Kaika: Teillä on melkoisen muutosrikas syksy tiedossa!
Minzkuli: Kyl niissä kihomadoissa taitaa kudita sieltä takaa enemmän kuin edestä. En ole sitä kokenut itse mutta näin muistelisin. Mulla epäillään kanssa hiivaa, kun alapäätä kutittaa. Neuvolalääkäri sanoi, että jos siltä tuntuu, niin apteekin itsehoitotuotteita voi käyttää.
Elmeri: En ole kaatunut, mutta toivon kovasti ettei teille käynyt mitään. Taitaa se tulokas olla kuitenkin kohtuullisen suojatussa paketissa siellä kohdussa.
Celina: Pääsiäisruokia.. Ei muita perinteitä taida olla kuin mämmi ja suklaamunat. Erityisesti fazerin mignon munat[8D] Saa nähdä pystyykö niitä tänä pääsiäisenä syömään, kun ei tuo suklaa tahdo maistua. Pienenä aina äiti piilotti suklaamunat, että muka pääsiäispupu olisi käynyt kylässä yöllä ja sitten niitä etsittiin..kylmää.. polttaa,polttaa[:D] Sitä perinnettä kyllä jatkan lasten kanssa. Lammasta alkoi tehdä mieli, kun sen mainitsit.
PojanÄiti: Täälläkin on välillä tuollaisia nälkäpäiviä[:D] Kun olin miehen kanssa yhtenä päivänä sairaalan kanttiinissa, niin otin itselleni vähän useamman sämpylän ja makean vielä päälle. Mahtoivat muut ihemetellä, kun mies ei halunnut mitään ja tää tyttö pisteli kirjaimellisesti kahden edestä[:D][8D] Ja kyllä tuota laatua tarvii alkaa seuraan. Kaveri, jolla epäiltiin raskausdiabetesta ja sitä, että vauva syntyisi liian isona, sai ohjeet, että pitää jättää hedelmätkin pois ruokavaliosta, kun sisältää liikaa sokeria. Ei ollut kuulemma mukava loppuodotus sellaisella karsitulla dieetillä. Itse yritän jo nyt vähentää ne karkit ja muut herkut pois, jos se riittäisi pitämään verensokeriarvot kurissa sitten, kun joudun sokerirasitukseen.. Tulipas kärpäsestä kirjoitettua härkänen[:D]
Täälläkin yksi, toivottavasti tulevaisuudessa, opiskeleva äiti. Eilen juuri täyttelin hakupapereita uusille urille. Jo pidemmän aikaa ollut suunnitelmissa vaihtaa alaa, koska nykyinen ala on itselle niin täysin väärä[:'(]. Jos sattuisin pääsemään ensi syksynä kouluun, niin aloitus siirtyisi vähintään sen lukukauden ellei koko lukuvuoden. Toivon saavani hyväksilukuja kuitenkin, kun on jo yksi tutkinto takataskussa.
Niitä kutiavia nännejä oon kanssa rasvaillut punaisella apobasella. On kuitenkin niin kuiva iho muutenkin, ettei aina auta, varsinkaan kovilla pakkasilla iho ja nännit ihan ritisee kuivuutta[&o]. Toivottavasti pikkuinen perii isän eikä äidin ihon, kun isukilla ihan normaali iho.
Tulipa mieleen, että onko teillä muilla sellaisia hölmöjä ajatuksia, että toivottavasti tulee isukin silmien väri ja mun alahuuli ja isukin kulmakarvat ja mun korvat..[:D][:D][&:] Vai oonko ihan yksin näiden ajatusten kanssa?
Soittelin kummitytön äidin kanssa, joka sanoi, että sillä on meille useampi pussillinen vaatteita, sitten kun käydään kylässä, niin saadaan. On kuulemma montaa eri kokoa. Ilmoittauduin äitiysjoogaan, joka alkaa huhtikuussa. Ajattelin, ettei silloin vielä oo liian myöhäistä. Sit jos ei pysty joogaileen, niin ei pysty. Muuten ollutkin ilkeä päivä. Sisällä ei oo pysynyt mikään muu kuin 2 karjalanpiirakkaa. Kovasti yritän miettiä, että mikä maistuisi, kun ei tunnu saavan mitään kurkusta alas, vaikka on kuinka kova nälkä[&:]
Paranemisia nuhanenille, peukut pystyssä ultraan menijöille ja onnittelut ultrassa jo käyneille ja kaikille rauhallista melkein viikonloppua[:D]