Syyskuun Pulinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamma_76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka Minzkuli- tupla klikkaa jotain tickeria niin pääset sivustolle muokkaamaan omanlaisen askel askeleelta, sitten kun se on valmis, niin valitset niistä sen pseudo htlm..vaihtoehdon ja maalaat sen- copy- paste omaksi allekirjoitukseksi.
Tuolla on mun mielestä lilypie ketju, jossa tarkemmat ohjeet..
ja testata voi esikatselemalla sitten viestiä..

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Piti tulla kurkistamaan heti aamusta, että kuinka täällä on voitu ja todeta rauhassa, että kaikilla on asiat hyvin. =0)

Minzkulille ja orkidealle paljon onnea ultra-uutisista ja Amanda85:lle 12:sta viikosta! Tiistai on aivan nurkan takana. ;0)

Täytyy myöntää, että lausahdus; "Odottavan aika on pitkä." - on saanut aivan uuden käsitteen. =0)

On ollut ihana lukea kertomuksianne pääsiäisen vietosta. Mukava miettiä niitä mitä haluaa omassa perheessä touhuttavan sitten muutaman hetken päästä. Yllättävän paljon oli kyllä unohtunutkin. =0S Rairuohon sijaan olen kasvattanut kissaperheille joko kissanruohoa tai oraita - kun kuulemma rairuoho tekee hyvin kauppansa. =0)

Minzkulin tavoin myös täällä ovat idätykset käynnissä. Tomaatit puskevat jo riemulla ylös. Tilasimme vielä loput siemenet mitä emme löytäneet kaupoista ja niitä odottelen kuumeisena. Kohta tulee muuten kiire. Kunhan tuo lumi sulaisi, pääsisimme laittamaan ikkunat kasvihuoneeseemme - ja sitten saa nauttia mullan tuoksusta purkkimerineen kaikessa rauhassa - ettei ne valtaa koko keittiön pöytää. =0)

Celina: Toivottavasti kuume on jo helpottamaan päin. Paranemisia.

Hiljalleen olen pohtinut, että kuinka kertoisimme tämän uutisemme muille. Asumme suht kaukana perheistämme, joten he eivät pääse arvailemaan ulkomuodon perusteella. Historiani kun on tuo ura-aasi ja veela (= vapaaehtoisesti lapseton - niin pöllöltä kun se nyt tuntuukin...) niin tämä saattaapi olla melkoinen uutispommi. Mietinkin isännälle, että josko laittelen viestiä aprillipäivänä... Täytyypi tätä tässä pohtia.

huomenia!

Maanantaita jälleen vietetään :)
Oli vauva täyteinen viikonloppu. käytiin kahdella vauvalla kylässä ja yksi maha kävi meillä pannarilla.

Hetzu  Meillä tuleva 4vuotias on ottanut asian innolla vastaan, tehtiin nimenomaan siitä iso numero ja keskusteltiin mitä kaikkea voi pikkusiskon/veljen kanssa tehdä. Oli innoissaan tarhassakin kertonut että hänelle tulee isosisko[:D]. Ja nyt katsellaan viivoittimen kanssa että minkä kokoinen vauva on ja kysyi eilen torille mennessä kun otettiin juoksukisat että juokseeko vauva kanssa. Mielettömän liikuttava lapsonen [:D][:D][:D][:D]

Mamma_76 Tervetuloa takaisin! Mulla kanssa tuo pirupoloinen viihtyy liiaksikin olkapäällä!
En vieläkään uskalla olla raskaana... Oikein ärsyttää!! Huoli painaa, vaikka järki yrittääkin sanoa toista.
Aikuismaisesti siis en selkeesti katso maailmaa :) Tietenkin sitä on muutaman vuoden viisaampi kuin ensimmäisen kanssa. Tosin oli eilen mukavaa oikeasti jonkun kanssa jutella raskaudesta ja vauvoista ja tulevasta arjesta, edellisen kanssa kun ei kukaan ystäväpiirissä ollut raskaana tai edes kiinnostunut olemaan lähiaikoina.

Kaikille muille mammoille, Ihanaista naistenpäivää!!!!

Tervehdys ja hyvää naistenpäivää kaikille!
Kyllä minäkin nyt hitto vie liityn tänne mukaan. Aikaisemmin en ole uskaltanut, vaikka jo viikko tolkulla teidän juttuja olen lueskellut.
Eli täällä LA 30.9.2010. Varhaisultrassa käyty pari viikkoa sitten ja sydänäänetkin kuultu pariin kertaa, mutta mutta... Silti kamala epävarmuus (Onko se nyt se piru sitten siellä olkapäällä...) Nt-ultra tasan viikon päästä. Joskos sen jälkeen uskaltais vähän relata. Esikoista siis odotellaan ja alku sujunut ihan mukavasti. Satunnaista kuvotusta ja rinnat aristaa. Ei siis valittamista.
Vieläkö sopii joukkoon?

Hyvää Naistenpäivää,
ja tervetuloa L84 =)

Täällä ollaan jotenkin omituisessa olossa.. Eilen illalla mittasin iteltäni lämpöä ja nyt aamullakin on ollut aivan vetämätön olo vaikka kuumemittari näyttääkin enää vain 36,8. Masussa ihme muljahteluita ja kiristelyjä. Jotenkin hankala paikallistaa että tuleeko ne mahan puolelta eli oonko tulossa johonkin ihme vatsatautiin, vai tuleeko ne tuolta ötön puolelta. Ultrassa täti sanoi jotain istukan paikasta että se siitä vielä laskee, vai olikohan nousee, en tajunnut siinä onneni huumassa kysyä että mitäköhän se sillä tarkoitti. Lisäksi vieläkin koko ajan fiilis että jotain vuotaa, vaikka ei edes vuoda. Argh..
Jo ny on olot, tekis mieli soittaa lekuriin etten oo menossa duuniin.
Kaipa mä kans yritän häätää ne pirut pois olkapäiltä, vaikka tänään ne tuntuu juurtuneen sinne.

Toivottavasti teillä muilla viikko on alkanut rauhallisemmissa merkeissä..

Taas yksi pvä vähemmän raskautta :)
Juurikin huomasin että toki oli edellisessä viestissä tarkoitus toivottaa myös Mamma_76:lle ja Hetzu:llekin muikeaa naisten päivää, eikä vain kaikille muille [:D][:D][:D][:D]. Menee välistä tää virtuaalikieli sekasin[:D].

Tänään on taas luumujen voima todistettu, ne puukkaa kyllä kaiken liikkeelle heti hetkessä,thihihii, eli siis paskapäivä tänään, mutta sellanen iloinen paska XD.

L84 tilaa löytyy .) tervetuloa joukkoon!!!

Isäntä ja poika olivat tarhan päälle käyneet ostamassa mutsille naistenlehtiä ja munaa :) munan nielin heti, lehdet selaan illalla, mutta sitä ennen täytyy saada muutama pienoismalli vietäväksi kouluun, jotta edes vaikuttaisi siltä että jotain on aherreltu.
Menee kyllä niin penkin alle tämä koulutehtävä... jos nyt edes suorituksen saisi kirjoihin...

Poika oli valittanut pvä kodissa että otsaan sattuu, ja tätit kertoivat että liikkeellä on korkeaa äkillistä kuumetta joka alkaa päänsäryllä, eli meillä on kaikki ulokkeet ristissä et pysyttäis terveenä...

hyvää illanjatkoa ja yritän mahduttaa ensi kerralla muidenkin napaa viestiin :)

PojanÄiti: Voi hemskatti,että nauroin taas ihan ääneen. Ihanaa kun on tuollaisia rempseitä ja aitoja immeisiä täällä.[:D]
Mun täytynee kanssa hakea luumuja, ja testata tuo kiiwi(aamuisin tyhjään vatsaan) Nyt on muutoman päivän ollut sen verran ahtaalla, ettei meinaa veri kiertää.Ja ketutus on 99%.

Minzkuli: Mulla meni kanssa nuo istukka jutut korvasta sisään ja toisesta ulos, ja lekuri kun kuunteli sydänääniä, testaili eka navan alapuolelta, ei löytyny. Vasemmalta alhaalta löytyi jumputukset. Höpötti jotain istukasta, ja...öö [;)] Liikkeetkin tunsin ensin tuolla vasemmalla ja nyt enemmän keskittynyt muljuamiset[:D]
varhaisultrassa lääkäri(eri) löysi oikean paikan heti, ja sanoi istukan olevan hyvässä kohdassa, ja kaikki kunnossa, ja vauvalla hyvät oltavat. Hyvässä kohdassa? Heh!

Osaisko joku valaista? [:D]En mä ole ennen(aikaisemmissa) ajatellut näin perinpohjin kaikkea, muljuamiset ja huippaukset yms.

L84: Jos tahdot tuonne listalle, laitatko tietosi, niin käyn surffailemassa nimmaris sinne[;)]

Pakko päästä vielä vähän pulisemaan =)

Meillä oli eilen kanssa paskapäivä, mutta ei kyllä luumuista johtuva.
Itse lähdin kesken päivän lääkäriin töistä kun lämpöä pukkasi taas ja mahassa pyöri oudosti, totesin itselleni että ei tuolla töissä olemalla mitään urhoollisuus mitallia saa kuitenkaan vaikka kipeenä olisikin.

Pääsin sitten kotiin ja meillä neitokainen olikin jo kotona kun oli kanssa valitellut vatsaansa koulussa. Lopulta syykin sitten selvisi. Viikonloppuvisiitillä äidillään tyttö oli syönyt pelkkää mäkkäri ja kaupan ruokaa ja maha oli ihan kivikovalla. Meillä ollaan jo aiemmin saatu tytön ummetuksen kanssa ottaa erää mutta tää oli jotain ihan järkkyä. Lähemmäs 6 h suoraa huutoa ja pyörimistä. Pöntölle ei suostunut menemään ja lääkettä (peräruisketta) ei antanut laittaa. Lopputulos oli, luumujen, keiton ja pullan jälkeen että kun tavaraa alkoi tulla ulos niin siinä oli sitten kylpyhuone, 2 kalsarit, likka ja vessa kuorutettuna. Onneksi ukko siivos kun totesin että mulla on sen verran kans huono olo et noita en kyllä oksentamatta siivoa.

Mun ei onneksi oo tarvinnu luumuja vedellä, oma aineenvaihdunta vaan vilkastunut raskauden myötä. Nyt tuntuu et joka päivä joutuu käymään kun yleensä pari/kolme kertaa viikossa riitti.

Tässä siis paskajuttua täältäkin päin kerrakseen.

Mamma_76 Mulla kanssa vattaa muljuttelee niin pirusti, varsinkin iltaisin. Mä jo sunnuntai-iltana olin huolissani että onkohan siellä kaikki hyvin. Kaipa se kuuluu tähän, toivottavasti.

Tää päivä viel saikkua, jospa sitä yrittäis yli 10 h yöunien jälkeen saada jotain aikaiseksi =)

Mamma76: On täällä ajatusmaailma muuttunut jo näin alkumetreillä, vaikka esikoista odotetaan. Vastuullisuus ja huoli pikkuisesta on todella yllättänyt. Jotenkin oon aina ajatellut, että kun on raskaana, niin sitten se vaavi jossakin vaiheessa vaan pullahtaa ulos, mutta nyt saa sitä pirua ajaa pois olkapäältä milloin mistäkin syystä. Aina ajatteli, että se vastuu alkaa, kun lapsi syntyy, mutta se alkaakin, kun plussan tekee[&:]. Oon myöskin alkanut pitään kasvavasta masusta. Oon aina ollut ikuinen laihduttaja ja ties mikä painonvartija, mutta nyt kasvava masu tuntuu aivan ihanalta[:D]

Nännien kutinasta: Eilen koitin suolakäärettä, kun se helpottaa oloa muuallakin iholla. Mulla on atooppinen ihottuma ja nyt ei voi käyttää kauheammin kortisonia, niin oon vaihtanut suolakääreeseen. Suolahauteen tein litrasta lämmintä vettä+ 2 teelusikallista suolaa, sit jääkaappiin jäähtyyn, vähän ajan päästä kastelin liinan ja puristin mahdollisimman kuivaksi ja paikalleen, johan alkoi helpottaa. Toimi ainakin toistaiseksi. Illalla taas uudestaan ja rasvaus sitten päälle.

Minzkuli: Kummallisia unia tulee nähtyä joka ikinen yö, ahdistavia ja pelottavia. Viime yönä näin sellaisen unen, että olin panttivankina jonkun vessassa ja valuin verta pönttöön ku hanasta olisi vuotanut[:(]. Siihen uneen sitten heräsin ja oli pakko käydä tarkistamassa, että vuodanko oikeasti, en onneksi[:)]. Yhtenä yönä näin sellaisen unen, että hämähäkki oli kävelemässä mua kohti (inhoan ötököitä) ja heräsin siihen, kun huusin ääneen[:D] Mies säikähti kanssa, että mikä hätänä. Totesin, että unta vaan näin[8|].

Istukka: Meille sanottiin ultrassa, ettei istukan paikkaa voi vielä tietää, kun se on niin iso verrattuna vauvaan ja että sen paikka muuttuu vielä kohdun kasvaessa. Tiedä siitä sitten, kun taas tuntuu tulevan erilaisia tietoja eripaikoista.

Ihan käsittämätön väsymys iski taasen. Viime perjantain jälkeen ei oo tullut oksennusta ja olo ollut muutenkin energinen, kunnes eilen illalla. Nukuin päikkärit iltapäivällä, kun pääsin kotiin ja sen jälkeen en meinannut ylös päästä, enkä mitään jaksanut tehdä. Tänään taas tuli puklu. Ja kaikki energiat hävisi sen puklun myötä jonnekin pöntön uumeniin. Toivon kovasti, että tämän kertainen pahoinvointi oli siinä taas vähäksi aikaa.

Kiitos kaikille naistenpäivä onnitteluista näin jälkikäteen. Mies vei naistenpäivän kunniaksi syömään hampurilaisen ja pirtelölle, kun siitä puhuin koko viikonlopun, että tahtoo hampparii ja mansikkapirtelöö[:D]

Tervetuloa kaikki uudet!
Aurinkoista päivän jatkoa kaikille!

Moikka teille kaikille tuleville paksukaisille!

Me kerrottiin mieheni kanssa tänään pojille, että perheeseen tulee uusi vauva ja että nykyisestä pikkuvelistä tulee nyt isoveli ja isovelistä tulee uudestaan isoveli[:)]

Hienosti ottivat asian nyt ja olemme jo jutelleetkin asiasta, myös siitä että kaikki tunteet ovat sallittuja.

Ja meillä sitten mennään kaikki neuvolaan[;)] kuuntelemaan sydänääniä.

Esikoinen paijas jo massuakin[:D] Voi mulla tulee itku, kun noi on niin ihania!

Oli aikas pikainen ja omanapainen viesti, mutta sallittakoon joskus näin[;)]

Täytyy tota greippilimua kokeilla, kun illat on ihan kamalia. Mulla jo tuntuu välillä liikehdintää mahassa. Kaikille jaksamista odotuksissa.[;)] 

Näkyyp nuo lomat täällä pulinoissa. en valita, olen vain kateellinen.[:D] (ja siis lomaton)

Kaika Ihanan liikkiksiä sulla lapsoset [:D][:D][:)]

HaniMami Kiitos suolakääre vinkistä, itsen kärsin psorista joka on raskauden ja pakkasten myötä räjähtänyt käsiin. Täytyypä kokeilla!!! Ja taidanpa kokeilla tuota sun toistakin reseptiä, hampparia ja pirtelöä[;)]

Mamma_76 Kiitoksia sanoistasi!!! Mitä siitä kiiwistä on sanottu?!? Toimiiko sekin ummetukseen... kaikki apu otetaan vastaan torttua tehdessä :)

Näin tänään kengän mentävän aukon lumihangessa jonka pohjalla paistoi nurtsi!!!! tungin koko jalan sinne heti! Myöskin tallustelin kuivalla asfaltilla[:)][:)][:)][:)] kevättä on rinnassa niin että meinaa pakahtua!

Noi teijän mahat on ihan mielettömän ihania!!! tänään juurikin katselin meidän maikan pömppöä joka oli aika tooosi pömpöllään... josko sielläkin eloa, nyt seuraan että kasvaako pömppis!! Oma masu kanssa aletaan huomaamaan, toistaseksi olen vielä piilotellu, mutta nytten telttavaatteetkin kiristää jo :) kohta sitä saa kunnolla esitellä :)
Tilasin kesäksi liput ulkoilmakeikalle katsomaan Pinkkiä! ajattelin maalata masun pinkillä jos ilmat sallii!!!

Nyt öitä itse kullekin!!! halit!

PojanÄiti: Suosittelen koittamaan tuota suolakäärettä. En tosin psorista tiedä kauheammin. Ihotautipolilta sain siihen reseptin, kun en suostunut voimakkaampaa kortisonia enää ottamaan ja iho on aivan kamalassa kunnossa. Nyt oon kahtena päivänä ennen suihkua huuhdellut/hinkannut ihon kauttaaltaan suolaliuksella, eikä ole koko talvena kutittanut näin vähän. Mukaan luettuna aika ennen raskautta, kun oli kaiken maailman kutinakolmiolääkkeetkin käytössä. Toivon, että suolaliuos/kääre toimisi jatkossakin. Ja toivottavasti siitä on apua sinulle ja muillekin.

Heipä hei kaikki. Kivasti on täällä turpakäräjät ollu käynnissä ja aivan ihanaa nähdä, että kaikilla tuntuu menevän hyvin. Hienoa, että löytyi uusi jäsenkin. Tervetuloa L84! [:)] Täällä rupeaa tauti pikkuhiljaa lannistumaan jaelämä voittamaan. Huomenna ajattelin mennä kokeilemaan ihan oikeaa työntekoa. [;)]

Minzkuli, onneksi miehes siivosi. Aika hurjalta kuullostaa tytön mahan availu. Varmasti on ollut kivuliasta. Tyttö parka. [:-] Meillä joskus vuonna 2004 söi keskenkasvunen saksanpaimennin 500g englanninlakuja. Mies sitten lätkäs koiran ammeeseen ja antoi sille suolapalloja. Kiros, kun ei piski oksenna ja mä ripitän, että vettä sille pitää antaa päälle, että tehoaa. Annas kun se sitten päästi sen elukan pois kylppäristä. Elukka vetäs litran vettan ja 35 minuuttia myöhemmin oli makkari ihan lakuripulissa. Sitä itteensä sai kirjaimellisesti lapioida. Ja minä vahvempihermosena ja vattasena menin sitten siihen ikkunattomaan kylppäriin pesemään mattoja ja laittamaan pesukoneeseen. Yöllä herättiin uudestaan siihen, kun paska lentää - sängyssä. Meillä ei muutamaan vuoteen jostain kumman syystä syöty englannin lakuja.. [;)]

HaniMami, jännä juttu. Mulla kanssa plussauksesta kilahti jotain. Ajattelen tosi paljon asioita kyytiläisen kannalta ja oma äiti vaan nauraa, että se on tuota huolehtimista sitten koko loppuelämän. [:)] Toivottavasti tuo takapakki on vain jotain ihan ohimenevää, etkä ole sairastumassa pahemmin.

Mä tässä jatkan rötväystä ja kattelen mitä tuo mittari näyttää. Tsemppiä kaikille!

P.S: Hyvä unientulkinta sivusto on www.dreammoods.com.

12 viikkoa tuli täyteen! Ja niin paljon mörköjä taas olalla ettei tunnu missään. En osaa nauttia tilanteesta vaikka ajattelin aijemmin varmasti rauhoittuvani tämän maagisen rajapyykin ylittyessä. Paskat!

Viime viikon lopulla maha pullahti esille. Oli selkeä vauvamasu ja olin niin rauhallinen ja onnellinen.
Nyt masu on kadonnut. [:(]
En tiedä voiko se johtua päivien rytmistä ja kiireestä. Viikonloppuna jouduin sairaslomalle kurkkukivun takia ja sen takia lötkötellyt kotona muutaman päivän.
Eilen meni sitten maha ihan sekaisin ja vesiripulia tuli tuutin täydeltä. Senkin jälkeen taas ajattelin että jep jep.. eipä ole enää ummetustakaan, joten ei siellä enää mitään ole.

Tänään olisi toinen neuvolakäynti ja treffit kätilön ja lääkärin kanssa. Toivottavasti yrittävät kuunnella sydänääniä!! Ei mitään tietoa käytännöstä. Ultra on vasta 15. päivä maanantaina ja alkaa hermot olla todella riekaleina. Usko on kyllä loppumassa täysin, kun mitään varmuutta mistään en ole saanut koko aikana.
Toivon todella, että iltapäivällä tulen tänne pelkkää hymyä ja iloa täynnä olevan tekstin kanssa, mutta en todellakaan tiedä. [&o]

Jatkoa sairaille unille;

viimeyönä näin unta missä istuttiin ukon kanssa sohvalla ja mulla alkoi hirveät vatsakivut. Sitten ihan niinku oisin pissannut housuun siinä ukko totes tyynesti että näytti menevän lapsivesi. Mä olin ihan paniikissa et eihän se jumalauta nyt voi mennä, mulla ei oo ees vaippakasseja pakattuna ja viikkojakin on vasta 12 ja rapiat. Ukko sitten taksia soittamaan ja käveltiin tossa kotitiellä sitä vielä vastaan. Taksissa ihmeteltiin että mennäänkö hyvinkäälle vai naistenklinikalle. Päädyttiin klinikalle kun se oli olevinaan turvallinen vaihtoehto. Mentiin sisälle ja mä vuosin hirveesti verta, se paniikin tunne oli jotain aivan kamalaa. Siitä sitten synnytysaliin, jossa aikanasa ähellettyään kätilö nosti mun haaroista vaaleatukkaisen mollamaijan ja totesi että ei tää taida enää hengissä olla.
Hitto kun tosta havahduin niin se paniikin tunne oli vieläkin päällä.. Huh helevetti mitä unia. Vaihtuis jo mukavampiin..

Tänään reippaana duuniin. Toivottavasti pomolla on hyvä päivä ettei tarvitse taas vittuilua kauheesi kuunnella.

Mukavaa työpäivää teille kaikille masukuplille =)

Huomenta!

Hui mikä uni Minzkulilla! Tosin, eihän toi välttämättä mitään tarkoita, mutta silti. Mä vaan itte tuppaan nähdä enneunia, niin aina hirvittää muiden unet. Mä itseasiassa näin sellasen univälähdyksen missä mulle soitettiin, että isäni hautajaiset on jonain päivänä ja totesin siihen, et sehän on sama päivä ku mun lapseni syntymäpäivä. Hieman alko hirvittämään, mut koska se ei ollu elävä uni vaan nimenomaan välähdys, ni en sentää paniikissa alkanu isälle soittelee. Luultavasti mun uneni merkitsee vaan sitä, et ku en tuu tällä hetkellä hänen kanssaan toimeen, ni pelkään ettei saada välejämme korjattua ennen ku hän kuolee. Mut siihen on onneks vielä aikaa[:)] Ja luulen, et ton mukulan syntymä tasottaa asioita kummasti [;)]

Osaako joku muuten suositella, mitä vihanneksia/juureksia kannattaisi laittaa uunikasviksiksi? Kun tekis hirveesti mieli kasvisruokaa, mut sosekeitot (tai keitot ylipäänsä) ei tuu kyseeseen ku mun mieheni ei voi niitä sietää, enkä viittis alkaa kahta eri sapuskaa tekemään ja salaattia en haluu ku ällöttää ajatuskin kurkusta ja mulla kurkku on olennainen osa salaattia [:D]... Olin ajatellu bataattia, sipulia, kesäkurpitsaa, ehkä paprikaa, munakoisoa (vatsan takia, tai ainaki mulla auttaa vatsan toimintaa), tomaattia... sit mietin et joku palsternakka vois olla aika hyvää kanssa.

KittiKatti toivottavasti kuulentelette sydänääniä ja kaikki on mainiosti! Uskoisin niin, itsestänikin tuntuu joka päivä että ei siellä ketään ole ja että nyt ei ole kaikki hyvin mutta aina on kuitenkin ollut kun on ultrassa käyty ja neuvolassa sydänääniä kuuntelemassa. Joillakin kuulemma vaan ei ole niin varmaa tunnetta sen takia, ettei ole niitä raskausoireita tai mahan "kiristystä" niin. Ja vaikka mullakin alkanu jo vatsa kasvaa niin silti huolettaa. Nyt kovasti odottelen että alkais tuntea liikettä niin josko sitä sit uskaltais olla onnellisesti raskaana. Tsemppiä [:)]!
Minzkuli Täällä on myös nähty kauheita painajaisia jonkun viikon verran, viime yön sain kuitenkin nukkua ihan rauhassa etten tainnut nähdä mitään unta, en ainakaan muista. Eiköhän ne siitä parane, johtuu varmaan siitä jos vielä jännittää eikä meinaa uskoa todeksi.

Ihanaa päivää kaikille <3 Minä jatkan lomanviettoa siten, että alan viikkailla vauvan vaatteita kaappiin :) Kaverilta sain säkillisen vauvanvaatteita (melkein kuin uusia!) ja niitä pitää päästä heti hypistelemään.

Takaisin