Synnytysturinat

muaki on monta kuukautta peloteltu sillä "megavauvalla" mut yhtäkkiä se ei enää ookkaan niin "mega" :mad: niin että "ootellaan, kyllä se sieltä sit joskus tulee".... grrr.....
 
Ootko Kyfixfix sää saanu mitää painoarvioo?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
sillon rv 36+6 oli arvio 3200g.... sanottiin että on se iso, mutta ei huolestuttavan iso... mut onhan tästä jo kuukaus aikaa :confused:
 
Mä täällä kotona kellottelen supistuksia. Ne tosin alko laantuu kotiin tullessa (20-30 min välein), mut nyt saattas taas olla tiheentymässä, 3 putkeen ollu 10min sisällä. Mulla edessä käynnistys huomen aamulla lapsivesien menon vuoks, mut toivottavasti pääsisin jo yöllä synnyttää ettei tarvis valvoskella näiden suppareiden takia, tekevät tooosiii kipeetä.. Hassua, mun laskettu aika oli mun siskon pojan syntymäpäivänä, ja huomenna on sitten hänen toisen poikansa synttärit, eli tulee varmaan vauvalle sama synttäripäivä..
 
Siis joo sillon 36+0 oli se 3,2kg. Ja siks yritinki marista itteeni sinne :-D mutta meidän rakas sfmittahan ei valehtele.mikä vitun mittaus peruste se ees on??

Miehen serkku pullautti viime viikolla 53cm ja 4,5kg ja hänenkin kohtuaan sanottiin pieneksi ja maha oli pieni.. siellä se sit synnärillä vasta selvis. Niinku ois selvinny mullekki ilman äpolikäyntejä. Mun kokoarviot on siis ultrista. :)
 
Huihuihui nyt äkkiä kättärille! Täällä on kuulemma hyvin tilaa tänään, toisin ku kolme päivää sitten oli vielä ollut sulku päällä. Itse odottelen lääkärille pääsyä. Vauvan Bilirubiiniarvo 250, mutta ei viikon vanhalla vaadi valohoitoa.
 
Joo, tuntu lupaavalta kun kävin siellä, ei tullu viitteitä siitä et pitäs mennä toisaalle :)
 
Upeeta Huihuihui! Jännään sun puolesta!
 
Jassoo! Lääkärin sörkkiminen autto. Nyt on tullu koht tunnin verran supistuksii. Unen seasta oon tuntenu jo kauemminkin menkkajomotusta. Mut nää supparit ne onkin kipakoita, herranjestas! 3 min välein about tulee...
 
Muakin tosiaan jäi vähän ärsyttämään se synnytystapa-arvio, neuvolasta lähetettiin sinne kun oli ison tuntuinen vauva ja jälkeenpäin kuulin, että epäili sitä väärää tarjontaa jo silloin. Mutta polilla siitä ei sanottu mitään, ja tosiaan kuvaukseen ei päästetty, kun sinne menee vain perätilatapaukset. Nyt kun koko synnytys meni kohtuu pieleen, niin lupasivat että seuraavalla kerralla tutkivat kunnolla.

Näin jo painajaista, että olin joutumassa uudelleen synnyttämään, joten katsotaan uskallanko sitä toista edes harkita..
 
Takaisin
Top