Syntyneet syysvauvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon onnea Kunusiini! Sähän tulit nopeasti perässä :) Toivonmukaan pääsette pian kotia <3 Onnea sylin täydeltä :)

Onnee kunusiini! Millasta siellä tyksissä nyt muuten on? Oletko kummalla osastolla? Millasta hlökuntaa?

Oon 7. krksrssa, käsittääkseni osasto 2. Henkilökunta tosi ihana. Eka siel krs 5:ssä oli vähän rasittavampia persoonia mut synnytysosastolla ja täällä kaikki lämpimiä ja hyviä työssään.

Onnea taas synnyttäneille!!! :smiley-bounce012 Näitähän alkaa putkahdella.
Kunusiini, tuossa mieskin äsken tokaisi että no siinähän on oikein hurmaava pikkunen! :)

Oon ollu paljon jo jalkeilla. Päivällä nous kuume ja crp, sain heti antibiootit. Pissa ei myöskään tahdo pysyä rakossa jos pääsee täyteen asti, lp-lihakset toipuu onneksi kyllä, käytin ne vaan niin loppuun. Pääsin viimein suihkuun! Olo koheni jatiedän nyt missä mun pari pientä tikkiä on. Kuvittelin kauheita mut olikin ihan mini ja sijainti etuouolen huulessa eikä välilihassa. Oon siis voinut nyt myös ISTUA! Kaikesta sitä voikin iloita kun menee tarpeeksi huonoon kuntoon ensin. Ollaan miehen kanssa puettu ja riisuttu vauvaa, pidetty vuorotellen ihokontaktissa ja vaihdettu vaipat. Poika prutkautti pesun jälkeen hoitopöydällä uudet kakat ja naurettiin niin kovasti. Ja silloin alkoi viimein pisaroida vähän maitoa!!! Vuoristoratapäivä: itkua ja naurua. Lääkärintarkastuksessa vauvalla kaikki priimaa. Jos saisin valita niin mielummin tosiaan niin et mä voin huonommin ja vauva terve.

Samaa mieltä Kunusiinin kanssa. Itse päädyin takaisin sairaalaan 2 kotipäivän jälkeen. Kuume nousi 39, 4 ja hirveät alavatsa ja lantiokivut. Kohtutulehduksen sitten sain. Crp oli eilen 160 ja saan 2 antibioottia suoneen. Mut niin hyvä mieli kun tyttö saa olla rauhassa :-) viimeksi ennenkuin päästiin kotiin niin otettiin hänestä vähintään 1 verikoe/pvä ja oli ab-tiputukset sun muut. Ei ollut kivaa. Ja kyllä hormonit on ihmeellisiä...munhan pitäis olla melkosen petipotilas, mut jaksan silti hoitaa tyttöä ja olo jopa aikas normaali. Tietysti kuumekin laskenut 38. Minä olen myös tyytyväinen tyksin henkilökuntaan,kaikki hoitajat olleet huippumukavia. Tosin tämä mun tilani johtuu todennäköisesti siitä että neidin syntymää ja lapsiveden menoa erotti se 53h...mutta kun ei voitu käynnistää aiemmin kun oli ruuhkaa. Että tästä ehkä vähemmän tyytyväinen :-/

Mutta pääasia tosiaan et tyttö voi hyvin <3 ja enköhän minäkin tästä kuntoudu :-)

Pahoittelen kirj.virheitä ja moninkertaisia viestejä. En oo käyttäny foorumia puhelimella ennen sairaalaa ja täällä on.surkea yhteys! Viime yön vauva koko ajan vieressä ja pärjäsi.mun maitotipoilla. Mutta mä en nukkunu ku huoneen 2 muuta vauvaa huusi :(. Nämä ryhmähuoneet on tosi raskaita. Pääsispä pian kotiin. Ja tsemppiä teille kaikille, kotona, hoidosss tai viekä syntymää odottaville! Voimia tarvitaan mut on tää sen arvosta: me luofaan uusia ihmisiä!

Takaisin