Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä teille ketkä pääsee synnyttämään!! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Lapsenvahti tuli mut supistusten väli piteni... Ei ainakaan vielä lähetä minnekään.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kateuden musta peikko meinaa nostaa täällä päätään taas... Haluisin niin tästä mahasta eroon jo.... Tsemppiä Mrs V!!

Kyllä tuoki viikko uhkaavasti lähenee, kun sinne joutuu! Mää oon jotenki alkanut itseä siihen alustamaan, että sinne saakka mennään.. Mutta pääasia että pimpula saahaan terveenä ulos, keinolla millä hyvänsä!

tsemppiä MrsV ja HKI!!!!! Ihana mies sulla HKI, lens räkä ku hörähdin... näin niin mielessäni kuinka se leikkaa sun varpaankynsiä keskellä yötä supistusten ja volinan kourissa :wink

Elämä täällä foorumilla on yhtä jännitystä! Mä veikkaan et Milleri on jo tositoimissa ku eijjoo ilmotellu itestään mitään! Eikös sillä ollu tänään LA ja neuvola..:confused:

Tässä!! Perkeleen valkopunaraitasen onnimmainoksen takia mun puhelin eikä tabletti suostunut lataan näitä sivuja.. mutta nyt pääsee taas kirjoittelee :)

Eikä mitään uutta markkinoilla. Ei tälläkään kukaa päässy yllättää, ku syntyneet vilkaisin. 8)

Oon yli turvonnu ja päätä särkee kokoaja; mutta luulen, että johtuu näistä säistä. Ukkosta kokoaja ilmassa.

Kävin myös vyöhyketerapiassa, mikä oli ihan jänskä ja rentouttava kokemus. Mutta ei näillä viikoilla kuulemma mitää synnystä lähdetä käynnistelee niiden pisteiden avulla. Jalkapohjan jonku ihme pisteen mukaan, mun synnytys alkaa vesien menolla. Koska siellä on joku pussukka? Supistus tapauksessa olis kuun sirpin muotoinen alue. Joo jänniä uskomuksia, kyseessä oli vauvantai yksityisneuvola, jossa on siis kätilö joka näitä tekee :)

Onko meitä ees montaa enää, kellä melonit vielä massussa kasvaa?! :D Mää nyt oon varma ku LA ylitetty, että tämä ei itestään lähe tulemaan.. tarvitaan vähä avustusta. En tiiä vaan kauanko pystyn oleen tän järettömän paineen kans, vaikka nytki makaan sohvalla, sattuu alapäähän hulluna. Saati kun yritän liikkua.. synnytyksen jälkeen mun toosa varmaan kipsataan :D

Meitä on ehkä viis täällä enää, ketkä vielä oottelee! :grin

Mulla olis vielä viikko! Apua. Tuntuu välillä ettei jaksas enää päivääkään ja sitte taas tulee paniikkihetkiä eikä haluaiskaan että ens viikko tulee, kun pelottaa!

No ei meitä montaa enää oo, vasta oli koko porukka vielä kokonaisina, niin nyt tässä sitä ollaan, viimeisten joukossa! :)

Mulla ihan samat fiilikset Mimii ku sullakin, kärsimättömänä oottaa joko,joko ja sitte ku alkaa supistuksia tuleen tai muuta, iskee paniikki että ei kai vielä, tosi ristiriitasta.

Hetkinen, meitä on Mimii, Milleri, Minnka, Lucy, Hannastiina, Kyfixfix ja mä, eikös jotain sinne suuntaan??

Anteeks ja Mimmma! Ja Lyytikin. Onhan meita aika monta sittenkin, huh :)

(Muoks. ja Muruskakin)

Muokattu viimeksi:
No olipas sit enemmän kun viis, hyvä :D Tuntuu vaan niin vähältä verrattuna siihen mitä tääl ennen oli.

Lällyhän on parasta aikaa synnyttämässä :)

Mutta jännittää kuka seuraavaks? Hannastiina ja Milleri tietenkin ois ekana jonossa, mutta kuka yllättää! ! :) samoja oireita täällä 8)

Joo nyt olis ens keskiviikkoon asti aikaa mennä mun ohi(ellei mulla siis lähe ennen sitä syntymään) :D

Eiköhän teistä pari ehi siihen mennes synnyttää, kyl mä uskon siihen :)

Takaisin