Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Pinnasänky laitettu tänään valmiiksi ja pesty viimeisetkin lakanat,pyyhkeet,harsot yms. Järjestelin into pinkeenä vaatteet laatikoihin kokojärjestykseen, jotta on sitten käytössä näppärämpää löytää mitä tarvitsee. Vielä pitäisi kai miettiä mitä pakkaa sairaalakassiin ja hankkia muutamia puuttuvia pientilpehöörejä mm puhdistuspyyhkeitä, korviketta, liivinsuojia jne. Tutit jne saavat vielä odottaa paketeissaan keittämistä. Teen sen sitten vähän myöhemmin. Mitäköhän kaikkea sitä vielä muistuu mieleen ja mitä sit kuitenkin unohtuu tehdä? :joyful:
 

Liitteet

  • 20150811_155933.jpg
    20150811_155933.jpg
    367.4 KB · Katsottu: 101
Tänään käytiin miehen kanssa talsimassa helsingissä. Mentiin syömään happy food gardeniin ja jälkkärit sitten huitastiin food labissa, kahvilla vielä fazerilla(ai kui niin herkkuperseitä):hungry:. Muutamia pikkuputiikkeja kierrettiin mm.bebes, kunnes oli vaan yksinkertaisesti luovutettava ja bussille suunnattava. Jalat ja näpit turposivat mukavasti ja kävelystä ei meinannut tulla enää mitään. Mukava päivä oli kuitenkin kaikin puolin:joyful:.
 
Kerta se on ensimmäinenkin kun tämä nousee sängystä 6.30 ilman herätyskelloa! Nyt alkaa jo vähän huolestuttamaan :nailbiting:. Kolmannen vessakäynnin jälkeen ei uni enää tullut ja maha alkoi kurnia mälkäänsä, joten noustavahan se oli. Voihan sitä painua hetken päästä takaisin.
 
Kotivalo täällä on kanssa alettu heräillä ihme aikoihin!:wideyed: Tossa toissa yönä esimerkiksi heräsin pirteenä neljältä ja unta odoteltiinkin sitten seittemään asti. Muutamana yönä toistunu tollanen muutaman tunnin valvominen. :chicken:
 
Cheri: Kyllä nämä hormonit saa aikaan mitä ihmeellisimpiä asioita! Mitäköhän kaikkea on vielä edessä mistä ei ole hajuakaan? Tämän tukan ja ihon kunnon haluaisin kyllä kernaasti pitää, mut ymmärtääkseni se ei mene ihan niin...höh :p
 
Sanoppa muuta! :grin Jännittävää! Mulle on myös ilmestynyt aivan tyhjästä vahva leijonan harja. :smug:
 
Sormien särky öisin ja aamuisin tulee jo näköjään uniinkin! Viimeyönä tuli vedeltyä jotain ukkoa turpaan niin et lätisi. boxing
 
kotivalo: Oon tuolta elokuisista. rv 41+2 ja ei vaavia.. samat fiilikset :sad001 Elokuisilla lähes kaikilla tissitakiaiset sylissä niin tulin tänne juttelemaan. Tänään oli vika neuvola ja perjantaina olisi sitten kontrolliarvio sairaalassa käynnistetäänkö vai ei.. Pitkiä on nämä viimeiset päivät! Onhan se niin yksilöllistä miten vauvat viihtyy kohdun lämmössä..

Tsemppiä kaikille vielä loppumetreille! :Heartpink
 
Moi vaan jenkkipentu :). Oonkin käynyt lueskelemassa tuolla teidänkin puolella säännöllisesti teidän elokuisten kuulumisia. Tervetuloa tänne juttelemaan....täällä kun on todella hiljaista kun lähes kaikki on aktiivisempia salaisella puolella. Tsemppejä sullekin näihin viimehetkiin, jotka todellakin on odottamista isolla o:lla! Itse olin kokoarviossa tänään hyvinkäällä ja vaavin tämänhetkinen arvio on hieman alle 3600g.
 
Kotivalo:joo kun vielä ei paljon keksi juttua imuotteesta ym. :) hyvä kokoinen vaavi. Mulla oli kokoarvio 37+3 ja silloin arvio 3,1kg..että epäilen ettei mitään ihan sinttiä synny..
 
Juu ei ole vielä imuotteet mielessä. Kuulostaisi ettei sullekaan kuitenkaan ihan kauhian isoa vauvaa olisi tulossa...tosin ainahan nuo arviot voi heittää paljonkin. Eikös noin suurin piirtein vauva ota painoa n.200g/vko.
 
Jes, voi olla! Vertaan vaan itseäni siskoihini (3) jotka ovat saaneet reilusti yli 4kg painoisia vauvoja.. Mut mun mies on aika pieni, että jos lapsi perii sen geenit niin voi tullakin pikkanen..
 
Toivotaan että sinulle ei kummiskaan tulisi yli 4 kiloista :) minulla tänään rv38 ihana tietää että vauveli on nytten täysiaikainen :)
 
Uni on alkanut maistumaan taas iltaisin, aamusin loppuu lyhyeen. Tossa oli se pari kk että millään ei saanut unta iltasin, pahimmillaan tuli pyörittyä melkein aamuun asti kunnes viimein nukahti.

Uusimpana oireena on ranteiden kipuilu, aamuisin saattaa olla niin kipeet et ei meinaa ees housuja saada alas vessassa. Hellittää siitä vähän päivän myötä, mutta tietyt liikkeet tekee kivasti kipeetä.

Koko ajan on hirveen levoton olo.

Tänään on ollut heräämisestä asti menkkamaista juilintaa alavatsalla ja vähän myös alaselässä. Hetkeksi menee pois ja tulee sitten takaisin. Aikasemmin on tullut muutamia suppareita, menneet ohi max. tunnin sisällä.

Miehellä on sellanen fiilis että kohta tapahtuu jotain. :D

Tänään siis rv 38+6.
 
Toivotaan honeybird että sieltä sitten syntyisi jo vauveli :)
 
Takaisin
Top