Syntyneet syysvauvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaikki on ok! Loistavat kätilöt vaikka kivut oli sanoinkuvaamattomia! Synnytys kesti yhteensä 8 ja puoli tuntia... kirjotan vielä tonne synnytystarinoihin tarkemmin!!

Onnea Jaro mulla meni ihan kylmät väreet. Ihana että kaikki on hyvin!

Onneksi olkoon :) nythän alkaa tulla jo monta pienokaista.. :) Kunpa oma vauva myös päättäisi tulla ulos kohta... :)

Keskiviikko 28.8, poika 3370 g, 50 cm, vesien menosts 38 tuntia 35 min, alateitse. Lopussa pieni imukuppinosto. Istukka ei irronnut ja siitä tuli kamala kokemus, kerron myöhemmim. Olen saanut nyt lisääverta ja pääsen toivon mukaan tänään jalkeille ja saan pissakatetrin ja kanyylit pois. Poika on kaunis ja imi heti hyvin, mun msito ei vielä kunnolla noussut joten viime yönä annettiin lisämaitoa. Mun hb toiv noussut, eilen oli 70 enkä voinut istuakaan ilman tukea kun taju oli mennä heti. En muista muita lukuja, ilmoitan myöhemmin pojan pisteet oli 9/9/9 :), ja aivan on ihanin maailmassa. Viel kun pääsen kunnolla hoitamaan. Mun mies on ollut maailman paras isi, harmi et tääl isät saa olla vain klo 10-20.

Onnea Kunusiini <3 juuri sinua ajattelin, ihana kuulla että olette kunnossa. Tsemppiä toipumiseen :)

Onnea Kunusiini ja muut synnyttäneet! On kyllä melkoinen söpöläinen tuossa kuvassa <3 Vaikea vieläkin uskoa että itellä on kohta samanlainen nyytti kainalossa...

Paljon onnea Kunusiini ja uusi pieni perhe!! Tsemppiä toipumiseen nyt, että pääsette aloittamaan uudenlaisen elämän!

Onnea kunusiini! <3 Ihanan näköinen nyytti :)

(Mua jäi ehkä vähän vaivaamaan että oliskohan mun pitäny osastolla kysellä hempparin perään kun sitä ei missään vaiheessa mitattu ja sanoivat salissa että verta menni suhteelisen paljon..)

Oikein paljon onnea jo pinokaisensa saaneille :) Omaa jo malttamattomana odottelen syliini :)

Paljon onnea Kunusiinille ja pikaista toipumista:smiley-angelic003. Aivan suloinen pieni ihminen siellä...(tahtoo jo saada oman pikkuisen viereen...:love017)

Takaisin