Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon pääasiassa tykänny olla raskaana ja veikkaan etten valittas läheskää nii paljoa jos mun ei vaan tarttis koko aikaa ravata kusella! On iha hanurista että ei voi tuntia kauempaa olla semmosessa paikassa jossa ei pissalle pääse ja jopa kesken syönnin pitää käydä pissalla vaikka ois just ennen syöntiä käynykki ja nää yöt! Nää ne vasta helvettiä onki! Niinkö jo oireisiin listasin niin ootan vaan että saisin nukkua vauvan synnyttyä jopa sen 2 tuntia yhteen putkeen, se ois luksusta! Toki on ollu huonoja päiviä kun vauvan liikkeet tuntuu pahalta ja vauva valvottaa yöt mut pääasiassa mä oon tykänny tästä! :) vai joko nyt on käyny niin että aika kultaa muistot..? :rolleyes: mut kolme viikkoa tätä pissarallia kuulostaa sietämättömältä ja kyllähä se tietty pelottaa kui isoksi vauva on jo päässy kasvaa........

Mä kanssa oikeesti synnyttäessä mietin, et perun koko tapahtuman ja annan vauvan jäädä mahaan enkä enää ponnista, mut hitto, pakkohan se oli pihalle likistää. Mies aivan fiiliksissä ja elämänsä onnellisimpana heti synnytyksen jälkeen ja mä keräilen hataria muistikuviani tapahtumasta ja suurin tunne oli sillä hetkellä kylmänhorkka, palelin varmaan 2 h ja pyysin lisää pyyhkeitä ym. päälleni. Onnentunne on tullut muhun myöhemmin ja iltojen tissiraivareiden aikaan se on kadoksissa, mut muuten oon tykännyt äitiydestä ja vauvastani :oops::Heartred

Edelleen hereillä, kiikuskelen pallon päällä. Se tekee hyvää. Grammasella panadolia sain levättyä tunnin verran kait. Supistuksia tulee niin tiheään, ettei sängyssä pysty olee. Alan uskoo, että tää johtaa synnytykseen!! :)

Tsemppiä Lucy :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nyt ketuttaa.... Supparit hävis jonnekki!! Toivottavasti tulee takas, melkee koko yön valvoin niitten takia.

Voi Lucy!!! Koita huilata päivä, jospa ne supparit taas illalla hyökkäis päälle ja pääsisit synnyttämään.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Siitä se taitaa lähtä Lucy, tsemiii! Mulla eka setti suppareita laantui mutta toisesta oli sit menoa vaikka tarvittiinkin lopulta lisäoksitosiinia. Mulla kävely toimi parhaiten supparien tehostamiseen.

Hoksasin tuossa et se mun "oikia" laskettu aika mäni jo...kai se eijjoo nii viikon päälle..:oops:

Sais nyt vauvoja alkaa tulemaan, yhdessä vaiheessa tupsahteli tuon tuosta ja nyt nämä loppukuun vauvat antavat odotuttaan itseään! :)

ei sitten niinku mitää.. ylittehän sitä mentii, niinku näköjään muutkin :/

nojoo, kun kellään ei tunnu olevan mitää ihmeempiä ilmoilla.. supparit kiusaa muttei jatku tarpeeks pitkään !

Jos te nyt ette kukaa meinannu parin päivän sisään synnyttää, kun on ollu niin hiljanen vkl, niin kai mä oon sit keskiviikkona se seuraava...!
Jospa vaikka Lucy ennen mua ehtis vielä :)

Ainiin mut minttu85 oli huomen menossa sektioon eli en mä olekaan seuraava :)

Mimii, oot varmaa kyl seuraava. Supistukset on multa ihan loppu. Suututtaa ihan pirusti.... :angry4

Takaisin