Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minusta ei kyllä tiiä, pissaan varmaan housuun kun toivon niin synnytystä jo, eikä tihkuminen mitään lapsivettä kuitenkaan oo :D kesäkuuta ootellessa. synnytelkää te muut vaan, minä kerään näin loppuun mukavan sormien ja käsien pöhön.

Jesjesjes, valkovuoto alkaa olla vähän veristä. Eipä sitäkään paljon ole, mutta otan kaikki ennusmerkit riemulla vastaan. Sitä ehkä-lapsivettä tulee yhä vaan tipoittain.

Lisäksi mun maha on kipeä. Navasta vasemmalle on laaja alue jota särkee tosi paljon, ihan kuin siinä olisi joku jättimustelma tai revähdys... onko kellään ollut vastaavaa? Oon vähän paranoidi tulehdusten suhteen, kun mietin että oisko kalvoissa voinut olla reikä jo useamman päivän ilman että tajuan? Oon ihmetellyt pöksyjen kosteutta muutamana päivänä, mutta ajatellut että hikoilen tai ehkä pissaa karkailee pyyhkimisen jälkeen.

Mulla ja Millerillä on selvästi ihan sama tilanne, mutta mä oon tällanen urpo toiveajattelija, oon täällä jo ihan synnytysvalmiudessa. Milleri vetää realistisempaa linjaa...

Mulla ollu ihme kipuilua mahassa kans, molemmille puolin alavatsalla tai jenkkojen korkeudella sattu oudosti, muutenki ihme pistelyä ja vetelyä mahassa. Eilen illalla oli kauhia pakotus peräaukon tuntumissa ja muutenki mahassa paine.. En ees muista mitä kaikkea uutta ja ihmeellistä nyt ilmaantunu.

Minäki haluan limoja ulos ja punaisena että tulis jotaki varmempia merkkejä! Kiva lähtä vaan jonku virtsankarkailun vuoksi, mutta mistäpä sitä voi tietää! :D hitto.

Mää oon tyypillinen suomalainen mies, pää pitää näkyä ennen ku lähen näytille! Ei vaan, lähetään vaikka "turhaa" käymään jos paperi vielä kostuu.

Niin HKI00550 tuleeko sullaki vettä tai mitä ikinä onkaan tyyliin teelusikallinen kerralla? Tunnetko lorahtelua? koitan saaha tuulta alle omaan lorahteluun!

mimmma: mäki jään tänne vielä. Tänään on kyllä vihlonu ja ollu paineen tunnetta, mutta en jaksa uskoa, että viikonloppuna syntyis. Ei mulla oo niin hyvää tuuria...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla oli pari viikko joka päivä tossa navan vasemmalla puolella kipeä kohta, just sellanen et ihan ku ois revähtänyt. Sattu muutaman tunnin joka päivä, tosi paljon pisti et oli paras vaan olla maaten ja liikkumatta. Kysyin neuvolasta ja se sano et ei pitäis olla mitn hälyttävää ellei jää päälle sattumaan paljon yms. Nyt ei oo moneen päivään vaivannut..

Pari kertaa päivän aikana on tuntunut pieni lorahdus, mutta just vaan joku teelusikallinen. Nyt koitan päiväunia. Heräämisestähän tää alkoi, jos nyt sama tepsisi?

Nyt on 38+6, viimeks tehtii tutkimus 36+3. Oon aika saletti varma, että en oo täällä synnyttämässä. Ei oo supistellu kipeesti tuona aikana, kun avautuminen on tapahtunut. Kerran touhujen jälkeen oli häntäluun kohilla hirvee paine, etten voinu oikeen istua, oisko se ollu avaamista sitten...

Voin sanoo, että tää on perseestä olla tääl, kun ei tunnu olevan mitään tapahtumassa. Koti-ikävä :(

Kahesti nyt oon laittanu paperin housuihin ja aina on kirkas läsi jääny joka menny paperista läpi.. Äsken oli vissii valkovuotoakin tullut, kun oli pinnassa pikkusen "kiinteämpää" mutta ympärillä oli kirkasta nestettä holahtanut läpi. Mutta siis ei kastu koko paperi läpimäräksi vaan just parin teelusikallisen verran, (kerkes ehkä vajaan tunnin olla housuissa papru) Ehkä soittelen synnärille ja kysyn mitä sanoo.. en jaksa tätä.

No ompa ärsyttävää! Miks ei vois tulla sillein kunnolla niinku leffoissa. Vaikee näiden vaivojen ja kaikenmaailman vuotojen kanssa tietää mikä nyt on mitäkin...:eek:

Niinpä! Sitä minäki oottelen että olis valahtanu kunnolla, mutta ei. Niin siksi hankala arvuutella mitä tulee ja mistä reiästä :D Mutta parempi pelata varman päälle, entä riskeerata. Nyt puhelua synnärille ja kysyyn mielipidettä...

No mullaha holahteli sitä tavaraa pöksyihin reilustikki nii että märkä läntti vaan jäi mut valkovuotoo se vaan oli. Hyvin hyvin vetistä mut parempi aina tilanne varmistaa! :) työtäänhä ne tekee ja parempi se on saaha itellekki mielenrauha! :)

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Voi rakkaat naiset! Hajuaisti kehiin! Pissa haisee pissalle ja lapsivesi sellaselle makealle... Ei voi erehtyä...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sepä se, kun tuo ei haise millekkään! :grin

ja muoks. tässä tullu haisteltua vaikka ja mitä, niin en haista muuta kun pissan hajun kun käyn pissalla.

:D ollaan sit mahdollisissa seuraavissa raskauksissa viisaampia! ;)

Pijähä meitä Milleri ajantasalla! :)

Näin on! Mää oon kyllä jo niin sekasin kaikkien eritteiden ja oireiden kans, että hyvä kun kohta muistan oman nimen! Minä ilmottelen, jos tässä jonnekki pitää lähtä :D

Takaisin