SYYSKUUn höpinät ja höpötykset

Ihan tarpeeksi oli purkissa silti litkua . Ärsyttää odottelu.. Haluaisi jo päästä pois. Toivottavasti arvot olisivat normaalit ja tämä viimeinen rasitus tässä raskaudessa..

Kilpirauhaskokeissa muuttunut että enää ei tarvitse koetta ottaa ennen klo 10, vaan voi käydä niin kuin itselle parhaiten sopii.

Voih, 20min enää odottelua jäljellä ja sit olis ohi sokerirasitus. Haluun jo päästä kotiin lepäämään. :(

Hirvee väsymys kyllä on päällä. Nyt ois vielä suuhygienisti 11:00, vähän kerkeis torkahtaa <3

Onpa monella sokeritesti tänää. Mulla on vasta 21. Päivä.

Sain lapsukaisille ajan hoitajalle jossa ottaan nieluviljely. Mua rupee jo epäilttämään tuo koulu kun kesälomalla terveitä vaan kun koulut alkaa niin alkaa sairastelu. Hometta?

Itse pitää vielä soittaa neuvolaan näistä kivuista jos jotain helppiä keksitään...

Homejuttuja toki kannattaa selvittää, jos sellaiseen on aihetta. Koulujen alku tosin altistaa sairastumiselle muutenkin, kun eri kotien bakteerikannat kohtaa koulussa pitkästä aikaa. Sokerirasitus onnellisesti takana, kyllä se tuntui vähän humahtavan ja ennen vikaa näytettä iski väsy. Saa nähdä mitä tulokset sanoo. En kerenny edes kirjaa lukea loppuun! :D

Eeeih. Menin hammaslääkärin aulaan 11:00 vaikka aika oli 13:30. No nyt kyllä nukun.

Kyllä nyt ainakin on menossa joku valtakunnallinen flunssa-aalto. Koko Suomi sairastaa :/

Mieskin valitteli huonoa oloa ja jatkuvasti sukulaiset ilmottaa että taas kipeänä jne.. Jotain hyvää selvästi siinä ettei koskaan käy missään ku itellä on vaan pientä nuhaa ollu mökkireissusta lähtien

Joo täällä esikoinen sairastui viime yönä. Yskä ja nokka valuu, saa nähdä helpottaako vai alkaako kunnon röhä. Hereillä oltu siis viidestä asti :grin onneksi töissä riittänyt puuhaa.

Nyt pitäis äkkiä keksiä syötävää ku verensokerit oli aamulla 3.3 ja söin muroja.. Nyt sit iskee jo pahoinvointi.. Pitäis kuitenkin jaksaa pyykit laittaa kuivumaan tunnin päästä ja sit vielä tiskit..

Villikot käytetty nieluviljelyssä... Mun napsahti päässä kun tultiin kotiin ja lupasin molemmat hommata lastenkotiin. On se kumma kun ei oo korvia 9 ja 10 vuotiailla... Ehkä väsymykseni tuo tähän äitiyden tuskaan oman mausteensa... :P

Höh ei oo näemmä käyty kuittaamassa eilistä pvk:aa kantaan.. Olisin nimittäin halunnu tietää asap hemoglobiinin kun neuvolassa sovittiin että aloitan raudan vasta verikokeen jälkeen jos näyttää siltä että tarttee.

No sepä se ku on ollu vaan väsy.. Mietin että onko tää sitä mun normaalia syysväsymystä vai onko tässä jotain muutakin.. Meillä kun ei seurata noita arvoja neuvolassa vaan pistävät verikokeille suoraan ja edellisten arvojen perusteella sanottiin että seurataan tilannetta ja tarvittaessa otetaan uudestaan arvot..

Mulla siis yleensäkin on aina väsymystä ja vähän semmosta kaamosmasennus fiilistä aina syksystä kevääseen (vaikka rakastan esimerkiksi kunnon sadetta ja semmosta myrskyä).

Mulla on päällä jäätävä väsymys, en saa mitään aikaseks. Oisko se tämä viimeinen kolmannes, joka tekee tuloaan.

Kelpais! Just ite kattelin ku serkku on Kroatiassa ja toinen sukulainen Rodoksella. Tekis niin kyllä mieli lähteä vielä ku pystyy mut sit taas toisaalta ei halua pistää rahaa yhtään tommoseen nyt :)

Suunnittelussa on nimittäin tilata miehelle juttuja omaa "pakkausta" varten kun sillä on synttärit lokakuussa.. Tarttis vaan alkaa pikkuhiljaa tilaamaan/ostamaan tavaraa sitä varten. Vaikka mies sanoikin tosi söpösti taas tänään että sullahan on mulle jo tulossa lahja.. Se vaan tulee myöhässä :D mut yksi mikä on ihan pakko hankkia on ne kuulosuojaimet niin voidaan mennä ensi kesänä lentokentälle kattomaan kun isi lentää :D

Mä aattelen, että nyt on viimeinen mahdollisuus laittaa rahaa tämmöseen seuraavaan 20 vuoteen :joyful:

Niin no totta toisaalta sekin :D No ehkä sitä sit jossain kohtaa löytää aikaa lähteä :D haluaisin meinaan käydä lapsen kanssa sitä samoissa paikoissa joskus kun missä mies on käynyt.. Mm Egypti, Miami, Kreeta jne..

Eilen kävin vatsan ultraäänessä tsekkaamassa munuaiset ja virtsarakon, jonne sain lähetteen kun virtsasta löytynyt hematuriaa koko raskauden ajan.. Noh positiivista on ettei näyttäis olevan kasvaimia/kystia eli pinnat siistit mutta sit taas huomattiin että toinen munuainen on huomattavasti isompi ja siinä "epämuodostuma" eli virtsajohtimia tuplasti jotka jotenkin yhdistyy toisiinsa ja sit tipuinkin jo kärryiltä.. Ilman varjoaineita ei kuulemma pysty sen enempään sanomaan mm virtauksista, kivistä/hiekasta että oli loppupeleissä aika turha ultraus kun se ei vieläkään varsinaisesti selitä syytä miksi sitä verta pissassa on.

Mut parasta oli kun ultrahoitaja näytti myös mitä poika touhuu ja siellähän se ihan kippurassa nyrkkeili menemään :angelic:

Mulla on tällähetkellä varattuna jopa 2 lääkärinaikaa/synnytystapa-arviota joten vielä nään pientä ultran kautta ainakin pari kertaa ennen syntymää.

Fuji syö ihmeessä rautaa vaikket tuloksia vielä tiedä, ei niistä tosiaan haittaa ole ! :) Mäkin oon vetänyt 12 viikosta alkaen rautaa ja joudun syömään niitä vähintään synnytykseen saakka kun ei toi rauta oo noussu 100-110 ylemmäs koko raskauden aikana.

Takaisin