..Syntyisi jo!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimael
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No nyt tää mukula viel on vähentänyt liikkumista mahassa, kiva nyt sitten jännätä että onko kaikki hyvin vai eikö ole, lepäileekö hän vai mitä tapahtuu o_O Mulla pettää hermot ihan just :grin:taunt005

Se on ihan normaalia, että liikkeet vähenee loppua kohden. Toki liikkeet ei saa loppua kokonaan, mutta kaveri hiljenee hieman ennen maailmaan tuloa. Siitä tietää, että kohta on H-hetki :)

Niin toivon että noora tuo pätee meidänkin kohdalla. Arvatenkin minun tuurin, hän aloittaa kohta zumbaamaan macarenan tahdissa :grin

Sais tämä meidänkin pikkukulta alkaa jo pikkuhiljaa haluamaan ulos. Tänään rv 39+2 ja aamulenkillä oikein hävetti tää mun lyllertäminen :confused: Liian aikaisin ei viitsi lähteä ulos ettei kukaan koiranulkoiluttaja soita poliiseja nähtyään kovasti humalaisen tytön huojuessaan ympäriinsä o_O

Muistelen sitä aikaa, kun olimme yrittäneet saada lasta melkein vuoden. Koin suunnatonta vihaa ja katkeruutta kaikkia niitä kohtaan ketkä saivat onnellisina työnnellä lastenrattaita, viettää aikaa leikkipuistossa ja kävellä masut pystyssä. Heille oli joko tulossa lapsi tai nauttivat par aikaa lapsestaan.
No nyt tämä maha alkaa itseään jo kiukuttamaan. Ja ilkeetä kuinka joulukuisia syntyy joka päivä, mutta ei meillä vaan vieläkään. Mie en haluu lukee kuinka muut saa palleronsa syliin ja miä oon aina vaan keilapallo! Ärrin Murrin
:hello2Hiphip nyt vaavi ulos sieltä

Se on kyllä kumma, kun ei koskaan osaa nauttia siitä hetkestä joka on käsillä vaan aina on muka kauhea kiire eteenpäin :oops: Kokoajan yritän muistuttaa itseeni siitä, että pitäisi nauttia tästä hetkestä eikä haikailla vaan tulevaan..silti kokoajan vaan mietin, että syntyis nytjo tai tapahtuis edes jotain.
Mäkin vaikla kuinka kauan toivoin, että voisin olla raskaana ja sit kun olin, halusin ison masun ja nyt taas eroon siitä :p Ei tässä kuitenkaan oo kuin max 3 viikkoo ja sit vauva on täällä keinolla tai toisella ja kohta sitä taas kaipaan sitten tätä masua :grin
Tänään oon yrittänyt nauttia siitä, että voin tehdä mitä huvittaa ja milloin huvittaa, silitellyt masua ja nauttinut mun pienen liikkeistä vaikka ne kipeetä tekeekin suurimmaksi osaksi jo.
Kyllä se vauveli sieltä syntyy ja sitten, kun oma pieni on kainalossa ei varmasti ole väliä onko joulu vai juhannus vai tavallinen arki :Heartred

Mulla jostain syystä nyt oikeen kiva vaihe menossa... 37+6 ja onhan tää ähisemistä ja väsyn tosi helposti mut nyt on jotenki kivempi touhutakki ku tietää ettei haittaa vaikka saiski supistuksia aikaan... Joku pesäntakennusvietti käy kovaa! Ja varmaan "onnellisuus"-hormonit jyllää kovaa;). Tänään sain kaikki joululahjat hoidettua ja pakastin on nyt sulatettu. Välillä näin jo tähtiä ku touhusin ton pakastimen kimpussa, et loppuviikko vähä iisimmin;)! Jos joka päivä vähä jotain jynssäis nii sais sitte vauvan kans nyhvöttää alkuvuoden siistissä kodissa;) jotain käsitöitäki ois kiva vielä ehtiä vauvalle tehä... Ens vuohen puolelle sais kuitenki mennä...

Nyt mä oikeestaan toivon että mentäs tammikuulle, jos ei tällä viikolla synny! Ens viikon haluan rauhoittaa joululle ja sit se on melkein se ja sama meneekö uuteen vuoteen asti ja yli. Kyllä hän sieltä jokatapauksessa kohta syntyy, uskon et kolmen viikon sisään olis jo vauva !

Ei eiliset rehkimiset saanu mitään aikaseksi! Ihan pari kipeempää supistusta mut ei muuta... Olin päivän liikenteessä ostoksilla ja neuvolassa ja iltapäivällä vielä kotona jynssäsin pakastinta nii että tähtiä näky välillä.. Illalla käytiin hellun kans vielä ulkona syömässä ja käytiin sitte hakemassa poika papan luota hoidosta. Oli kyllä kiva viettää koko päivä yksin hyysäten joulujuttuja rauhassa! Mutta ei näytä olevan kiire vielä vaavilla syntyä... Tänään 38 täynnä!

Terkkari varasi mulle vielä perjantaiksi neuvola-ajan ja kehoitti silloin jo soittamaan sairaalaan yliaikakontrollin vuoksi. Parempi kuulemma hoitaa se ennen joulua. Alkaa tässä jo olla itselläkin vähän sellainen olo, et tulis jo. :)

Seksiä kuulemma kannattaa harrastaa ja muut ässät jättää vähemmälle, kun ne vaan väsyttää. No, ei tässä kovin siivousintoinen fiilis olekaan, joten pitänee vain ootella et ukko tulee töistä kotia. :grin

Takaisin