Syyskuu!!!

Oon kuullu että on kaikenlaista elintä otsassa mutta pitänee ottaa tuo kyykäärmeenpää käyttöön jatkossa :laughing002
 
:laughing001 Apua naurattaa, tuleekohan pissi housuun vai joko on lantiopohjan lihakset kunnossa :laughing005 :laughing021
 
Mä ihmettelen myös miks näistä ihan naurettavan pienistä tuista pitäs vielä tinkii... mut kaikenmaailman kreikkoja pitää kyllä tukee... miks ne siellä eduskunnassa ei vois vaikka tarkistaa omia palkkojaa noin niinku alkuunsa ja esimerkiks muille! Muistakaas käydä allekirjottamassa kansalaisalotetta siitä kotihoidontuesta.
 
Taas mää marisen tänne... Mies oli taas eilen koko päivän ensin töissä jonka jälkeen kaverilla pelaamassa xboxia, eikä käynyt kotiin tullessa edes kaupassa vaikka oltiin näin sovittu. Onneksi saatiin sitten autokyyti 24/7 saleen kun oli jo niin myöhä kun tuli kotiin. Mieheni myös lupasi eilen vettää koko tämän päivän minun kanssani. No pitihän se arvata, ensin sen lapsuudenystävä tuli meille. Ok ei se haittaa, näkevät todella harvoin. No nytten ne sitten lähti sen kaverin kanssa kaupungille.. Lupasi kyllä olla juomatta. Ja lähtiessä sanoi ettei ole kauaa. Nytten kuitenkin tuli viestiä että näkee toistakin kaveriaan myöhemmin illalla, se siitä ollaan kahdestaan päivästä taas! Ärsyttää kun on taas paha mieli tällaisesta asiasta. 4 päivää laskettuun pävään, olisi kyllä kivaa olla miehen kanssa ihan kaksin ja nauttia vielä kahdestaan olosta.
No mutta onneksi Äitini otti yhteyttä ja tulee meille saunomaan, niin ei tarvitse olla yksin :) Äiti ja minä ollaan kumpikin sitä mieltä että tänään olisi loistava ilta pojan jo syntyä!! :D
 
Kun en yleensä ole saunoja ihminen niin en osaa varmaankaan kyllä nyt laittaa tuota saunaa päälle:D
 
Yosa, nyt kyllä pistät sille miehelle kangen persuuksiin ja pallon nilkkaan, sidot patteriin ja tunget sen xboxin kapulan sille suuhun. Joku roti! Toivottavasti synnärillä kaveri on sitten kuitenkin superapuna ja tajuaa vauva-arjen alettua, että aivan tommonen peli ei vetele.. Ja jos ei, niin pistät ymmärtämään. :)

Me ehdittiin eilen käydä kivasti ulkona ystävien kanssa syömässä. Tänään toiset pyyteli leffaan, mutta mulla on veto pois ja supistellutkin tän päivän niin kovin, että en aidostikaan kehtais synnyttää sinne finnkinolle. :D
Tänä iltana ei varmaan ehdi enää syntyä, ellei supernopeaa edistystä yhtäkkiä tapahdu, mutta huomenna olis loistava päivä syntyä - onhan mulla synttärit! :P

Muksaa iltaa Yosa!
 
En ole pitkään aikaan kirjoittelu :) Täällä opetellaan uutta arkea. Täytyy kyllä sanoa, että vaikka tähän miten paljon puhuttiin ja mietittiin mitenkä arki muuttuu. Niin käytännössä sen vasta tajuaa minkälaista tämä vauvan kanssa eläminen on :) Vaikka välillä on ollut kovinkin rankkaa niin silti sitä aina ilostuu, kun käyä kurkkaa kuinka söpö meidän pienokainen onkaan :Heartred
 
Apua. Mistä noita laskureita muutettiinkaan tai mistä löydän ohjeet uuden lataamiseen? Oon yrittäny ettiä, mutta en löydä. Laskurin mukaan kun olen edelleenkin raskaana.....
 
Lilypie-sivulta sulla tuo edellinen, mikäli haluat siellä tehdä uuden vauvan ikä-laskurin. Vanhan saat pois tuolla ylhäällä kun lukee "pikkuruusu" ja sen vieressä pieni nuoli alaspäin - allekirjoitus-kohdasta..
 
Ihan käsittämätöntä kun täällä nyt olen muutamana päivänä lukenut että on ketjut hiljaistuneet kun yksi toisensa perään synnyttää. No joo, itsekin siis tässä välissä, mutta ei tää kamalan hiljaiselta tunnu kun en millään ehdi lukea kaikkia aikaisempia uusien alta pois...Eli ehkä täällä Syyskuisissa ei ole hiljaista kuitenkaan?
 
Menee hiljaisuus täällä vähän aallottain mielestäni. Riippuu varmaan miten vauvat nukkuu :D
 
Ite kun vielä oon yhdessä kasassa, niin vähän harmittaa, kun ei täällä taida enää paljoakaan olla odottajia jäljellä. Varmaan melkein kaikki jo saaneet vauvansa. Ja olen kyllä huomannut hienoista hiljentymistä näissä keskusteluissa, varmaan ymmärrettävää, kun on se vauva jo, jota hoitaa :)
 
Samoin Menna. Vauvat syntyneet, niin aika menee sinne. Täällä kärvistelee muutamien kanssa vielä kuitenkin.

"Harmittaa" on varmaan oikea sana. Mutta jutellaan me muutamat keskenämme vielä näillä palstoilla, eiköhän mekin kohta päästä tuusaan jo muutakin. _Toivottavasti_. :)
 
Minäkin kärvistelen täällä vielä. Ei vaan enää jaksa edes kirjoitella mitään. Lukemassa just ja just tulee käytyä.. mut eipä mulla oliskaan muuta ku valittamista niin parempi kun ei kirjotakaan. Ja kun ei oo laskettu aikakaan vielä ylitetty. Tuun sitte raivoamaan jos ylittyy.. :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Joo jännä miten päivät on hi das tu neet lasketun ajan lähestyessä (nyt 39+4). 20+ viikot oli ihan tuskaa, kun tuntui ettei raskaus etene mihinkään. Sitten kun pääs 30+ viikoille, tuntui että viikot vain vilahtaa ohi. 38 kun saavutettiin, on homma taas niin hidasta ja tunteet ja ajatukset vaihtelee. Kunhan tätä ei tarttis syystä tai toisesta käynnistää.. Tulis jo. Kaikki ok, synny kun synnyt, kyllä mä nää muutamat (!) päivät ja yöt jaksan vielä.. Jne..

Haluaisin kokea luomuna kotona alkavan synnytyksen! Se on mun harras toiveeni!!!!! Viimeks en niin ajatellut siltä kantilta, halusin vain päästä siitä raskausmyrkytyksen pahenemisen huolesta, enkä tykännyt yhtään, kun piti juosta kahdesti viikossa neuvolassa ja välillä päivystyksessä ja yöpyä osastolla ja käydä "avo-osastolla" seurannassa.. Ja kun joutuikin sitten kärvistellä osaston suihkussa yksin ilman miehen tukea supistusten alettua.
Mutta nyt tiedän, mitä haluan!!
Haluan pyöritellä lonkkiani jumppapallolla, suihkutella kotona, ähistä miehelle... Ja sitten jossain vaiheessa lähteä synnärille.. Jolloin toivottavasti tilanne on jo edennyt pisteeseen x, eikä tartte palata kotiin. Ja toivottavasti omat supistukset riittää avaamaan, ettei tartte lisäpontta niille antaa..

Tällaisia ajatuksia täällä...
 
Joo, vauva on pitänyt melkoisen kiireisenä... Mä olin ensiks kokonaan poissaolevana ainakin viikon täältä foorumilta (pitkähkö synnytys+toipumista), ja sen jälkeen on sitten vaan muuten ollut aika vähissä. Kun vauva nukkuu, pitäisi yrittää hyödyntää aika omaan syömiseen ja nukkumiseen ja peseytymiseen jne. Avaan sitten koneen aina samalla kun syön... Samoin vaikeaa keritä soittamaan puhelimella... anoppi on pari kertaa soitellut mulle ja sitten se kai ihmettelee, kun en soita takaisin...en oo vaan ehtinyt! Imettäessä vois muuten soittaa, mutta meillä se vauvan kanssa vaatii vielä oman keskittymisensä.

Ehkä tässä jossain vaiheessa osaisi ruveta vähän rentoutumaankin... jos vaikka vauva pidentäisi uniaikojaan. On vähän sellanen jännittynyt olo päällä, että pitää ehtiä tehä kaikkea ja ei saa jäädä oleskelemaan kun pitäisi mennä nukkumaan... Mut kyllä se tästä :)

Tsemppiä ja jaksamista kaikille odottajille!
 
Olen kanssa huomannut, että täällä vaikuttaa hiljaisemmalta. En kyllä itsekään ole oikein mitään jaksanut kirjoitella, lukemassa olen vielä käynyt, mutta en niin ahkerasti. Kisaväsymystä kenties. Kaupoissa tai kirppareilla kiertäessäkään ei ole enää viikkoihin kiinnostanut hypistellä vauvatavaraa, kun kaikki tarvittava on mielestäni jo hankittuna. Kyllä sitä jo mielellään alkaisi opetella uutta elämänvaihetta vauvan kanssa.
 
Takaisin
Top