chaos74
Satasella mukana keskusteluissa
Tervehdys kaikille[:)]...nyt on sitten olo helpottunut kun on käyty hammaslääkärissä...vanhan paikan alle oli muhinut reikä ja juurihoidoksi meni...hyvät puudutukset laittoi kun aika oli 9.00 ja vieläkin on puutunut ja kello on puol 3[:)]Nyt kuitenkin toooosi paljon parempi olo vaik hampuli arka onkin mut se hirmunen särkyjomotusolotila on pois[:D]Nyt seuraava odotuksen etappi on ensviikon ultra, jospa vaikka sitä jännittäs sitten aikansa kuluks...itellä on hyvä olo...pahoinvointi ilmeisesti loppunut kokonaan ja edelleenkin ainut asia mikä vaivaa on nuo paisuvat taikinapallukat tuossa leuan alla...eli rinnat...ne on kyllä tosi kipeet...ja pienet satunnaiset vihlomiset kohdussa...eli näistä päätellen pitäisi vissiin kaiken olla ok...ruokahalu on edelleen jossain teillä tietymättömillä,mutta siitä en murehdi kun painon on kyllä varaa tippua[:D]
Mukavaa kun kaikki on positiivisella mielellä ja kyllähän se on niin et mitä lähemmäks tuota maagista 12:sta viikkoo päästään niin helpottaa olotila...ihanaa ja aurinkoista päivänjatkoa kaikille[:D]
Niin ja tervetuloa minunkin puolesta kaikki uudet "pulisijat"
Mukavaa kun kaikki on positiivisella mielellä ja kyllähän se on niin et mitä lähemmäks tuota maagista 12:sta viikkoo päästään niin helpottaa olotila...ihanaa ja aurinkoista päivänjatkoa kaikille[:D]
Niin ja tervetuloa minunkin puolesta kaikki uudet "pulisijat"
viimeks ku mummilla verenpaineet mittasin ni oli 112/60, et uskallan sitä salmiakkia vähän kerrallansa kyllä syödä. Ja mun äiti söi mua odottaessaan ihan kauheesti salmiakkia, eikä mulle mitää käyny [:)]