Syyskuun supinat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
[:)] HYVÄÄ UUTTA VIIKKOA KAIKILLE [:)]

...Tosin olen jo vähän myöhässä,kun nyt on jo tiistai [;)]


MIU79: Eli tännekin vielä..Sullakin on aivan ihana vauvamasu jo [:)][:)]
Mulla aloitettiin viime raskaudessa vasta rv30 pitkävaikutteinen insuliini tähän raskausdiabetekseen.Kävin jo kyllä sitä ennen ä-polilla kontrollikäynnillä ( kätilö ja ultraus ).Mutta koska paastoarvot vaan pysyivät korkeina,niin sitten kävin ä-polilla sisätautilääkärin vastaanotolla,joka heti määräsi insuliinin.
Sitten insuliinin aloituksen jälkeen kävinkin ä-polilla 2 viikon välein konrolleissa.Eli aina ensin kävin kätilön luona,jossa otettiin paino,RR ja vauvan sydänkäyrä.Kätilön jälkeen sitten mentiin synnytys-ja naistentautien erikoislääkärin luoksen tutkimukseen ja ultraan.
Nyt voikin olla,että mulle aloitetaan insuliinit aikaisemmin [&:]..saa nyt nähdä,kun käyn ä-polilla,että mitä siellä sanotaan.
Ja kuvasta päätellen sulla ei ole kyllä tosiaankaan mitään läskiä missään [:)]


SUKRIS: JEE,MAHTIA [:)][:)]..Toivottavasti sulla nyt noi vihlomiset loppuivat kokonaan [:)]
Ja hienoa,että jomotuksetkin ovat helpottaneet [:)][:)]
Se on ihana tunne,kun huomaa,että nyt ei enään kivistäkään mistään tai vihlo tai tee pahaa [:)][:)].
Hyviä oloja toivottelen sinulle jatkossakin [:)][:)]


MIMMU87: Tännekin vielä..
Sulla on ihan selvästi masu pyöristynyt edelliseen kuvaan verrattaessa [:)][:)]
Ja ihana masu onkin
Viime yö meni huonosti,kun ajattelin Esikoista ja ajattelin kaikkia kauhukuvia,että lentokone syöksyy maahan jne. [:o]
Nämä ihanat hormonit tekevät tästä vielä jotenkin dramaattisempaa [;)]
Kyllä..ikävä on,vaikka Esikoinen onkin jo mukamas niin iso poika [;)][:D]
ONNEA ONNEA tämän päiväiseen rakenneultraan [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Kaikki on hyvin..mää tiedän sen [:)] T:Ennustajaeukko [;)]
Tulehan kertomaan sitten kuulumiset!!


MASUNTAPUTTELIJOISTA: Ja munhan masuun ei koske,kuin mun mies ja meidän Ipanat [:D][:D].Tää masu on vain meidän omaisuutta [;)]
Juu,minä en taputtele kenenkään muiden masuja ja toivon,ettei kukaan vieras taputtele munkaan masua [:)].
Ainoastaan minä taputtelen meidän ammujen masuja,kun ne ovat tiineinä [;)]


RASKAUSVITAMIINEISTA: Plussan jälkeen söin B-vitamiinia,koska sen on todettu olevan hyväksi vauvan keskushermostolle.Sitä söin rv12 asti.
Nyt syön myös tuota raskaana olevalle tarkoitettua Multi tabsia sekä kalsiumia ja relatabseja.

UNISTA: En kehtoo edes kertoo [;)][&o][:D][:D]
Mulla tulee näin raskaana oleva entistäkin riettaampia ja riehakkaampia sessy-unia [8D][8D][:D][:D]
Joskus on jopa kiva herätä keskellä yötä johonkin,kun on nähnyt sellaisia unia [;)]


TYTTÖ/POIKA: Mulla on aina masu ollut pieni ja poikamasu.Eli masunmuoto ei ole kyllä pitänyt aina paikkaansa [;)]
Finenjä on tullut aina eli sekään ei ole pitänyt paikkaansa [;)]
Sykkeisiin en ota kantaa,koska ne muuttuvat sitä mukaan kuinka vauva liikkuu [;)]
Huonoa oloa ja oksentelua mulla on ollut aina eli sekään ei ole pitänyt paikkaansa [;)]
Eli se niistä vanhanajan uskomuksista [:D]



(.) Eilen lääkäri sitten määräsi lisää verikokeita sekä EKG:n tuon hengästymisen takia.
Tänään kävin labrassa ja siellä nyt otettiin paastoverensokeria ( en ymmärrä miksi,koska itse sitä mittailen päivittäin kotona ),maksakokeet sen takia,koska nämä kohonneet paastoarvothan liittyvät maksaan,PVK.EKG:ssa mulla näkyi jokin outo rytmihäiriö ja multa sitten jouduttiin ottaa pitempi nauha.
No,torstaina mulle soittaa lääkäri verikokeiden ja EKG:n vaustauksista.Lääkärihän harkitsee sitä rasituskokeen tekemistä??

Mutta mun olotila on ihan hyvä..jee [:)][:)]
Eli edelleen vain ajoittaista pahoinvointia.Tuo hengästyminen rasituksessa on ainoastaan nyt se asia,joka tätä ikiliikkuja ketuttaa [;)][:D]

Jeps,eilen lähti Esikko Kreikkaan ja kyllä muo oikeesti pelottaa.Vaikka tiedän,että siellä ollaan hyvissä käsissä.Mukana on 2 opettajaa sekä 8 vanhempaa.Mutta ainahan sitä pelottaa,kun oma lapsi on kaukana kotoonsa,että jos jotain sattuu [&o]


KAIKILLE TEILLE PALSTAYSTÄVILLE IHANAA VOINTIA [:)][:)][:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 17+0
 
Minäkin hämmennyin hetkeksi, kun anoppi yhtäkkiä taputti vatsaani. Ei se minua haittaa, kun kuitenkin melko läheinen on, hän vaan oli ensimmäinen joka taputteli. En varmastikaan anna täysin vieraiden tai puolituttujen taputella mahaa, se on kyllä tungettelevaa. Mutta ei ne kaikki ymmärrä, että toiset ei siitä välttämättä tykkää.

Ostin Anitan tukivyön, se on ollut tosi hyvä esim. lenkillä. Se ei paina vatsaa, eli ei ahdista samalla tavalla kuin esim. housun vyötärö istuessa. Kun toi mahanahka venyy, niin tuki tuntuu hyvältä, ei pingota nahka niin paljoa. Sen kuulemma pitäisi ehkäistä raskausarpiakin hiukan. Pidän tätä melkein koko ajan. Mulla se on kokoa XS, kun sanoivat että kannattaa ottaa ainakin yksi koko pienempi kuin oma housukoko. Tämä on just passeli, yhtään isompi ei kyllä sais olla. *Muoks: Mun housukoko on 38.

Serkun häissä ei kyllä jäänyt kenellekään epäselväksi, että on raskaana. Mekkoni korosti mahaa kyllä just siitä kohtaa. Ja sitten kun oli vielä herkutellut hääaterialla ja kakulla, niin avot...

Iltaisin masu on kyllä paljon isompi kun aamulla, mutta nyt huomaa, että masu on selvästi kasvanut, kun aamullakin pömpöttää jo tosi selvästi.

höh, vielä 5 viikkoa rakenneultraan...
 
huomenta mammat!
 
Yönsäde: tsemppiä, oikein hävettää kun lukee sun juttuja kun tämä oma odotus on ollut niin oireeton. Tuo Esikoisen matka on varmaan aika stressaava - mutta kaikki sujuu kyllä tosi hyvin ja takaisin tulee sitten innokas lapsi tuhansine tarinoineen!
 
Möllimöykky: juu se eka taputtelu ehkä hämmentää mutta sitten on ihan kiva. Jos se vaan on joku tuttu, tai edes sellainen jonka kanssa ollaan muutenkin ns. koskettelu-suhteessa (halaukset ym). Mutta tämä serkun appi oli järkytys! En ollut eläessäni edes tavannut häntä, mutta hän vaan oletti että tohon vaan kiitos! [:@] Näpit irti massusta!
 
(.) Olen myös seurannut toista ketjua tuolla Odottajat pää-otsikon alla ( [Odottajat] >> Yleinen raskauskeskustelu >> Kuumeilijoista Odottajiin, lasketusta ajasta välittämättä :) ). Siellä on niin ihkuja vauvakuvia että pistää ihan levottomaksi! Miksei voi olla jo helmikuu!!!
 
Mittasin myös massuni eilen. 106 cm (16+4)! APUA! Olin mitannut kuukausis sitten (12+1) jolloin oli 98 cm (niin siis omasta takaa on myös tätä fyllinkiä). Onneksi rinnanympärys ei ole nyt kasvanut (se kasvoi jo alussa n. 10 cm!) eikä lantion kohdallakaan ole kuukauteen tullut lisäsenttejä. Helpotus. Yritän napsasta kuvan masusta ja lisätä sen sinne Masulat otsikkoon.
 
 
 
 
 
Noista unista.. Näin vasta, että saatiin kaksoset. Suoraan sanottuna vähän "säikäytti", onhan kahessa vauvassa nyt reilusti enemmän tekemistä kun yhdessä. Naapurin rouva (myös mun ekaserkkujen äiti) ei tienny kaksosista ennenkun oli 8. kuulla, toinen oli ollu aina toisen takana piilossa, mutta siitäkin on yli 20 vuotta niin kai nyt näillä nykyajan laitteilla ois hoksannu jo jos kaksoset ois tulossa, edes sydänäänistä???? Toivottavasti ainakin, ettei tuu yllätystä [:D] Oon varautunu vaan yhteen ja yhden menoihin ja haasteisiin niin voi mennä sormi suuhun jos selviäis että kaksoset tulee.. [:)] [:)]

Hyvä yönsäde, kun sulla ei oo pitäny paikkaansa. Tai siis kun mähän olen koko ikäni toivonu ensimmäisestä lapsesta tyttöä, ja poikavauvan oireita enemmän on (nyt tosin sekoittunut nuo oireet että on molempien oireita), mutta jännitetään nyt vielä 15 päivää että josko sillon sais tietää kumpi tulee rakenneultrassa [:)] Enkä nyt tarkoita etten HALUA poikaa, vaan se on vaan sitä kun oon kuvitellu aina ensimmäiseksi lapseksi tytön.. oon kyllä ikionnellinen, jos vaan syntyy terveenä.. Onko miten iso vammaisuus-prosentti suomessa nykyään, siis noissa syntyvissä vauvoissa? Siis montako prosenttia syntyneistä on kehitysvammaisia? Toivottavasti sulla yönsäde olot jatkuu suhkot hyvänä, ellei parempanaki [:)] Ja jospa se teidän "naperon" matka menis hyvin, kyllä mä ainakin uskon [:)]
 
Nopsaan vielä tänne. [:)]
 
Yönsäde:
Sie oot ihana.  [:D] 
Ihan varmana esikko palaa onnellisena matkaltaan, mutta ymmärrän hyvin huolesi ja pelkosi, oonhan ite aina ollu hirvee huolehtija. [:'(] [8|]
Ja kiitos ennustajaeukolle!
 
Omaa: Mua JÄNNITTÄÄ!!! [:o] Enää pari tuntia ultraan! [:D] Tuntuu ihan oudolta, että kohta ehkä saadaan tietää Myttysen sukupuoli. Siis jotenki ihan käsittämätön ajatus! Mies on nimittäin nyt sitte päättäny, että kysytään. [;)] [:)] Annoin hänelle päätäntävallan tässä asiassa. [8D] Ja musta on alkanu tuntua, että mun poikaolo on ollu ihan varmana huijausta, ja se onki tyttö. [:D] 
 
Oi ihanaa Mimmu87, tule sitten heti kertomaan kumpi tulee!! Jännää [:)]

Yönsäde: Sinulla on aina jotenkin piristäviä ja tsemppaavia kommentteja noin yleisesti. Reissukin sujuu varmasti hyvin.

Itse joutuu vielä muutaman viikon odottelemaan että josko sukupuoli paljastuisi, tuleeko isin poika sieltä vai äipän heppa tyttö. [:D] Kumpivain tervetullut, äipäl ensin poikaolo ja sitten tyttöolo <3. Isukilla on vahva poikaolo. tyokavereilla tyttöolo. hih.
 
tere!!

voi oon ihan kade mimmulle [8D] mulla vasta kahden viikon päästä. tänään on kyl vaavelit olleet kierroksilla, ku yleensä päiväsaikaan tuppaavat nukkumaan niin nyt on liikkeitä tullut jo joka puolella. tuntuu että mun maha on täynnä vauvaaaaaa [;)] ja niinkait se vähän meneekin.

miten mä nyt ajattelin olevani niin kamalan kokoinen, teidän vauvamasut on melkein yhtä isoja ku mulla ja sentään tuplat täällä. ehkä pitää kuitenkin iloita [:D] täytyy vaan sitten toivoa, etteivät jotenkin kasva hitaammin, tai sit mulla käy kohta niin että teillä tasottuu ja mä jatkan paisumista [:@]
mullakin on kuvia, mutta ne on ukon kännyssä eikä niitä ole koneelle vielä siirretty, ollaan kuvatti maanantaisin ku viikko vaihtuu. täytyy tehdä joku kuvakollaasi [:-]

tulehan mimmu kertomaan heti kuulumiset [:)]
 
täälläkin yks kade teille joilla on jo pian RU.
Itellä vasta lokakuun 14pvä, siihenhän on ihan ikuisuus vielä[:D]

masuntaputtelusta itellä masu alkanut ottaa jo hieman muotoa,
mutta suurimmaks osaks on ihan vaan läskiä, niin senkin takia ahistaa
ajatus että ketään sitä taputtelis.
Kaverin synttäreillä yks ystävä taputteli ja oma olo oli ihan hämmästynyt.
Meillä ei siis taputtele mieskään tota vielä, en niin ihmeemmin välitä
että mun läskejä tarttis paijata, sitten tilanne toinen kun on kunnon
vauvamaha[:D][:D][;)]

Onko kellään muulla tullu mahaan sellasia kipuja, että tuntuu lähinnä
että vetäis suonta mahasta?
Mulle iski tohon vasemmalle tänään sellanen, ihan kipeäkin.
Muita kiristyksiä ja muita ollut kyllä mutta toi oli ihan uutta.
 
Jänskättää mimmun puolesta. Mullakin on ollu poikafiilis...ihan järkyttävä sellainen, mutta omaan ultraan on vielä aikaa yli kuukausi [:@]...miksei aika vois kulua nopeammin!!! Onneksi torstaina on neuvola, jossa pääsee toivottavasti kuuntelemaan sydänääniä.

Vitamiineista: Ite oon syöny ennen raskautta säännöllisesti Multivitaa, jonka sitten vaan vaihdoin malliin Raskaus ja Imetys, sekä kalkkitabletteja, maitoa kun en juo. Lisärautaa ei oo tarvinnu ottaa, kun hemoglobiini on tosi hyvä ollu aina.
 
w.astis
Mulla oli lauantaina samanlaista kipua oikealla puolella. Illalla se vaihtui toiselle puolelle. Kipu hellitti aina vähäksi aikaa ja tuli kun kävelin tms aina takaisin. Epäilin että supisteli (?) en tiedä. Jouduin makaamaan lähes koko päivän ja kyljellä ollessakin välillä tuntui kipu. Sunnuntaina olo oli jo hyvä ja olin jalkeilla koko päivän. Lauantaian olosta ei ollut tietoakaan.
 
Oikein hyvää tiistai päivää täältä Jokelasta <3

Vatsan taputteluista:
Itseäni ei niinkään häiritse (päinvastoin [;)]) jos jokin läheinen tulee paijjaa masua,mutta sittten nämä "puolitutut" eli koulukaverit, morjens-kaverit, ne voisi pysytellä kauempana [:)] Yksi liikuttavan läheinen ystävä joka kerta kun nähdään, pajjaa masua ja kuiskaa sille " tule jo prinsessa, sua ootetaan täällä" Vaikka eihän me vielä tiedetä kumpi tulee, moni veikkaa tyttöä [:D] Ukkoni oli aamulla herkällä päällä ja laittoi korvan masulle ja koitti kuunnella.. Toinen niin tohkeissaan meidän "jaska"sta ^^


Vihlonnasta: Itselläni samoja vihlasuja, neukkulääkäri vko sitten sai minut vakuuttuneeksi että kyse on täysin normaalista ja raskauteen kuuluvista vihlomisista [:)]


(.) Luulin jo päässeni pahimmista pääkipukohtuaksista, not ! Tänään monen monta tuntia jyskytti, sit oli pakko ottaa pääsärkylääke, onneks ei menny migreeniin saakka -.- Ruokaa tekisi mieli koko ajan, onko keinoa saada tätä edes jollain taannutettua? Eihän tästä tuu mtn kun koko aika pitäisi jotain olla popsimassa, olenkin siirtynyt napostelemaan vihanneksia ja hedelmiä himon tullen [;)]
 
Hej! [:)]

Kävinpä sitte tuonne ultrauutisiin kirjottelemassa rakenneuä-jutut. [:)]
Meistä varmaan kaikista tuntuu, että aika menee hitaasti, mutta kyllä ne kaikkien rakenneultrat sieltä vielä tulee. [:)] Mekin on odotettu tuota kuin kuuta nousevaa, sillon heinäkuussa se tuntu niiiiin kaukaselta. Nyt vaan ahistaa se, kun täällä ei sit enää muita ultria tarjoilla, jos ei oo mitn erikoista. [:'(] [8|]

Nyt hirvee väsy päällänsä, kaheksas työpäivä putkeen on huomenna, sen jälkeen neljä vapaata. Oon ihan väsymyksestä kuollu sekä fyysisesti että henkisesti. Huominen vielä pitää tsempata, sit saa makoilla. [:)]

Mitä muuten ootte mieltä hiusten värjäämisestä raskausaikana? Siitäki kyllä varmana on täällä jossain keskustelua. Minä en oo vielä värjänny, mutta torstaina ois aika kampaajalle. Arvelin, että jos yhen kerran odotusaikana värjäis... Eihän tätä juurikasvua jaksa ite erkkikään katella. [8|] [:D]
 
Olit ihanan kuvan mimmu87 laittanu ja onnittelut rakenneultrasta ja pojasta [:)]
Mulla onneks maanantaina neuvola, hieman helpottaa tuota 1.10 olevaa rakenneultran odottelua [:D]
 
Itse en halunnut ensimmäisellä kolmanneksella värjätä, mutta n. viikko sitten kävin kampaajalla värjäämässä kun tyvikasvua oli niin paljo. [:'(]
 
Mä kerkesin hätäisenä tonne ultrauutisten puolelle laittamaan onnitteluja mimmulle [:D]

Hiuksista: Kävin "pakon edessä" värjäämässä hiukset ennen serkun häitä hieman yli kuukausi sitten. Koitin kampaajalle selittää, että haluan mahdollisimman omanvärisen tukan, ettei sitten tarvi heti uudestaan tulla tyveä värjäämään, mutta...nyt olis taas juurikasvua ja mietin, etten kyllä millään haluais enää käydä...sen verran vahvat mömmöt tukkaan aina laitetaan. Onkohan noiden mömmöjen "väkevyyksissä" eroja kampaamon tuotteiden ja kotivärien välillä?
 
Kiitos ihanat! 

iisi:

Entä jos laitat kevytvärin? Siis ei sävy eikä kesto, vaan siitä väliltä? Minä oon sitä aika usein käyttäny just juurikasvun peittämiseen, ku ainaki mun päähän tarraa se kevytväriki hyvin kiinni. Sit se haalistuu niin pikkuhiljaa, ettei juurikasvua juuri näy, ainakaan niin paljo. [:)] Paitsi jos sulla on vaaleet, ni sit se ei kyllä onnistu...?
 
Värjäämisestä: Mie olen käyny kampaajalla pari kk sitten värjäämässä juurikasvun ja samalla laitettiin pari punaista raitaa. Tänään menen paikkauttamaan juurikasvua ja raitoja parannellaan kans :)

En usko,että tuosta on mitään haittaa, kyselin asiasta monelta kampaajalta. Ainut on,että väri ei saata tulla sellaisena kuin aikaisemmin, eli raskaus voi vaikuttaa tähän. Ja toki kannattaa värjäyksen kanssa pitää tolkku mukana, eli ei joka viikko blondaa moneen kertaan..

Hilppa+Urho rv 17+1
 
Kysyin hiusten värjäämiseltä neuvolatädiltä ja hän sanoi että saa värjätä. Laitoin muutama viikko sitten kampaajalla juurikin tuon kevytvärit, joka on kestänyt todella hyvin. Kampaaja suositteli sitä, koska ei tule sitä juurikasvua niin selvästi ja on parempi hiuksille. Lisäksi kiiltoa on enemmän kuin kestovärissä.

Onnea Mimmu87 pojasta <3!!!!! Aivan ihanaa että kaikki oli muutoinkin kunnossa.
 
[:)] HYVÄÄ HUOMENTA KAIKILLE [:)]


MIMMU87: Suuremmoiset onnittelut vielä tännekin ihanista rakenneultra uutisista
Olen niin onnellinen teidän puolestanne,että vauvalla oli kaikki hyvin [:)][:)]
P.S. Pakkohan minun on uteliaana eikun tiedonhaluisena [;)][:D] ihmisenä kysyä,että kumpaa sukupuolta sinulle se Kiinalainen kalenteri lupaili [;)]??
Meillä täällä ainakin ensisynnyttäjät pääsevät rv36 kokoarvioon.Eli silloin gyne tekee synnytystapa arvion ja samalla ultraa vauvan koon!!
Mutta kun te asutte Pääkaupunkiseudulla,niin siellä taidetaan kaikista asioista säästää,kuten noissa teidän neuvolakäynneissäkin [&:][8|]?

HIUSTENVÄRJÄYKSESTÄ: Saapi värjätä [:)]
Jos hiuspohjassa on ihottumaa tai haavaumia,niin silloin ei tietenkään kauheesti suositella värjäystä.


JENNI74: KIITOS tsempeistä [:)][:)]
Mun mielestä on ihanaa,ettei teillä muilla ole ongelmia esim.verensokereitten kanssa [:)]
Ja toivottavasti teillä kaikilla menisikin raskaus loppuun asti hyvin!!
Eihän mullakaan nyt tässä mitään suurempia ongelmia ole kuin nämä sokerit,jotka ajoittain laittaa tämän mamman pään stressiin [&:][;)]
Ja huomenna nyt kuulen lopulliset tulokset tuosta sydänfilmistä,mutten minä itse nyt usko,että sydänvikainen tässä olisin [:D]
Mää nyt välillä vähän liikaa täällä valitan omista asioistani [&o]


SSALLA: KIITOS [:)][:)]
Eiköhän tämä olo tässä jatku niin hyvänä kuin ikä sen sallii [;)][:D][:D]
Ja eiköhän tuon Esikoisen matka suju hyvin loppuun asti..minä nyt vain olen tällainen murehtija aina,kun on kyse omista lapsista ja eläimistä [&o]
Murehdin kyllä muidenkin eläimistä ja lapsista,jos tiedän,että niitä kohdellaan huonosti,mutta omista nyt tietenkin jokainen murehtii ihan eritavalla.
Mitäs sulle lupasi Kiinalainen kalenteri ( tyttöä vai poikaa )?
Kohtahan sinäkin pääset kurkkaamaan,että kumpi sieltä tulee [;)][:)]


TÄHTIYS: KIITOS [:)]
Toi on jännää aikaa,kun saa arvuutella,että kumpi sieltä oikein on tulossa [:)]
Ja sitten kohta jo ultrassa sen sitten näkeekin.


VAUVAN SUKUPUOLESTA: Olenkohan minä ainut,joka ei aio selvittää vauvan sukupuolta rakenneultrassa [:D]??
Siis meillähän mies haluaisi,mutta minä en ole vielä "lämmennyt" ajatukselle.
Se on jotenkin niin ihanaa,kun synnärillä vasta saapi tietää,että kumpi sieltä oikein tuli [:)]
Jeps,Kiinalainen siis lupaili Poikaa ja minä itse veikkaan 90 prosenttisesti Tyttöä [;)]


(.) Ihan vain pikaiseen tulin kurkistamaan teidän kuulumisia [:)][:)][:)]
Ja ihanaa oli,että pelkästään hyviä kuulumisia täällä olikin [:)]
Eli minä taidan pitää suuni kiinni,etten pilaa tunnelmaa [;)][:D][:D]
Ei vaiskaan..mulla on ihan hyvä olo..ei tee tällähetkellä yhtään pahaakaan!!


KAIKILLE IHANAA VOINTIA [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 17+1
 
mimmu87, voi ihanaa, poika [:)] Onneaonnea [:)] Omaan rakenneultraan on tasan 4 viikkoa aikaa, miten sitä jaksaa sinne asti jännätä. Me todellakin halutaan tietää kumpi siellä asustaa (mä veikkaan tyttöä ja mies poikaa, mutta molemmat tietysti tervetulleita)

Kohta pihan siivoukseen ja viemään pihakalusteet varastoon. Jep, vapaapäivää täällä vietetään [:)]
 
Moi, kävin jo tonne neuvolakuulumisiin kirjoittelemassa, mutta pikaseen tulin tännekin kommentoimaan...
Yönsäde, mekään ei aiota selvittää sukupuolta, ellei se sitten niin selvästi näy, että itse sen hoksaa ruudulta. Esikoista odottaessa halusin ehdottomasti tietää ja pettymys oli suuri, kun ei sitten selvinnytkään, vaikka neljässä ultrassa kävin. Joten nyt en aio ottaa stressiä asiasta. On se ihana yllätys sitten siellä synnytyssalissa! Älkää siis muutkaan liikaa stressatko sen asian suhteen, koska sukupuoli voi tosiaan jäädä näkymättä.
Niin ja noista vanhan ajan ennustuksista/uskomuksista... Minulla oli esikoisesta kaikki poikamerkit, mutta tyttö tuli silti. Onhan se mukava veikkailla kaikenlaista, mutta totuus selviää viimeistään helmikuussa[:)]!

Mukavaa viikonjatkoa!
 
Takaisin
Top