvaa nopeammin kuin normaalisti, mutta eipä niitä nyt ihan koko ajan olla värjäämässä silti. Ja vielä. Väri ei välttämättä tartu/pysy yhtä hyvin. Multa hävis kesällä tosi nopeasti. Tietysti auringonvalokin vaikuttaa, mutta ei ole ennn kadonnut väri noin nopsaan.

Kivuista: Olen ymmärtänyt, että saattaa aikamoistakin kipuilua olla ihan normaaleista syistä. Itsellä vihloo milloin mitenkin ja kiristää ja on melkein kosketusarka vatsa välillä. Yritän olla huolestumatta ja lepäilen silloin ja kokeilen eri asentoja, missä ei tunnu niin pahalta. Kyllä kroppa joutuu kovemmalle koetukselle (etenkin esikoista odottavilla), kuin koskaan ennen, ettei naiset ole mikään ihme, että tuntuu. [:)] Tässä sitä saa kyllä tutustua omaan fysiikkaansa ihan uudella tavalla. Mun mielestä ei silti pidä epäröidä soittaa vaikka neuvolaan jos joku tuntuu menevän yli sietorajan tms. Täältähän me saadaan vertaistukea ja voidaan kuullostella toistemme tuntemuksia, mutta ammattiapu on aina korvaamatonta.

Nyt tuli taas pikku novelli teidän aikanne ratoksi. Joku varmaan kattoo, et huh. Hypätkää reippaasti yli, jos ei jaksa. [:D][:D][:D]
 
Jes nyt taas toimii vau:n sivusto mullekin. Pääsepi kommentoimaan taas.

Onnea Mimmulle pojan johdosta!

Värjäyksestä: Ite värjäsin just viikonloppuna ja lopputulos oli odotettu. No kai kun on ruskeat hiukset. Viime värjäyksestä oli muutenkin jo aikaa :). Nyt voiki olla sitten värjäämättä synnytykseen asti ehkä just hiusten leikkuuseen pitää mennä jossain vaihteessa.

Vihlonnoista: Löytyy täältäpäin kans. Joskus on niin kivuliasta että pitää oikein pysähtyä hetkeks. eniten nyt on ollu noi lonkat kipeet, yrittäny venytellä mut ei oikein sekään auta tuohon kipuun. Toivon mukaan menis nopeesti ohi.
 
onnea mimmulle poikauutisista [:)]
sukris, mulle tullut nyt 3kg. [;)] hyvin yksilöllistä painon nousu, ja olen tätä empiiristä tutkimustani tehdessäni todennut ekaa odottavilla nousevan enemmän. noin yleisesti, eli siis päätelmä näistä foorumeiden kirjoituksista.

omaa: tuli taaaaaas kirjallinen varoitus taloyhtiöltä (viimeksi koski 2/10 häiritsevää elämään, mikä tarkoitti 1 kpl tupaantuliaisia ja 1 kpl synytmäpäiviä) tällä kertaa huoneistoa syytetään rappukäytävien töhrimisestä, hissin naarmuttamisesta, sylkemisestä, sotkemisesta ym. nämä eläkeläispapat ylä- ja alakerrassa kyllä jaksavat. ilmeisesti varoitus koskee lapsiani, tosin ei siinä määritetty kuka, milloin ja minkälaisesta vahingonteosta on kyse, luki vaan perässä että jne loputtomiin [:'(]
aiemmassa varoituksessa, mitä ei ole koskaan edes tulllut meille, on myös maininta koiran yöllisestä haukkumisesta. koirani on rotua joka ei vahdi eikä hauku. kertaalleen murahtanut rapussa kulkijoille, mutta jos se yökaudet täällä haukkuisi niin luulisi etttei mekään paljoa nukuttaisi [8D]
mitään toditeita ei ole toistaiseksi toimitettu (valokuvia, yllätyksiä itseteossa ym.) ex-puoliso kertoo,e ttei valituksia lapsista ole koskaan hänen taloyhtiössään tullut, rappukin ihan siisti, koulusta ei myöskään moisesta vandalisointitaipumuksesta ole tullut ilmoituksia. tyttö myöntää joskus sylkäisseensä seinään. tuskin kuitenkaan varoituksen arvoinen asia, vai???
isännöitsijä ei ota kantaa, sanoi, että mitä sä tänne soittelet, oletsä joku syytön vai????[:@] hallituksen puheenjohtaja ei suostu sanomaan muutakuin joku nähnyt ei nimeä tai tapahtumaa. aika omistuista ja olen vastineessa sanonut,e ttä tietenkin korvaan vahingon jos siitä on kiistaton näyttö, karkkipaperi lattialla ei varmaan ihan ole laskun arvoinen.[:-] mitenhän nyt kun kaksoset syntyy, montahan valitusta tulee, kun näitä aiempiakin lukuisia. [;)][;)]
ahdistaa, itkettää ja v*****ttaaa [&:][&:]
 
Ihania uutisia täällä ja jotenkin mukavaa lukea kuulumisia, kun on ensimmäistä kertaa käynyt seuraamassa viestittelyä melkein heti plussattua:) Nyt täälläkin jo puoli väli häämöttää (17+6), eli 19´s raskausviikko lähtee käyntiin - hui!

Hirveesti huolettaa nuo ihme vihlonnat, ja kun tuntuu ettei lopu millään. Tiedän, että kohdun kasvu näillä viikoilla on hurjaa, mutta kyllä sitä koko aika kelailee, että onkohan kaikki varmasti ok[:(] Tuo mun työ ei kyllä auta yhtään asiaa, kun oon sen reilu 7 h/päivä jaloillani ja yleensä se on jatkuvaa ravaamista paikasta a paikkaan b. Olen tämän päivän omalla luvalla poissa töistä ja huomenna lääkäriin, jos ne tietäis siellä sanoa, miten on tuon levon laita.

Ihania uutisia Mimmu!=) Poika.. oo..<3 Ja oli poika tai tyttö, niin "Oooooii" silti;) Varmasti ihanaa tietää kaiken olevan kunnossa ja plussana vielä tuo, että sait tuntemuksille tukea;)

Mä itse veikkaan meille tyttöä, mies poikaa:) Oon yhtäkkiä ruvennut tykkäämään hirveesti vaaleanpunaisesta (ennen en voinut sietää).. ja muutenkin kaikki prinsessamainen kiinnostaa:) No, voihan se olla, että elän nyt kadotetun tyttötyttömäisyyden takaisin:D Samahan tuo kumpi tulee, kunnes jaksaa pitää vielä kohdusta kiinni seuraavat pari kymmentä viikkoa ja ompi terve.. 
 
Jenni74 poistuu viikoksi. Lähdemme miehen kanssa viikoksi Milanoon. Tämä on ollut miehen haave kauan, ja pakko tunnustaa, itsekin olen innostunut asiasta. Mennään seuraamaan Formula 1 kisoja Monzaan!!!

Mutta samalla kun ollaan Milanossa, nautitaan myös toisistamme, hyvästä ruoasta, hotellista ja nukkumisesta. Aiomme myös tehdä päiväretken Lago di Como:lle - ilmeisesti pitäisi olla kaunista. Ehkä se voisi olla meidän häämatkakohde, jos me joku päivä vielä ehditään naimisiin [:D]

Mutta - tsemppiä sillä välin kaikille mammoille, toivottavasti voinnit ovat mitä parhaimpia! Palataan viikon päästä!

Isot halit!
 
mimmu, kiitokset vinkistä, tota kevytväriä varmasti kokeilen. Lähinnä mua hiuksissa mietityttää tuo arki vauvan kanssa, että kuinka sitä tukkaa ehtii värjätä (perus-maantienväristä tukkaa koitan värjätä punaiseksi). Noh, nyt on takaisin ruskea [:)]

Sukris: Kiloja on tullu 1-2kg. Toisaalta, niitä on itellä sen verran varastossa, ettei tarttis hirveemmin tullakaan [:)] Ja omasta (tai siis kavereiden) kokemuksesta se painon nousu on tosi yksilöllistä, toisilla kertyy alussa paljon, kun toisilla tippuu.

myy: Sympatiseeraan sua. Itelle ei varoitusta ole tullut, mutta remontin aikana tuli pari kertaa järjestyssäännöt [:D] Ärsyttää, kun on vähänkin enemmän vieraita, niin saa koko ajan miettiä, koska joku häiriintyy. Saas nähdä, mitä naapurit sanoo, kun meille muuttaa palosireeni [:D]
 
Sukupuolesta, mekään ei aiota kysyä ellei tosiaan näy ruudulla niin,että hoksaa.. mut mies on ihan varma,että poika tulee [:D] Itellä ei mitään tuntemuksia. Kiva kyllä jännätä loppuun asti, muutkin veikkaa poikaa.

Painosta, mulla on tippunu paino 7kg! Ihan hyvä kyllä, kun lähtöpainoa sen verran.. iloinen yllätys, kun en töiden lisäksi ole jaksanutkaan lenkkeillä.. nyt varmaan alkaa nousemaan pikkuhiljaa kun maha pullottaa jo niin,että näkee kauas [:)] Vähän jo mietin tuossa,että mitenhän iso maha mulle tulee kun nyt jo komea kumpu.. meikäläisen äitimuorilla on ollu aina jättikumpu, vaikka kaikki me ollaan oltu sit kaikki n.3kg vauvoja.

Onnea poikauutisista Mimmulle [:)]
 
Huomenta!!

Jennille hyvää matkaa [:)] oi mä rakastan Italiaa

Iisi: kiitos sympatioista, mä tunnen jo nyt suurta nautintoa yösyötöistä ja yöjutuista [;)] enkä saakin jo oudoista asioista kiksejä??? sanoin ukolle eilen että perkele, nukutaan päivisin mutta valvotaan yöt. voi siinä taas eläkeläisterroristit olla ihmeissään....ja valitusta taitaa sadella. tänään oli taas ilmestynyt uusia piirroksia ja juttuja eikä mun lapset edes ole tällä viikolla kotona [:D] no näistä "valittajista" tullaan tekemään perättömistä lausumista ilmoitus poliisille.[&:]

hiusväreistä kampaajakaveri sanoi että voi värjätä, tosin omalla vastuulla, eli hormonit voi muuttaa hiuspintaa ja värjäyksen lopputulos ei välttämättä kaikilla ole sama kuin että värjäisi normaalisti. tosin kuulema ihan yksilöllistä.

omaa: jossain luin että jos ihmettelee ettei liikkeitä tulle, voi juoda jotain sokeripitoista ja rauhottua. eilen söis suklaata ja alkoi sellainen zumbaus massussa molemmin puolin (tosin en tiedä oliko sama vauva, mutta epäilen että molemmat riehu) perustuukohan se jotenkin siihen makeaan....lapsetkin menee yllikierroksille sokerista???[8D]

päätä särki taas aamuyöstä ja silmiin sattui, sitkeästi kuitenkin menin töihin. [:@]

ihanaa huomenna alkaa taas vkl ja viikonloppuna taas kirppparia ym [:)] monta kassillista jo vaatteita, pitänee varmaaan ruveta jo lajittelemaan kokojen mukaan. [;)]
 
painosta; mulla oli enne raskautta paino noin 71. Sit se tippu aika rajusti 68 kiloon lyhyessä ajassa, nyt ollaan siinä 72 kieppeillä eli toisinsanoen vois sanoa että 4 kiloo on tullu painoo.. [:)] mut silti kasvoista ja jaloista laihtunu, kaikki ainaki sanoo noin.. 
 
Moikka!

Myy77, olen myös lukenut jostain tuon saman, että juo vaikka mehua ja asettuu vasemmalle kyljelle pitkäkseen, niin johan alkaa liikkettä tuntua. Mulla ainakin toimii[:)]. Neuvolassa tosin sanoivat, että vielä ei ole hätää vaikkei liikkeitä tuntisikaan joka päivä. Mutta 20 vkosta eteenpäin pitäisi päivittäin liikkeet tuntua.

Painosta... Mulle on tullut 2kg lisää. Tosin paino heittelee jo yhden päivän aikana kilon verran. Aamulla painaa luonnollisesti vähemmän kuin illalla. Minä olen aina ollut hoikka ja ekassa raskaudessa painoa tuli heti alkuun 5kg ja koko raskauden aikana 17kg. Mutta siitä 10kg jäi sitten suoraan laitokselle. Luin jostain naistenlehdestä, että Vanessa Kurrille on tullut joka raskaudessa 30kg lisää painoa, että kyllä sitä missitkin lihoo[:D][:D]. Toiset vaan turpoaa enemmän kuin toiset. Itsellä loppuraskaudessa oli niin turvonneet jalat, ettei mahtunut kuin Crocsit jalkaan[:D]. Saas nähdä miten nyt käy, kun on talvi... varmaan pitää siirtyä miehen kenkiä pitämään[;)].

Sukupuolesta vielä sen verran, että kaverille, joka on nyt raskaana, kävi niin että rakenneultrassa ennustivat tyttöä ja nyt lääkärikäynnillä ultrasivat uudestaan, niin sanoivat että pojalta enemmän näyttää. No, nyt sitten jännätään et kumpi sieltä tulee[:D]!

Moi, moi!
 
myy: Kai oot jo käynyt valokuvaamassa piirrustukset moneen otteeseen todisteeksi [:)] ? Tommoset vauvan ja lapsen äänethän kuuluu ihan normi elämiseen, joihin täytyy vaan tottua kerrostalossa. Mua ainakin pelottaa se, kuinka hiljaista täällä on. Opiskelija-asunnossa uskalsi vähän suurempaa ääntä pitääkin, mutta täällä pitää olla hiljaa-kuin-hiiri-pissaa [:@]
Potkiiko ne vaavit siellä mahassa toisiaan ihan yhtälailla, kun suakin?

Ja nyt (.)

Tänään tosiaan neukkari, josta oon stressannu ihan mielettömästi. Yhden (onneksi vain yhden) keskenmenon kokeneena on koko ajan pelko takapuolessa. Noh, minä alkuraskaudessa pahoinvoinnista kärsinyt sitten aamulla kahden viikon tauon jälkeen taas halailemaan posliinia. Oli kyllä kaksi niin rajua oksennusta, että yhtäaikaa porasin ja oksensin [:D] Nyt huvittaa, silloin ei. Mulla on naama ihan pilkuilla vieläkin, kiva kulkea ihmisten joukossa.
Noh, neuvolaan päästiin ja kaikki kunnossa siellä, mutta terkka ei millään meinannu uskoa, että mulla on ihan selviä (niin no) potkutuntemuksia. Sanoi, että ei vielä, vasta kuukauden päästä (?!?) Ensisynnyttäjänä en vissiin vielä voi tuntea potkuja...

PS. Löysin Seppälästä keinonahkatakin, jossa olis ollu mahan kohdassa vielä vähän kasvun varaa. Mutta, typerät aivot taas muistutti olemassa olostaan ja takki jäi kauppaan [:(]
PPS. Flunssa kolkuttelee ovella.
 
iisi tein kirjelmän isännöitsijälle ja hallituksen pj:lle. on se silti kumma, että syyttömän pitää todistella syyttömyyttään, mutta syyttää saa näköjään ketä vaan ilman kiistattomia todisteita ym [:@] mulle sama, mennään sitten vaikka käräjille asti, haluan selvyyden tähän hommaan [:D]

vaavelit taitavat välillä potkia toisiaan persuksille, niin mä olen joskus sanonut, ku toinen aloittaaa niin toinenkin vähän ajan päästä.
mä tunsin ekasta likkeet rv20, kakkosesta rv16 ja näistä rv14

heippa taas[:-][:-]
 
Painosta sen verran että mulle on tullut jo 5 kiloa lisää. Neuvolatäti sanoikin heti alussa että nousee varmasti aika paljon, koska oon painoindeksin mukaan alipainoinen. Siis olin [:)]...
Oikeestaan oon nyt vain nauttinut tästä ja syön n. 2 tunnin välein ja silti tuntuu että kokoajan on nälkä. Nousen myös melkein joka yö syömään. Taidan kyllä jatkaa parempaa syömistä synnytyyksen jälkeenkin, koska jotenkin voin paremmin nyt paremmin syöneenä [:D] [:D]
 
myy77, voimia sulle, kuullostaa järkyttävältä porukalta. Pidä puolesi! On se kumma, kun ihmiset ei osaa kerrostalossa asua. Noin niinku siis ne, jotka kuvittelee, että siellä on hiiren hiljaista eikä kukaan koskaan tee ylipäätään mitään missään. Voi elämä. Ja siis kamalinta tossa tilanteessa on tietysti se, että joudutte tolla tavalla syytetyiksi. Hirvittää.

iisi: Tsiisus, mikä täti. Voi järkytys, mä en tajua tuollaista asennetta, ettei kukaan voi olla yksilö, vaan ihmiset luokitellaan joidenkin käyrien mukaan kaikki samanlaisiksi. Mulla neuvolakortissa 14+4 viikkojen kohdalla merkintä liikkeistä, kun se sentään uskoi mua ja oman kehoni tuntemuksia. [:)] Ja kuka se on sulle sanomaan, ettet voi tuntea niitä? Aivan varmasti tunnet itsesi ja omat tuntemuksesi. Mulla nyt tosiaan 18+3 ja joka päivä-joka kolmas tuntuu selkeää liikettä. Että eiköhän muillakin ensikertalaisilla voi tuntua. Mur.

(.) Mä haluun kans Italiaan, voi ei!! Jennille ihanaa matkaa! Wau, formuloita..
Tänään ihan p. päivä, koiran ikuinen järkyttävä rähinä vastaantuleville lajitovereille sai mut melkein repeämään, sain niin hirveen hermopinteen päälle, että vihloi mahaa koko loppulenkin ajan. Mies ottaa pannuun, raha-asioista se ei jaksaisi ollenkaan puhua yhdessä, milloin sillä on väsy ja milloin just töitä, niin ettei voi muuhun keskittyä, milloin joku meno. Se ei prrkle edes tiedä, mitä laskuja meillä on odottamassa. Mä sitten itsekseni saan hoitaa niitä. Anoppi ja appi. Ovat eläkeläisinä ihan yökukkujia, menevät nukkumaan joskus kolmen/neljän aikaan. Mutta ei siinä mitään. Jos heille tulee asiaa, sitä voidaan soittaa sitten 22-23 aikoihin. Ei me mennä nukkumaan vielä silloin, mutta pidän silti ajatuksesta, että ilta 22-> on oman kotirauhan aikaa. Itselle ei tulisi mieleenkään soittaa edes kavereille noihin aikoihin. Saati tulla ovelle koputtelemaan ja hoitamaan jotain asiaa viime tipassa, johon kyllä tarvitaan meidän apua. Kuluttavat hirmuiset määrät rahaa uusiin vaatteisiin, kalusteisiin, astioihin, remontteihin...Ihan ok, omat ovat rahansa ja perikunta saa sitten velat niskaansa, ei se mitään. Mutta sitten tullaan meille (lähestulkoon nollatuloilla eläville) valittelemaan kun meni Tukholman-matkaankin niiiin hirveästi rahaa. Ja seuraavana vkonloppuna taas jonnekin. Voi hittohittohitto että voi ottaa päähän!!!!

Voi apua, nyt on niin huono mieli, etten tiedä, miten päin olisi. Ehkä vaan heittäydyn sohvalle makaamaan hetkeksi ja vedän henkeä.
 
[:)] HAIDI HAIDI HOO [:)]


VIPER JA JENNI74 JA HILPPA: Hyvä,etten minä ole ainut "Outolempi" täällä,joka ei halua tietää vauvan sukupuolta etukäteen [;)][:D]


SUKRIS: Älä nyt rakas ystävä vaan ota paineita,stressiä tuosta painon lisääntymisestä.
Kyllähän muutenkin vaaka näyttää eri päivinä normaalistikin eri lukemia [;)]..riippuu ja roikkuu niin vaatetuksesta ja kellonajasta koska punnitsee itsensä.
Luin juuri jostain vauvakirjasta,että näillä viikoilla kun minä nyt olen,niin on ihan normaalia,että äidille on tullut painoa jo 2,5-4,5 kg [:)]!!
Ja hei,minä en edes uskalla mennä puntariin [;)]..ensi viikon tiistaina sitten joudun menemään neuvolan vaakaan ja olo on sellainen,että räjäytän sen vaa'an [:D][:D]
P.S. Piilota se sun vaakasi ja heti [;)]..säästyt monelta murheelta [:D]
Positiivisia ajatuksia sinulle


JENNI74: WAU,WAU JA WAU [:)][:)][:)][:)]
Aivan julmettoman upeeta matkaa teille [:)][:)][:)][:)]
T.En ole kade en [;)]


LIIKELASKENNASTA: Meidän neuvolassa suositellaan,että liikelaskenta aloitettaisiin vasta rv 26-30 eteenpäin.
Ja silloin se tehtäisiin niin,että äiti menee vasemmalla kyljelleen ja tunnin aikana pitäisi tuntea n.10-15 vauvan liikettä tai potkua.Jos ei tunne noin monta liikettä,niin sitten pitäisi juoda jotain makeeta ja tehdä sama uudestaan.Eli tunnin aikana laskea liikkeet.
Ja jos ei vielä toisenkaan tunnin aikana tunne tarvittavaa määrää liikkeitä,niin sitten pitää mennä ä-polille näytille.


(.) Tänään lääkäri sitten soitti ne koetulokset.
Verikokeet kaikki olivat hyviä..jee [:)][:)].Ainoastaan toi hemppa oli 117 eli lievästi matala,mutta näin raskaana ollessahan se on ihan normaalia.
Lääkäri suositteli,että minulle tehtäisiin se Holter-tutkimus ( muistinkohan nimen oikein? ) eli sen 24 tunnin EKG-rekisteröinnin.Kun raskaana ollessa ei saa tehdä rasitus EKG:tä,niin tuo Holter tutkimus on sitten hyvä vaihtoehto tuolle rasitustestille.
Myös lähete lähti keuhkolääkärille.Mutta sitä en ymmärrä,että mitä se hyödyttää,koska rasituskoetta ei voida tehdä raskausaikana,niin mitenkä tuo rasitusastman mahdollisuus sitten tutkitaan
Tosin minä olen varmaan jo synnyttänyt,kun kutsu keuhkolääkärille tulee [;)][:D]
Eli nyt odotan sitten sitä,että koska Holter laite asennetaan??Siihen voi mennä aikaa,koska täällä pienellä paikkakunnalla niitä ei ole ja se asennetaan lähimmässä kaupungissa.

Olotila on ihan ok..ei uutta raportoitavaa [:)]


KAIKILLE TEILLE IHANAA VOINTIA [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 17+2
 
Mun mielestä on yksilöllistä milloin kukakin tuntee vauvan liikkeet. Ei kukaan voi kertoa että milloin pitäis tuntea ne.
Mäki oon jo tuntenu muutaman liikehdinnän. Tänään ainaki heti ku vetäsin mehua ja vähän pompin kaija koon tahdissa. Niin alko potkut tuntumaan ihan selkeesti.
Muutamalla tutullaki on neuvolantäti sanonu että eihän niitä voi viel tuntea.. kyllä vaan voi tuntea ihan milloin vaan.
Neki mitä kirjoissa lukee on suuntaa-antavaa.

Joops tänään pyörähti sit 16. viikko täyteen ja masu senku kasvaa. eilen kuulinki jo että onpa sul masu jo kasvanu :) ja ruoka maittaa. Eniten suolakurkut himoittaa tällä hetkellä :D Kohta miestä saa ruveta komentelemaan että tuo ison purkin suolakurkkuja.
 
voi kauheeta siis eiks nää ihme unet ikinä lopu.. tälle kertaa mun unessa mun mies yritettiin tappaa ja mä huudan ihan kurkku suorana siinä unessa.
eiks yö pitäis olla rauhoittumisen aikaa eikä painajaisten näkemistä :/
uskaltaako kohta ollenkaan nukkua jos näkee mitä ihmeellisempiä unia?
 
Täällä kans alkanu kaikennäköset painajaiset, ihan jokaöistä ollu nyt, ja asiasta kun asiasta.. välillä nään unta että tää vauva on jotenki yliluonnollinen tai sitten jotenkin niin outo, tai se otetaan multa pois. Ihan hirveitä öitä välillä.. [&:] Mitähän sitä keksis että sais yöt nukkuu rauhassa..? 
 
Pirteää perjantaita!
 
dreamer88 ja ssalla. Meillä painajaiset on miehen unissa, mun pahin oli toissa yönä, kun heräsin ennenkuin ehdin maistamaan vadelmasorbettia, jonka ostin Roomassa. Matkalla oli mukana mies ja "Hupu", joka oli unessa jo taaperoikäinen tyttö [:D]
 
Yönsäde. Kiitti aiemmasta "diabetes päivityksestä"!!
 
Unet näköjään monesti keskittyy lapsen sukupuoleen, aiemmin "Hupu" on ollut poika?! Ensi viikolla olis rakenneultra, mutta Yönsäteen, ViperinJenni74 ja Hilpan tavoin haluttais pitää sukupuoli yllätyksenä. Tosin välillä miehen kanssa molemmat funtsitaan, että olis kive tietää... Voihan se olla, että "Hupu" räväytää kaikki esiin, jolloin ei jää epäselväksi vaikkei kukaan mitään toteaisikaan...
 
Sukris. Älä huoli kiloista liikoja! Mutta sen olen itsekin todennut parhaimmaksi, että punnitsen itse itseni aina samalla tavalla, niin pysyy vertailukelpoisena tulokset. Meikkis kun juo aamulla helposti 5dl vettä + teetä yms. niin johan sekin nostaa painoa ennen neuvolaan menoa. Punnitsen aina aamulla vessassa käynnin jälkeen alastomana [:D] - mutta vain noin kerran viikossa tai joka toinen viikko. Nyt kiloja tullut 3,5kg (rv 19+1)
 
Hiusväristä. Enpä moista ajatellutkaan, etteikö saisi käyttää. Olen käynyt jo 2 kertaa kampaajalla, ja kummallkin kerralla värjätty kuten ennenkin. Kampaaja vain sanoi, että joskus raskaanaoleville ei väri tartu hiuksiin, kun hormoonit jylläävät...
 
FACEBOOK???? Mitenhän sinne pääsis. Oonkohan laittanut väärälle hlölle YV:tä / eemeliä, kun ei ole kutsua kuulunut [:(]
 
(.) Kauluspaidat kiristää aamusta jo rintojen kohdalta, ja isommat liivit bon vieläkin hankkimati. Päivällä joudun avaamaan paidan napit kokonaan rintojen kohdalta - onneksi slipoveripeittää [:D] Hupu oli pari päivää kai aloillaan tai toiseen suuntaan kääntyneenä, mutta nyt on tuntunut myllerrystä ja tökkimistä. Ja en tiedä mistä johtui, mutta eilen illalla sängyssä selälleen maatessa navan päällä sykki. Eihän liikkeiden pitäis näkyä päälle päin vielä aikoihin. Voiskohan istukan tai jokin muu verenkierrollinen ilmiö aiheuttaa tommosen sykehdinnän. Ehkä se on suoli, joka on pinnassa * hassua *
 
Takaisin
Top