Syyskuun Pulinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamma_76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
opiskelija täälläkin. saa nähä miten ja missä vaiheessa koulun aloitan uudelleen. ekaa vuotta kyl vasta koulussa, et ei pitäs liian paha väli olla vähän lomaillakkaan ^^

pääsiäisestä meillä ei olla koskaan vietetty. muuten ko suklaamunien ja virpomisten merkeissä. nams!

chaos74 ultrauutisista! vaiks oisin voinut siut täälläkin pitää...

Maya_L toivottavasti pian pääset takaisin töihin ja ratin taa. tylsää sekin on jos olo on hyvä ja haluis jo töihin ja silti lomitettaan. vauhdikasta vkonloppua siskon perheen kanssa!

kutinasta ei kestä tätä! nyt käyttänyt aloe vera propolista pariin kertaan ja hieman helppaa. ihme ko ihoa enää ko raastanut ja kihnuttanut joka nurkan takana (toiv vartijat ei luullut mua näpistelijäks ko eka kuikuan ympärilleni ja juoksen hyllyjen välissä kunnes luulen löytäneeni kohdan mis ei välttämättä ole suora näkyvyys valvonta kameroihin. siinähän sitten koettaa selittää et nännit kutisi...)

Leisa pahoittelut täältäkin. voimia ja uusia tuulia sinne. halaus.

ruoka ei maistu. ja syömisen jälkeen pahattaa. nytkö rv 11+5 mie sit oikeesti alan voimaan pahoin... humoristihemmo kyydissä siis ^^

sairastelijat paranemisia ja hyvä et osaatte ottaa rennosti. nyt kuitenkin tämä on tärkein juttu elämässä. lepoa ja rauhottumista äiteillekin jos vauva niin vaatii ^^

HaniMami kylläpä teilläkin tapahtuu! jaksamisia teille ja oman ajan löytämistä hulinan keskelle. ja toiv pääset kouluun ja voih! miekin tahon äitiysjoogaamaan! täällä peräkylillä vaan meinaa olla tarpeeksi harrastuksia... joskos hakis normi joogaan... hmmm ^^

ultra täälläkin huomenna. 9.50. iiks!mut hyvin meillä kaikilla menee!!!

HUOMISEEN!!!! <3

Huomenta ihanaiset syyskuulaiset[:D]...Nyt täs on kerinnyt muutaman päivän aikana miettiä taas asioita...jännää kun tuo mun LA siirty melkeen kolme viikkoo...ei todellakaan mene aina tuo hedelmöitys niinkuin oppikirjoissa...ensin hätäännyin kun ei vastannutkaan viikkoja,mut sit muistelin ettei poikakaan saanut alkunsa oppikirjan ovulaatioajankohtien mukaan...ihmeellinen on maailma[:)]Eli tänään on sitten tasan 9 viikkoa ja 10 viikko alkaa...taas[:D]Parin viikon päästä on sitten tuo np-ultra uudemman kerran.

Miesraukka sai kärsiä mun itkukohtauksista ultraa edeltävänä iltana...ihan hirmunen pelko iski johtuen siitä edellisestä tuulimunaraskaudesta...aamulla olin kyllä ihan tyyni kun mentiin mut kun pöydälle piti mennä niin ajattelin et ei hitto juoksen kyl karkuun...onneks sydänäänet kuului heti vaik säikähdinkin sitä kun täti sanoi ettei vastaa viikkoja...piti kyllä varmistaa siltä monta kertaa että onko tällanen normaalia et näin paljon siirtyy vai onko jotain vialla...tätiä jo hymyilytti kun vastaili mun kysymyksiin...sitten sanoi että kaikki on kuule kunnossa ja varaillaan heti kaikki uudet ultra-ajat.Nyt on helpompi olla kun on pienen sydänäänet kuullu[:)]Seuraavaks on sitten tuo iki-ihana sokerirasitus 17:sta päivä ja samalla reissulla on neuvolakin.Sokerit on ollu ihan jees kun oon niitä mittaillu,niin olivat pojaltakin silloin,ainoastaan sokerirasitus näytti et raskausajan diabetes on.

Musta vähän tuntuu etten voi täältä teidän sivuilta pois pysyä kun tänne jo kotiutui niin hyvin,joten jos sallinette seikkailen täälä teidän kanssanne hamaan loppuun saakka[:)]

Tänään kohti Vaalaa ja anoppilaa...samalla reissulla käydään tulevassa uudessa kodissa hieman ottamassa mittoja ja kuvia jotta suunnitelmat pääsevät kunnolla vauhtiin.

Mukavaa viikonloppua kaikille[:)]

Ja flunssakin iski...poika justiin parantu niin nyt sit minä....[:@]

Perjantaita!

Chaos74 Koti on täällä!!! mekin ollaan niin suhun jo niin juurruttu et ei LA:lla ole enää mitään merkitystä, päivä sinne tai tänne! tervetuloa takasin[:)][:D][:)][:D]!!!!

Celina: meillä on tapana heittää pääsiäinen ihan överiks, eli kaikkea mahdollista pääsiäisperinnettä harrastetaan ja kaikki suomalaiset ja lähimaiden perinneruuat lastataan pöytään ja kutsutaan suku paikalle. Mitenkään uskonnollisia ei olla, pelkkiä juhlapväfanaatikkoja[:D][:D]. Sama tehdään joulun, juhannuksen, uudenvuoden, vapun, yms kanssa.

HaniMami: Mullakin ystävä jolta on kaikki mahdollinen hyvä karsittu raskaus ruokavaliosta, eikä kuulostanu kivalta, joten yritän pitää nuo sokerit jotenkin kurissa, ettei mene samaan. Tosin tänään sain juuri kutsun kakkukaffel ja todellakin aijon mennä, on kaakkua tehnyt mieli jo kohta useamman viikon;)
Eilisestä vieläkin ähky[:'(][:@], tänään otetaan taas normi ruokarytmi[:)]

Omaa: Onse kumma kun ei tuo huoli helpottanu vaikka ultrassa näkyi vahva ja virkeä pikkuinen. Aikasemmin olin varma että tunnen liikkeitä, mutta nyt niitä ei ole kuulunut pitkään aikaan (tosin ei ole tarkoituskaan, vielä). Ekan raskauden kanssa en tälläi panikoinut ja luulis et toinen olis jotenkin helpompi, mutta nyt kun tietää enemmän riskeistä ja muista niin onkin paljon enemmän huolissaan ihan kaikesta. Tyhmänä ja onnellisena olis nytkin kivempaa... :(
maha: ylävatsa on jo aika kova, ilmeisesti se pikkuinen työntelee jo noita sisuskaluja ylöspäin. alavatsalla onkin edellisestä monsterimasusta senverran löysää ettei sieltä vielä kiristele.

Viikonloppuja immeiset :) ja ihanan aurinkoista perjantain jatkoa!!!

Aurinkoista perjantaita kaikille!

Kertakaikkiaan ihana ilma! Tämänhän kruunaa toki myös se, että tulin juuri neuvolasta, jossa sain ensimmäistä kertaa kuulla sydänäänet, vaikkei niitä odotettukaan kun istukka on edessä. Nappula oli erittäin hereillä tänään ja aina kun saimme doplerin kohdalle hän potki oikein kunnolla. Vahvat, hyvät sydänäänet ja vilkas - kaikki siis hyvin. =0)

HaniMami: On näitä piirteitä tullut mietittyä - tosin myös niinkin päin, että mitä toivoisi ettei toinen saisi (esim. itselläni on periytyvä verenvuodon -taipumus, vahva sukurasitus astmasta jne.). Josko tähän coctailiin valikoituisivat ne parhaat geenit. Ja jos jotain on, niin niiden kanssa sitten elellään.

Virna: Kiitos toivotuksista, tosin siskon perheen vierailu siirtyi kun heille oli rantautunut ikävä kuumeinen flunssavirus. Nyt toipuvat kaikessa rauhassa.

Chaos74; Tere tulemast kotihin ja onnittelut ultra-tuloksista! Ihania raksa-suunnitelmia.

Täytyy iltapäivästä käydä lukemassa teidän kuulumisianne - jos niitä ultratuloksia vielä kuultaisiin lisää. =0)

TADAA!

Tickeri varmaan kertoo tärkeimmät, joten raskaana ollaan!!

Mutta nyt nauttimaan ihanasta auringosta ja raskaudesta.

Kirjoittelen tonne ultra pinoon tarkemmat uutiset.

JIPII...

Täällä kanssa kaikki hyvin ja aurinko paistaa.. Voiko ihanammin enää mennä.. palaan myös tonne ultra osioon :D

Mahtavaa, kun tyypeillä oli ultrat menny mainiosti!!!
Ihanaista viikonloppua ja nautinnollista raskautta kaikille!!!!![:D][:D][:D][:D]

Iltaa kaikille!

Hurjasti ootte taas pulissu [:)] Onnittelut kaikille jotka on saanu hyviä uutisia!

Tosta pääsiäisestä.. mun perheellä on tapana ollu tehä linnunpesiä ja perunamuussia, kun ei meistä oikee kukaan siitä lampaasta oo oppinu välittämään. Ja siis linnunpesät on ikäänkuin jättikokoisia lihapullia missä on keitetty kananmuna sisällä. Sitte jälkkärinä on ollu sekä mämmiä että pashaa, tosin ollaa äidin kanssa ainoat jotka sitä pashaa syö [:D] ja mämmiä mä en voi sietää [:'(] Niin ja sit oli tietty pääsiäismunien piilotukset yms. sillon pienempänä, nykyään ostetaan vaa niitä pikkusia pääsiäismunia jotka laitetaan kulhoon [:)]

Mä oon jotenkin ihan poikki, pitäis jaksaa kattoo tän illan elokuva telkkarista, ku on hatara mielikuva et oisin tykänny siitä (joo mulla on vähä erikoinen leffamaku [;)]).. mut oon yöllä nukkunu kunnolla ja levollisesti sen 2h, et saas nähä jaksanko valvoa.. huomenna taas töihi ja sunnuntaina sitten tuleeki lanko ja sen tyttöystävä syömää [:)] Kävin kaupassaki tänää et ostan kaikki ruoat mitä viikonloppuna tartte.. no enköhän mä unohtanu sekä lauantain että sunnuntain ruoasta jotain olennaista[:D] Onneks huomenna kerkee vielä ennen töitä käydä kaupassa ostamassa ne unohdetut asiat[:D]

Menee taas viikonloppu töitä tehdessä, mutta kyllä tämä tästä. Pitää ehtiä myös siivota, kun maanantaina tulee vieraita. No onneksi lapset vähän auttavat. Minä tunnen jo jonkin verran maha-asukin liikkeitä. Vaikka sanotaan ettei vielä niitä pitäisi tuntea. No olisi se ultrassakin aika villillä tuulella, joten taitaa tulla vilkas vauva.[8|]

JEEE!!!!! Maaginen 12 viikkoa täynnä!!!![:D][:)]

...vieläkin ultraa odotellessa... olis jo tiistai... huoh...[:)]

Hei nyt mulle on tullut ongelma eteen ku oon miettiny yksin tässä ja miehen kanssa, että miten ja missä vaiheessa tommoselle 4-vuotiaalle kertoa tulevasta sisaruksesta? Ei varmaan mietityttäis muuten niin paljon, mutta kun on toi poika jopa kissoista todella mustasukkainen niin en oikeen osaa nyt vaan ajatella et miten sitä sitten kertois ja tosiaan missä vaiheessa.

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille mammoille :)

Ihanaa Sunnuntaita Mammat!

Olen seikkaillut pikaiseen foorumilla, kun eihän täältä voi poiskaan olla, joten suurinpiirtein tiedän missä mennään.

Tervetuloa Birne, olet nyt listamme kärjessä [:D]

Leisalle haleja ja pahoittelut.

Hetzulle Onnea työpaikan johdosta.

Chaos74 sinähän pysyt täällä[;)]

HaniMami ja muut Rapsuttelen välillä hullunkiilto silmissä nännejä [:D]
Helpotusta on tuonut ihan kunnon rasvaus(erisanin kosteuttava perusvoide), ja sitähän nyt kannattaa muutenkin tehdä ajatellen tulevaa imetystä.

Celina Voimia parisuhteeseen

malina2 Vatsallani en ole kyennyt nukkumaan n. kuukauteen, ja nyt on alkanut tökkimään pitkään selällä olo. Nukun siis jommalla kummalla kyljellä, ja yleensä tyyny polvien välissä, jotta selkä pysyis suhtkoht normissa asennossa.

Teidän Ultra-kuulumiset sai kyyneleet silmiin, ukko vähäsen katseli hölmistyneenä mitä tihrutan. "No kun Kaikalla ja kaikilla muillakin on kaikki hyvin,niisk."

Pääsiäisestä, meillä mukelot on pieninä käynyt virpomassa. Mämmiä meillä ei kukaan syö, mutta yllärimunat, hyvä ruoka, rairuohon kasvattaminen ja koivunoksat maljakossa kuuluu meidän pääsiäiseen. Ei mitään suurempaa hössötystä, kuten esim. Jouluna.

Ruoka,hmm...*kummastelee kunnei mukamas mitään tee mieli*..ehkä vähän tomaattia ja piimää [:)]

hetzu Tehkää kertomisesta ISOveljelle suuri ja mahtava asia, tyyliin *SINUSTA tulee ISOVELI* Anna oma ultrakuva kehystettynä. Kun vaavi alkaa kunnolla mylläämään, pyydä kokeilemaan ja juttelemaan. Ota mukaan kaikkeen mahdolliseen.
Itsellä oli suuri pelko aikoinaan, miten tuo esikoien ottaa uuden tulokkaan, oli myös n.4v sillon. Kun "tehtiin" vauvan tulosta koko perheen yhteinen asia (kuten se onkin) niin huomattavasti helpotti. Synnärille kun isoveli tuli katsomaan pikkuista velipoikaa, kyllä kyyneleet tuli äipän ja iskän silmiin, kun esikoinen sanoi:" äiti ja isi, onko tämä nyt Minun ikioma pikkuveli?"ja silitteli pienen poskea[:(]
*KOKOAA ITSEÄÄN KASAAN*

Lisää omaa... Lomaviikkoa on lopuillaan, ja raskaan työn raatajani poistui sorvin eteen viime yönä.*yhyy* Nautittiin täysillä siemauksilla yhteisestä ajasta, kiersimme kirpputoreja ja teimme "pieniä" löytöjä. Juteltiin pinnasängyn malleista ja yhdistelmärattaista. Ja ukko päätti,että on antanut mulle kasvatettavaksi prinsessan siemenen. (toivossa on hyvä elää)sanoin kyllä,ettei saa pettyä jos tulee se kolmas poika, ja pääasia on että vauva on terve. "tulee kuitenkin tyttö,piste." että näin sitkeä ukko-kultani [:D]
Ihana oli käydä ystäväperheen luona, joilla on 3-4v. tytteli, isäntä istuskelikin miltein koko illan neidin kanssa lattialla. Kun siinä istuttiin, ja höpöteltiin kaikkea. sanoi mulle:" mä just nyt muistin miksi me tahdottiin vielä" Voisko tuota nyt mies selvemmin sanoa, kun katse oli pienessä tytössä [;)]

Pieni huoli vauvasta on ajoittain, mutta koitan sen *pirun nippasta olkapäältä hemmettiin joka kerta.[:@]
Liikkeet tunnen selvästi, ja olen tarkkaillut jo kellon aikojakin. Eli 4-5 tunnin välein meinaa vaavi ilmeisesti ruokailla [:D]
Kumpu kasvaa, ja pissahätä vaivaa useammin. Koitan juoda vettä mahdollisimman paljon,ettei tuo pirhanan ummetus saa ylivoimaotetta. Etomisolot on harventunut, mutta rinnat on edelleen ajoittain arat.ja tosiaan tuo nännien kutiaminen meinaa tehdä hulluksi.

Nyt puuron keittoon, ja mukelot ylös ja ulos. pääsevät normaaliin rytmiin kiinni.Huomenna astuu arki kuvioihin...

Päivän Jatkeita!!

Huomenta kaikille!

Onnea vielä kerran kaikille ultrassa käyneille! Tervetuloa Birne!

Mamma76: Hyvä, että oli mukava loma! Tervetuloa takaisin[:D]

PojanÄiti: Aion noudattaa jotenkuten raskausajandiabetekseen tarkoitettua ruokavaliota. En tosin fanaattisesti, sallin toki ne satunnaiset kakkukahvit ja ajattelin ottaa lapsuudesta tutun karkkipäivän takaisin päiväjärjestykseen. Kun tosiaan oon joutumassa sinne sokerirasitukseenkin painoni takia. Eipä siitä terveellisestä ruokavaliosta varmasti haittakaan ole.

Omaa: Aivan ihana olotila ollut koko viikonlopun, koska KOLMAS päivä lähtenyt käyntiin ilman pöntön halailua[:)][8D][:D]. Nyt on ollut kolme nälkäpäivää peräkkäin ja ruokaa on todellakin mennyt kahden edestä[8D] Jos tänään vielä antaisi itsensä syödä ja nauttisi siitä, ettei tarvitse jännittää sitä, milloin paha olo iskee (toivottavasti ei iske) Huomisesta alkaen taasen arkeen ruoan suhteen. Kuvottava olotila on välillä, mutta se menee nopeasti ohitse. Toivottavasti tän pahoinvoinnit oli nyt tässä.

Lumista sunnuntaita kaikille!

Sunnuntaita syyskuun mammat[:D]

Mäkin olen vielä kuvioissa mukana[:D]. Kävin viime maanantaina niskapoimu-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Tosin pikkanen oli ilmeisesti unessa ja sitä joutuikin sitten herättelemään. Laskettu aika siirtyi päivän eli on nyt 15.9. Kätilöopistolla on joku uus ohjelma mikä laskee sikiön kypsyyden, joten laskettu aika muutettiin päivällä. Pahoinvointi alkaa täällä helpottaa. Kertaakaan en ole oksentanut, mutta 24h etova (krapulainen) olo ei ole kivaa, mutta siihen on helpottanut jatkuva syöminen, joten täällä on paino noussut jo 3-4 kiloa... Toivottavasti nyt vähän tasaantuu.

Sorry etten jaksa kommentoida kaikille, mutta yleisesti onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Ja tietenkin pahoittelut keskenmenoa saaneille[:(]

Nauttikaahan ihanasta auringosta! Se jo lämmittää mukavasti.

Sunnuntaita kaikille.

Hienoa nähdä, että täällä on ihmiset näin hyvällä mielellä. Liekö nämä aurinkoiset päivät ja alkava kevät saaneet muiltakin mielet valoisaksi. [:)]

Mä täällä taisin saada sen kaipaamani "vapaan". Kuume pyörii siinä 38 hujakoilla parhaimmillaan ja tätä limaa riittää. Vähän ihmettelin perjantaina ja lauantaina, kun koira on niin päättäväisesti vielä perskärpäsempi kuin normaalisti. Ehtii sen normaalin elämän aloittaa kai sitten myöhemminkin.

Pitää tulla koodaiilemaan lisää myöhemmin vielä. Nauttikaa! [:)]

No niin nyt ajan kanssa tänne pulisemaan!

Aamutreenit tehty (1,5 tuntia kuntopyörää), aamupala ja katsottiin samalla ehkä maailman huonoin elokuva 2012 ja sitten käytiin kävelyllä n tunnin verran (ihana ilma!) ja pikkasen jäätä hakattiin pihalta ja kaikkien ulko-ovien edestä pois.
Nyt olisi vuorossa päiväkahvit (ilman seksiä[;)]) miehen kanssa.
Mulla on ollut kuvotusta taas aamuisin ja aamupäivisin ja todellakin toivon, että ei enää tule takas[:'(]
Ja tiistaina, kun pojat tulee isältä kotiin, niin ajattelimme kertoa pojille vauvasta, jotta pääsevät mukaan elämään tätä raskautta.
Ja hei, joka kerta kun kävelen yli puoli tuntia, alkaa mua sattumaan kohdusta, kivistämään..mikäköhän siinäkin on?

orkidea: Hyvä, että siellä kaikki kunnossa ja huh, voin vaan kuvitella, kuinka rankaa sulla hetkittäin on! Tsemppiä, kyllä se viiden vuoden sisään helpottaa [:D][;)] (..ja anteeksi huumorintajuni[&o])
Mutta nyt tosissaan: onhan sulla mahdollisuus saada jostain apua ennen kuin väsyt liikaa?

HaniMami: Mahtavaa, että on olo ollut (edes) parisen päivää hyvä!
Toivottavasti jatkuu samalla lailla jatkossakin!

Mamma_76: Ihana mies sulla! Voi kun liikkis! Ja eiköhän se silleen mene, että vaikka kuinka jompaa kumpaa mallia toivoo, niin sitte kun on syntynyt, se on ihan se ja sama kumpi tuli- sekaisin sitä onnesta on kuitenkin[:D]
Ja mitä sä nyt huolit siitä vaavista? Ihan muuten vaan, itseäsi kiusatessako[;)] Lopeta nyt hyvä nainen, sehän on ihan typerää!
Usko jo- me ollaan nyt raskaana ja syyskuussa viimeistään vaavit kainalossa täällä päivitellään vähiä unia! Nii!!

herzu: Mä olen samoilla linjoilla, että kertoo niinkuin asia on ja involvaa esikoisen jo raskausaikana..teette siitä koko perheen asian, jossa esikoisella on ihan oma rooli.

Amanda85: Onnea ultraan!!

jousimiehen äiti: Mä olen kanssa tuntenut liikkeitä jo!

Purri: Täällä kans yksi hajamielinen- ostokset menee minne sattuu, kuten maito kuiva-ainekaappiin..
Ja tämän sitten jatkuu synnytyksen jälkeenkin[:D]

Minzkuli: Me mennään sitten samalla aikataululla noiden ultrien kanssa.

Kaika: Tuo pelotus on kyl ihan syvältä ja turhaa [:D] Mistä lie välillä meinaa hyppiä silmille...
Niin ja mulla on aivan sama juttu, puoliska tuntia kun on kävellyt niin kohdusta alkaa kivistää. Ja jos en hetkeksi pysähdy, kivistys pahenee.

Tuossa olen serkkuni kanssa jutellut näistä meidän iltatähdistä(tosiaan hänelläkin kolmas, ja ikäeroa meillä muutoma vuosi) kaikesta odottamiseen liittyvästä, ja omista ajatuksista.
 Te jotka olette jo saavuttaneet "ikää" ja on jo toka tai kolmas tulossa, oletteko huomanneet ajattelevanne asioita "aikuismaisemmin" kuin joskus aikaisemmin?
Onko muilla mammoilla ajatusmaailma muuttunut raskauden myötä(siis ihan kellä tahansa)?

Muistihan jep pätkii, ja välillä todella huolestuttavasti. Minne laitoin kahvikuppini,kännykkä on hukassa(vielä äänettömällä),käyt tarkistamassa kolmannen kerran *sammutinkohan kahvinkeittimen*, *laitoinko ulko-oven lukkoon* ym. Ja viikonpäivät on todella sekaisin. Meinasinpas tuossa menneillä viikoilla laittaa lapseni kouluun klo.8 vaikka olikin se kympin aamu. "oho, anteeks anteeks äiti on vähän hajamielinen" [:D]

Miten onkin hirvittävä puheripuli, kun on ollut viikon poissa täältä [:)]

Sunnuntaita täältäkin suunnalta,
Olipa nätti päivä, heräsin aamusta jo kahdeksan aikaan ilman herätskelloa mikä on tosi outoa multa kun yleensä voisin nukkua vaikka kuinka ja pitkään.. Tosin eilen menin nukkumaan jo reilusti ennen puoltayötä kun olin saanut multaleikit leikittyä. Laitoin jo vähän kurkkuja ja tomaatteja itämään ja vaihdoin vanhat rehut altakasteluruukkuihin. Eilen tuntui muutenkin olevan virtaa kuin pienessä kylässä.

Tänään kurvailin isovanhemmilla käymään ja kertomaan niille uutisia että uusi tulokas on tulossa sukuun. Ne oli ihan onnesta soikeina =)
Kotimatkalla tuntui et nyt valuttaa jotain housuun.. hitto et tuli kiire kotiin. Onneksi oli vaan valkkaria. Jotenkin vaan valuttanu tänään runsaammin, inhan tuntuista. Kaveri tuli käymään kahvilla ja sen jälkeen mun oli pakko kellistää sohvalle, tuli ihan kauhee väsy. Ukkokin sanoi et oon jotenkin kalpea. Kaipa tää olo tästä taas kohenee.

Näin viimeyönä ekan vauvaunen. Se oli ihan outo, mun piti antaa vauvalle rintaa, ja maitoa ei meinannut tulla millään. Nännit vaan kasvoi pitkiä mustia karvoja. Pinseteillä sitten kun nyppi karvoja pois niin niistä kohdista alkoi suihkuamaan maitoa.. Ihme unia :D Oletteko muut nähny mitään ihmeellisyyksiä?

Miten sä oot Kaika saanut ton ihanan nallemittarin tohon. Ois kiva itellekkin joku tollainen, mut ei vaan tunnu taidot riittävän :/

Takaisin