Syyskuun Pulinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamma_76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hetzu: Olipa hyvä uutinen. Nyt jännitetään vielä, että saat sen työn! =0)

Mamma_76: Ihana idea kertoa raskaudesta. Itse vielä pohdin, että milloin ja miten - ehkäpä se aikanaan kirkastuu tai sitten vai huomaavat pyöristyvän vatsakummun. Tosin entisenä kahvikissana en ole koko raskauden aikana pystynyt juomaan kahvia ollenkaan - ja tämä on isännän mielestä The Juttu mistä saatan narahtaa. Alkuraskaudessa ostin vielä oikein kofeiinitonta, että saisi juodakseen, mutta minkäs teet kun kahvi kuppiin jää. >0D

piia84: Itselläni on myös pahoinvointia, joka osittain tosin johtuu onnettomuudesta, mutta on läsnä 24/7. Huomasin, hyvin aikaisin jo, että hedelmät pysyivät parhaiten sisällä, tosin joka päivä miltei eri laji - sekä puurot marjoilla ei tullut heti takaisin ja niistä sai hieman tukevampaa oloakin, myös hapankorput toimivat välillä.
Kivennäisvesi on ihan ok - voit kokeilla maustaa sitä joko tuoremehulla (ns. "siiderinen") tai ihan laimennettavalla - mielihalusi mukaan. Liiallista kivennäisvettä kannattaa välttää, siitä saa suuresti kulutettuna reilusti suoloja ja kivennäisiä. Vieläkin joudun miettimään kun nälkä iskee, että mikä olisi in tänään - mutta päivä kerrallaan mennään eteenpäin. Toivotaan, että pääsisit tästä vaivasta tuohon 12 vko:n mennessä.

Tami: Voimia - rautapuutteen korjaantumiseen menee tovi lisän aloittamisen jälkeen. Lepoa ja pientä hemmottelua niin saat itsesi jaloillesi ja olon huomattavasti paremmaksi.

Elmeri ja Jänö: Onnea ultrakuulumisista!

Jänö: Kirppareille tuntuu tulevan todella paljon nukkaisia sekä tahraisia vaatteita. Ilmeisesti sinne viedään ne mitä ei pistetä kiertoon / Huuto.net:iin mutta ei haluta heittää lumppuihinkaan. Onneksi joskus sentään tekee löytöjä. =0)

Ai niin, vielä kun muistan: tantsulle ultra-keskustelun puolella, tere tulemast joukkohon mukaan! =0)

No niin, nyt olisi aikaa...
JA tännehän mä heti[:D]

JÄNÖ: Ihanaa, kun sait varmistuksen, että kaikki kunnossa!

TAMI: Voihan kökkö sun hb:n kanssa. Tiedän, miltä se tuntuu, mulla oli kans tollanen joku aika sitten.
Sain sen nousemaan syömällä rautapitoista ruokaa ja välttämällä samalla imeytymistä heikentäviä ruoka-aineita.
Toivottavasti saat pian nousemaan- sitten olo on kuin eri ihmisellä!

SAMMALLAMMAS: Mahtava mies sulla, kun mukana ihan täysillä. Ehdottomasti täkeetä ja hyvä juttu.

PIIA84: Tsempit ja pidän sulle peukkuja, että helpottaa.

MAMMA_76: Onnistuiko sohvan valloittaminen[;)]

HERTZU: Tsemppiä huomiseen. Täällä odotellaan uutisia sitten [:D].
*mäkättää itselleen, kun sopi ultran vasta päivälle 12+3*

MAYA_L: Onpas sulla ollut tapahtumia elämässäs viime vuosina, mutta ihanaa, että olet täällä meidän kanssa pölisemässä[:)]

PURRI: Minkälainen oli ultrakäynti?

RUOISTA: Mä olen (taas) Mamma_76 kanssa samoilla linjoilla, ei kannata stressata ihan kamalasti.
Järki käteen ja rennosti eteenpäin.

OMAA: Väsyttää niin maan perkeleesti, ku aamusta heräs matsia katsomaan ja tänään on touhuttu kunnolla..
Vatsa on iso, mutta odottelen ens viikon perjantaille, että saan tietää mitä tuolla on ja onko elossa, niiden kuvien kanssa [:)]

Iltaa kaikille!

HaniMami
aivan ihanaa, että kaikki oli kunnossa!! Pakko myöntää, et tiedustelin mun kätilöltäki tota sun tilannettas.. sanoin et tuttavalla oli tällästä vuotoa, et kui vakavaa se on, ni hän sit kerto, että hänellä oli ollu joskus asiakas, joka oli kuulemma vuotanu 3 päivää runsaasti kirkasta verta ja kaikki oli ollu jo ihan varmoi, et keskenmenohan toi on.. no oli sitten mamma tullu ultraan ja siellä se lapsi oli kääntyilly ja heilunu ihan normaalisti, ihan ku ei mitään ois tapahtunukaa. Et aika hurjia tapahtuu toisille.

Mut sit kaverini, joka on siis 5kk raskaana tällä hetkellä, oli neuvolasta saanu uutisia, et tuorejuustojaki sais syödä nykysin "ilman riskejä". Et kannattaa ainaki kysyy josko omassa neuvolassa tiedettäis tosta.

piia84 kokeileppa juoda laihaa sitruunateetä. Tai oikeestaa mikä tahansa käy, mut mulla tehos parhaiten toi sitruunatee. Se vie pois sitä pahaa oloa, ei kuitenkaan poista kokonaan [:)] jogurtit on kans hyviä.

Ultrakäynti oli aikas jännä, mutta siellä se hengaili ja heilutti taas käsiään [:)] Nyt oli eri kätilö kun viimeksi ja se vaa naureskeli ku sanoin et siellä se alieni on.. La pysy samana, eli terroristi syntyy edelleen ja siitäki se kätilö vaa totes et "onpa aika hyvä muistisääntö" [:D] Mutta sitten!!! Voisin kertoa tämmösen vähän hassun jutun, mitä tapahtu ku odottelin omaa vuoroani Kättärillä. Sinne mammapuolelle tuli semmonen n. 70v pappa joka katteli kauheesti ympärilleen ja sit se ilmottautumispisteen täti kysy siltä papalta että ketäs hän etsii. Ni se pappa oli että "mun vaimoni pitäis olla täällä". Se täti oli et "kerrotteko vaimonne nimen, niin katotaan missä hänen pitäisi olla, kun tuskin tältä osastolta löytyy". Se pappa katteli sitä tätiä ja totes "kyllä minun vaimoni varmasti on tällä osastolla", se täti vaa hymyili leveesti ja totes "herra hyvä, meillä on tällä osastolla vain raskaanaolevia naisia, ei suinkaan teidän vaimonne ole raskaana?" Ni se pappa katto sitä naista "No ei sen pitäisi olla, onhan se jo niin vanha, ei kai se enää"[:D] Lopulta sit kävi ilmi että röntgenosastollahan sen vaimon pitäisi olla. Mut hitsit ku nauratti koko päivä ku pappa väittää kivenkovaan, että vaimo on mammapoliklinikalla [:D]

Iltaa,

Purri; Ihana toi sun juttus tosta papasta.. oli se pakko ukollekkin kertoa. Mies sanoikin heti et oishan sillä voinut olla joku thaimaalainen postimyyntivaimo :D

Hanimami; Onneksi kaikki on hyvin, toivottavasti tollaisia säikähdyksiä ei tule enää.

Maya_L; ei olla vielä tytölle karrottu koko vauvasta.. varsinkin kun näin alussa vasta ollaan. Eikä muutenkaan ihan vielä asiasta ajateltu kertoa muutenkaan. Lapselle puolen vuoden päästä tapahtuva tapahtuma on vielä niin kaukana että ei haluta ressata pimua asiasta. Eikä haluta että tyttö julistaa vielä asiaa koko maailmalle :D Just mietittiin että jos kesällä tyttö menisi viikoksi leirille niin saatais rempattua huoneet siinä ajassa valmiiksi.

Mä oon jo varovaisesti alkanut kattelemaan noita vauvatarvikkeita, pinnistä ja vaunuja.. Mies on ihan ihmeissään et nyt jo.. Sen mielestä tavarat voi ostaa viel vauvan syntymän jälkeenkin.. hoh hoijaa...

Että näin.. nyt nukkumaan. Ihme väsymystä ilmassa :)

Moikka moi, luin tätä palstaa monta tuntii ja ajattelin liityy joukkoon  :) olen viikolla 10. raskaana, ensimmäinen raskaus.

Neuvola aika oli 23.2 ja ensimmäinen ultra 10.03

Jännittää kamalasti koska mitään muit oireit ku väsymys ja menkka kipuja ei ole. Maha on tosi turvonnu, varsinkin öisin.

Eilen näin ensimmäisen unen vauvasta, :)) hassuu

Aurinkoista huomenta ja tervetuloa uudet mammat joukkoomme kirjavaan[:)]...mahdottomasti on tekstiä tullut taas ja pelästyäkin sai mut onneks HaniMamilla kaikki on hyvin...itsellä on ollut jos jonkinmoista touhua enkä ole sitten joutanut kirjoitella...

Käytiin tuossa kyläilemässä muutama päivä sitten kummitytön luona ja ystäväni vei mut yläkertaan..oli sinne kasannut kummitytön vanhoja vaatteita ja muuta kamaa...eli näyttää siltä että eipä juuri tarvitse hankintoja alkuun tehdä kun sieltä löyty hoitopöydistä ja rattaista lähtien kaikki[:)]Sanoin että ensviikon ultran jälkeen vasta alan niitä kotiin raahaamaan...pitää saada ensin varmistus et kaikki on ok[:)]

Sitten teille kaikille kysymys...miten on..kärsittekö vielä rintojen kipuilusta..kun meinaa itsellä järki lähtee.Pojasta kun olin raskaana niin ei ollut rinnat kipeet kun vasta synnytyksen jälkeen kun maito nousi ja nyt on niin kipeet ettei tiedä miten päin olisi.Olisiko kenelläkään mitään vinkkejä miten noiden kanssa selviäisi tai miten sais oloo helpotettua...äidilleni asiasta puhuin ja äitini sanoi että hänellä on ollut meistä kaikista koko raskauden ajan tosi kipeet rinnat...[&:]

Muuten oma olo on ok...välillä vähän väsyttää mut muuten kelpo olo[:)]

Auringonpaistetta teidän päiväänne[:)]

Huomenta!

Chaos74, mulla ei oikein ole sulle muuta apua kun ne urheiluliivit. Päivällä mulla ei oo kipeet rinnat, mutta öisin on ja ainaki sillon niistä on todella suuri apu.

Tervetuloa OloveA!

Huomenta täältä siivoilun lomasta.

Tervetuloa Uudet äipät, ja jos tuonne llistoille tahdotte, laittakaapahan erikseen tiedot sinne. Käyn kun ehdin lisäilemässä [;)]

Chaos74: Täällä kans yks rintakipuilija, ostin jo sporttiliivitkin, jotta helpottas, mutta eih [&:] Ei mullakaan pojista ole rinnat olleet kipeet,vasta kun syntyi ja nousi maito. Ja nyt on just samanlaista paineen tunnetta välillä rinnoissa, kuin nousis tuo maito, lisänä on perhanan arat.

Mulle iski sitten eilen illalla niiskutus, ja viime yön olen valvoskellut nenää niistäen. &%#"¤% just kun saan tuon "körmyn" kotiin, ja olo olis jo muuten pirtee. Koitan tässä lääkitä itseäni panadolilla ja kuumalla mehulla, lepään heti kun saan tän huushollin edes siedettävään kuntoon.

Jännittelen äidin reaktioita, saattaa olla että saa kirjeeni jo tänään.

Käyn vielä myöhemmin tänään täällä, mutta sitten meillä alkaa hiihtolomaviikko, joten perheen kanssa vietetään laatuaikaa ja käyn satunnaisesti kurkkimassa[:)]

Iloiset tervehdykset kaikille uusille äityleille! [:)]
Ja Hanimami..
voi että hyppäs kyllä sydän kurkkuun, kun luin sun kirjoitusta. ONNEKSI kaikki kuitenkin on hyvin.
Samalla tuli sitten mieleen oma arki. Käykö kuinka moni muutaman kerran viikossa jumpassa? Olen valkannut itselleni "sopivia" jumppia, kuten body balance, fitness pilates, ym rentouttavia ja rauhallisia temmoltaan.
Nyt sitten tulikin mieleen Hanimamin tapauksen jälkeen, että onko jumpat liikaa? [&o]
Eilen koko aamun juili niin pirusti mahaa, kun selvästi taas kasvua tapahtumassa, ja heti jumpan jälkeen kivut lieveni. Mietiskelin, että varmasti johtuu siitä kun saan jumpassa masulihakset lämpimäksi ja taas on tilaa revityttää mahaa isommaksi. [:D]
Pelottaa vaan, etten sitten jossain vaiheessa osaakaan kuunnella omaa kehoani, koska taustalla on koviakin punttitreenejä melkein pissit housussa ja apinanraivolla masokistimeiningillä. Mitä jos en enää tunne rajojani.. on tää hankalaa.
Niin ja onkos muilla masut kasvanu? Tänään 10+2 ja mieskin huomautti kuinka maha on jo sennäköinen, ettei kauaa tarvii enää salailla.. ensimmäistä siis pukkaa. Mitä jos tulossa onkin tosiaan kaksi.. [:)] Ensitreffeillekin on aikaa vielä 17 yötä. [:D]
Hauskaa viikonloppua kaikille!

Purri...nuo sporttiliivit on kokeiltu eikä niistä ollut apua...mulla tuota kipuilua on ympäri vuorokauden...aamulla oli kamalaa tulla yläkerrasta alas kun tuntu et joka askelmalla tissit räjähtää...täytyy vain kestää ja toivoa että menee ohi jossain vaiheessa tai ainakin laimenee[;)]

Sunnuntaina tulisi 11 viikkoa täyteen ja maanantaina alkais tuo odotettu viikko 12...saapi sitten nähdä mitä keskiviikon ultrassa sanovat...itse vähän epäilen ettei olisi noin pitkällä vielä mut sen näkee sitten...[:)]

Tänään on ollut siivousta ja voileipäkakun tekoa...äidillä syntymäpäivä ja sinne on tarkotus sit illalla suunnistaa..ja sit viikonlopun viettoon perheen parissa[:)]

Mukavia päivänjatkoja[;)]

Päivää mammat!

CHAOS74: Nam! Et sitten millään haluais tehdä mulle yhtä voilleipäkakkua[;)][:D]
*kuola valuu, tarttee ämpärin!!*

KITTIKATTI: Täällä ilmoittautuu yksi mahakas.
Ja tosta treenaamisesta; Jos susta oikeesti tuntuu, että et tiedä rajojasi raskaana ollessasi tai ne on hämärtynyt, kysy joltain trainerilta ohjeita ja vinkkejä?

MAMMA_76: Saiko äiti kirjeen jo?

OLOVEA: Tervetuloa joukkoon rustailemaan tuntemuksia, mutta varoitus: Tää koukuttaa[:D]

ON: Iloitsin tämänaamuisesta kuvotuksen tunteesta, koska jotenkin se todisti, että tämä ei mennytkään kesken samana päivänä kuin edellinen raskaus (11+2)..
Vielä viikko ultraan[&o]..Onnksi viikonloppu nyt ja alkuviikko menee torstaihin asti tosi nopeesti, kun on kalenterissa kaikkea hommaa[:D] Sitten torstaina voikin aloittaa panikoimisen ja suunnittelinkin niin, että en jätä torstaille mitään ajattelua vaativaa hommaa.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Kaika...voin mä tehdä...osotetta kehiin niin pistän postiin[:D]Tosin en kyl tiedä tuleeko ehjänä perille[:D]Voileipäkakku on tosi namia ja se on kyl niin et sillon kun sitä tulee tehtyä ja syötyä niin kaloreita on ihan turha laskee[:)]

ALKUPERÄINEN: chaos74

Kaika...voin mä tehdä...osotetta kehiin niin pistän postiin[:D]Tosin en kyl tiedä tuleeko ehjänä perille[:D]Voileipäkakku on tosi namia ja se on kyl niin et sillon kun sitä tulee tehtyä ja syötyä niin kaloreita on ihan turha laskee[:)]

...piti vielä lisätä...3 metsäkaurista syö meidän pihalla...niitä on tosi kiva seurailla...ovat vain niin säikkyjä poloiset[:)]

Maalla on mukavaa[;)]

Mä taidan tilata anopilta voileipäkakun ens kerralla, kun mennään sinne..

Kaloreista sen verran, että pitäähän viikossa olla yksi päivä ettei laske niitä!

Päivä taas suoritettu!

On tää ryhmä kyllä jännä, ei tarvitse telkkariakaan avata kun riittää kaikenlaista täälläkin ja jollain tasolla kai tästä toinen perhekin muodostunut. Nytkin ihan heti ekaksi piti avta kone kotiintultua, ihan kuin huutelis kotiovella ukollekin et miten päivä on menny niin pitää tänne tulla kuulemaan miten mammat on voinu[:D][:D][:D].

Chaos74 kansa tahtoo voikkarikaakkua!!! Jakoon kaikille! juuri juttelin äiteen kanssa ja se jo kyseli että tekeekö kuinka monta voileipäkakkua sitten ristiäisiin. hih!

OloveA tervetuloa ja onnittelut!!!

Kaika ...tai kaksi päivää! Eilen pitsa ilta ja nyt karkkipäivä[:D][:D][:D] viikoloppuna himolenkkeilyä!!

Kaikille ihanaista viikoloppua, painun nyt karkkikauppaan.

jee onneks en ole ainut jolla on nää ihme ruokahalut  [:D]  pari päivä sitte katselin telkkarii ja söin huomaamatta 5 tuuttia jätskii, siinä tyhmänä selittelin miehelle mihin kaikki jäätelöt hävisi [8|][:D] 

Mullaki on tissit kipeet ja ei niille vissiin mitään voi :)

Ps. mä söin kans tänään lounaaks pitsaa :P nam

mites toi kaksoset juttu, mun pikkuveli ja pikku sisko ovat kaksoset mikä tuli mun vanhmmileki yllätyksenä koska suvussa ei muisteta keneläkään kaksosii , onko mahdollista että minulaki tulisi kaksoset vai periytyykö se vasta mun lapsiin tulevaisuudess?

Chaos74: Tänne 2 voileipäkakkua, saa ukko omansa niin ei tarvi tulla mun apajille *röyh* [:D]
Voih, tahtoo asumaan landelle [:)]

Kaika: Kyllä se puhelin soi heti kun kusti oli polkenut, ja äitee oli aivan täpinöissään. Puheltiin loppujen lopuksi tunnin aikaa, ja tuli lopulta kerrottua keväisestä menetyksestä. Äitihän sitten torui, kunnen ollut asiasta mitään puhunut, kun kerran on itsekkin 2 kertaa saman kokenut. Toisella kerralla kaksoset [:(] Mutta ei näin surumielisiä asioita nyt höpötellä. Kaikakin unohtaa moiset höpinät NYT [;)] Voi että kyllä odotan sun Ultraa, pakkohan mun on täällä käydä Torstaina.Pidän peukut pystyssä.. Moneltako sulla on se Ultra? Ja sitten heti kertomaan meille,joohan?

Olen siivoillut koko päivän aivan uupumiseen asti, ja tämä nuhanenä ei helpota siivoilua yhtään. Nyt otan pakastimesta jäätelöä, ja ahmin kulhollisen hyvällä omalla tunnolla. Sain niin hyvän mielen juteltuani äiteen kanssa, ja tiedän jonkun olevan tukena kaikessa, vaikkakin kaukana.Niisk!

Jos en enään tänään jaksa koneelle, niin varmuuden vuoksi toivotan kaikille hyvää viikonloppua ja niille joilla hiihtolomaviikkoa alkoi myös nyt, hyvää lomaviikkoa [:)]
Ulkoilkaa ja nauttikaa keväisestä Auringosta, jos vain säät sen sallii!!!

[align=center] [/align]

Mamma_76 niin mie en sit enää kuulu tuohon syyskuun listauksee ku olin raskaana 10+3rv niin toukka oli 7+4rv ja ei eläny... joten jouduin ottaa lääkkeet poistumiseen 13.02.2010. mut yritetää nyt uutta jo :) ovulaatio pitäis olla 26pv-01. välisen aikana <3 toivotaan et tärppää jo het :)

Mamma76: Ihanaa, että äitisi oli iloinen uutisesta. Mun äiti asuu kanssa kaukana ja puhelimitse pääasiassa pidetään yhteyttä, välillä olisi kiva asua lähempänä, että näkisi useammin. Kerroin tästä raskaudesta jo jonkin aikaa sitten, kun aina puhelimessa tuli huono olo ja piti äkkiseltään lopettaa aina puhelut[8D] No mutsin ensimmäiset kommentit oli, että ihanaa! Muista ostaa hyvät rintaliivit.[:D] Taisi vähän olla shokkitieto äipälle kuitenkin.

Sikapiikki: Taidan sen ottaa tuossa keväämmällä. Neuvolantäti siitä muistutteli ja soitti kotiinkin. Ei ymmärtänyt, kun sanoin, että voin ottaa sen sitten, kun pahoinvointi helpottaa, ettei vaan tulisi mitään lisäoireita tälle hetkelle. On se vaan niin väärin, että siitä silloin aikaisemmin nostettiin sellainen haloo ja jos vielä kouluissa lapsia peloiteltiin[:@] Oli itselläkin melkoinen paniikki syksyllä, kun jouduin joka viikko lentämään täältä Hesaan, just pahimpaan epidemia-aikaan.

Purri: Ihanaa, että ultra meni hyvin ja np ok.

Ruoka: Oon ainakin syönyt raejuustoa ihan huoletta. Kaikki juustot, mitä oon kaupassa tutkinut on tähän mennessä olleet pastöroituja. Kalan kansssa oonkin ollut sitten tarkempi ja hakenut tuoretiskiltä kerran viikossa, vaikkei sitäkään taida tietää kuinka tuoretta se kala oikeasti on[:D] Välillä ei mikään muu kuin kaurapuuro miksattuna raejuustolla oo pysynyt sisällä. Aina kun laittaa jotakin erikoista suuhun, niin saman tien tulee huono-omatunto, että olisiko pitänyt sittenkään, onko vaaraksi vauvalle. Oon päätynyt siihen, kuten Mamma76 sanoi, että ei pidä ottaa liian vakavasti. Kaikkea kohtuudella, paitsi kiellettylistalla olevia tuotteita. Unilääkkeestäkin, mitä käytin ennen raskauden toteamista ja muutamana yönä plussauksen jälkeen, lääkäri sanoi, että ei siitä mitään haittaa ole, kun kyse on satunnaisesta käytöstä, jolloin määrät on hyvin pieniä. En silti enää sitä lääkettä käytä. Ja jostakin syystä lakritsi auttaa mulla pahoinvointiin, kuten myös sipsit, että sellaista kummalista (piti vaan mainita, vähän sekava kappale[:D])

KittiKatti: En usko, että jumpat on liikaa, kun ei mitään masokisti meininkiä harrasta ja tosiaan kuuntelee itseään. En aio itse ainakaan vähentää sitä liikuntaa määrää, mikä tuntuu tällä hetkellä hyvältä. Joogaa ainakin jatkan niin pitkälle kuin mahdollista, tietty mietin, että mitkä liikkeet soveltuu ja täytynee aloittaa varovasti, kun on pahoinvoinnin takia ollut niin väsy ja heikkovointinen, että on tullut taukoja liikkumiseen. Kun väsyttää, niin kuuluu levätä. Sen ajattelin ottaa tosissani, koska oon sellaista tyyppiä, joka vetää itsensä piippuun ja vähän päälle, ennen kuin ymmärtää väsyneensä. Tän päivän ollut vaan rauhassa, kun tiskasin, niin pidin siinäkin kolme taukoa ja söin välillä, eli rauhassa[:D]. Tää viikko oli itselle vaan vähän liian buukattu, mutta nyt sitten tästä eteenpäin hissukseen, vaikka ensi viikon alku on vielä melkoista hulinaa. Mutta riittävästi lepoa ja hyvät yöunet, että ei kostaudu sitten seuraavana päivänä. Ja on täälläkin masu jo kasvanut[:)]

Henna87: Toivottavasti teillä tärppää pian uudestaan! Jaksamista!

Nyt alkaa taasen pikkuhiljaa olo normalisoitumaan. Eilen mies alkoi tosin oksentaa, ei tiedetä, että kokeeko sympatiapahoinvointia[:)] vai onko ihan aito oksennustauti ja itsestäni kun en osaa sanoa. Mutta pikkuhiljaa taasen päivä kerrallaan. Kauhea nälkä, koko ajan. Toistaiseksi vielä ruoka maistunut tälle päivälle. Nyt sitten syömään.. Taas..

Ja onnea kaikille ultrista ja tervetuloa uudet kirjoittelemaan!

ISO Kiitos kaikille henkisestä tuesta!! Ihanaa, että tällainen ryhmä on olemassa[:)].

Minzkuli: Tuo harkinta-aika tyttärelle on varmasti ihan hyvä - saa nähdä missä vaiheessa hän huomaa pyöristyvän masun. =0)

OloveA: Tervetuloa joukkoon minunkin puolesta!

Mamma_76: Ihanasti onnistui tuo kirje äidillesi!

KittiKatti: Täällä toinen kamikaze-kiituri, tosin harrastan ratsastusta ja tällä hetkellä työn alla on kuuma ja tulinen tamma, jolta pierupukkia lentää - ja korkealle. Onneksi ei enää niin kuin kesällä kun aloitimme yhteistyömme ja kuntoutuksen (korjataan liikeratoja ja lihaskuntoa), mutta toisinaan persus lentää mielipiteenä harjoituksen tarpeellisuudesta. Sitä huolta ei ole ollut etteikö tuolla rodeossa mukana pysyisi, mutta nyt viime aikoina olen joutunut pohtimaan sitä, ettei "Helmelle" käy kuinkaan noin isoissa liikkeissä - minua nyt saa riepotella niin kuin tahtoo - kyllä se stoppi jossain vaiheessa on aina löytynyt. ;0) Olen selittänytkin tammaselle, ettei nyt enää passaa hosua kun kuntoutus on hyvässä mallissa, pahimmat kipupisteet on työstetty pois - ja kun emännällä on oma "varsa" matkassa. Että tammasella olikin hyvä ilme - ja viime ratsastukset ovat sujuneet uskomattoman hyvin. Liekö ymmärtänyt mitä tuumailin. >0D Koitetaan kuitenkin varjella näitä pikkusiamme, kerkeämme revittelemään sitten synnytyksen sekä vauva-arjen alun jälkeenkin...

Kaika: Onnea kuvotuksesta! Toivottavasti kuitenkin kohtuudella. Tämä taitaakin olla ainoita forumeita missä voi näin toivotella ihan hyvällä. =0)

PojanÄiti: Olet niin oikeassa, että toisten mammojen kuulumisia tulee seurattua ja pohdittua päivän aikana. Olette tärkeitä arvon mammat!

OloveA: En ole aivan varma, mutta olen ymmärtänyt, että yleensä "kaksos-geeni" hyppää yhden sukupolven yli, mutta wiki saattaisi tietää asiasta enemmän.

henna87: Iso hali menetyksen johdosta ja valtavasti tsemppiä uuteen yritykseen. Toivotaan, että Teillekin tulisi tärppi heti keskenmenosta seuraavana! <3

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Takaisin