Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Voi, että osaa ärsyttää...odottaa,odottaa,odottaa. Miehelläkin loppuu loma sunnutaina...saas nähdä ehtiikö takaisin töihin ennen vaavin syntymistä.
 
toivotaan että pian alkaa tapahtuun kotivalo :) mulla huomenna la ja toivon että syntyis äkkiä, jotenki luullu jo pari viikkoa että vois alkaa tapahtumaan hetkenä minä hyvänsä.. huh, mut vielä yhtenä kappaleena :D
 
Täälläkin la lähenee. Kovasti ihmiset kyselee koko ajan "joko jännittää?", "pelottaako?" Jne..
Vastaus on että eipä oikeastaan, mulle laskeutui jo pari viikkoa sitten ennemmin sellainen seesteinen odotus-moodi. Miten teillä muilla? Pitäiskö tässä nyt sitten olla jo ihan vattat kuralla jännityksestä, hämmentää. :hilarious:
 
Mua ei ainakaan jännitä vaan odotan malttamattomana, että saisin vauvan jo syliin. Tulevasta synnytyksestä on jotenkin varma olo kunhan vain kaikki menee hyvin.
 
Niin ja mä mietin että ehkä sitä ei osaa oikein edes osaa jännittää/pelätä kun ei ole aikaisempaa henkilökohtaista kokemusta.
Kyllä tässä ennen kaikkea alkaa olemaan malttamaton :shy:
Totta muuten! Ei olisi kyllä hassumpi päivä syntyä 9.9 :wink
 
Täällä kans odotellaan synnytystä aika luottavaisin mielin. Kun ei oo kokemusta niin eihän semmosta voi osata pelätä :)
 
Kyllähän se synnytys on varmasti hirveän kivuliasta ja sotkuista hommaa, mutta kai sen kestää kun palkinto on niin hyvä. :happy:
 
Mä odotan synnytystä kauhuissani ja siltikin tahtoisin et se tapahtuisi jo. Edelleen odotetaan ja olo on pääkopassa ja kropassa aina vaan kurjempi. Kaksi päivää itkettänyt ja haluan nyt olla näkemättä ketään tuttuja. Harmittaa miehenkin puolesta niin maan pirusti. Kiva loma hällä ollut kun mihinkään ei ole raaskinut lähteä, jotta en jäisi yksin. Tänään piti sitten jo soitella sinne äitiyspolille sitä yliaikaiskontrollia, johon joudun ensi maanantaina...toivottavasti siis ei tarvitsisi sinne mennä! :wtf::sad001:mad::arghh:
Syytän hormoneja!!!!
 
Muokattu viimeksi:
Multa kans kaikki kyselee: "jännittääkö?" "pelottaako synnytys?" Miten semmosta voi pelätä jota ei oo kokenu eikä oikeasti tiedä asiasta juuri mitään, tottakai kaikki perusasiat mutta ei sitä voi oikein käsittää että kuinka paljon se voikaa sattua ja ku mikään kipu ei oo samanlaista kuitenkaan... Malttamattomana odottelen.. Kyllä käy päivät pitkäksi..

Mitä te ootte touhuillu ajan kuluttamiseksi? :D
 
Voi kotivalo onkohan sulla jo alkanu tapahtumaan siellä? :shifty:
Sitrus täällä on tehokkaasti käytetty touhuiluvimmaa hyväksi! Uusia järjestelyjä kaappeihin ja varastoon, puunannu kaikkee mitä millonkin keksii. :joyful:
 
Mä oon aika hyvin tässä jo kerenny: pestä ikkunat, uunin ja pellit, roskakaapin jne. Pitäis vissii siirtyä sit noitten kaappien järjestelyyn seuraavaks. Ei millään malttais levätä vaikka sitä toitotetaankin nyt joka puolelta :D
 
Ei ole cheri edelleenkään mitään tapahtunut. :shifty:

Ajan kuluttamiseksi oon minäkin siivoillut sen minkä pystyy/jaksaa ja järkkäillyt paikkoja. Enimmäkseen on tullut nyt ajan kuluksi syötyä(nyt kun on ooko ajan nälkä ja pystyy taas syömään kun maha ei ole enää kurkussa) ja katsottua netflixistä sarjoja. Muuten närästys on hieman helpottunut kun tuo maha on tipahtanut alemmas :)
 
Vauva se viihtyis mielellään siis vielä. :wideyed:
Joo mulle ainakin toi lepääminen on silkka mahdottomuus nyt kun vimma on niin kova. :D Sillon raskauden alussa ja keskivaiheilla ennenaikaset supistukset pakotti vuodelepoon niin nyt on ihanaa kun voi touhuta jos touhututtaa eikä tarvi pelätä ja varoa enää. :)
 
Takaisin
Top