Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ps. Musta tuntuu että synnytys alkaa tänään, tai yöllä.
Nyt on niin kova jomotus alaselässä! Vielä kun sais ne supparit kehiin..
Tosi epämukava olo..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tsempit Tuhinamurmeli!! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

lii-saaa, Toivottavasti säkin pääsisit jo tosi toimiin,oot kärvistellyt jo tosi kauan! :) Jännää,että toisilla on supisteluja ja muita ennakoivia oireita jo viikkoja ennen synnytystä ja toisilla oireet tulee vasta sitten kun homma alkaa. Tsemppiä,kyllä se sieltä kohta!

Niinpä!! Ja jännää että mulla eka synnytys alkoi vaan supistuksilla ja se oli samana päivänä menoa, mun siskokin sanoi "ei se vielä synny, mut käy nyt katsomassa"..
Tää menee tosi hitaasti tää toinen!
Luulis, että menis toisinpäin :D
Tänään tullut 4 tosi kipeää supistusta, muutamien peruskipeiden seassa.
Saa kyllä vielä nostaa kivun tasoa, mutta ei olla kuitenkaan kaukana siitä kivusta ettei tuollaisen kivun kanssa enää pystyisi olla kotona, jos ne vaan säännöllistyisivät!! Sanoisin että 2 astetta kovempaa ja säännöllistä kipua en jaksaisi enää kotona..
Ehkä tänään jo, tai vasta huomenna? Ei tää voi ainakaan enää tyssätä tähän :D Tai no, kaikki on mahdollista.

Eipä oo mulle paljoo peräruiskeitakaan tarjoiltu :grin Tässäkin synnytyksessä oli tunne, että ennemmin on ne köntsät siinä laverilla ku ponnistaa. En tiiä mitä kaikkea tuli, mut ei siellä kyl mitään välisiivouksia tehty, et samaan läjään tuli sit vauvakin eikä ollu mitenkään poikkeuksellisen ruskee :confused: Niin ja kätilö vielä oikeen muistutti, et "ponnista silleen ku tekisit oikeen isoa kakkaa"... :eek:

Minähän olen siis hämäläinen ja lapsetkin puoliksi, mutta ollaan "aavistuksen" hätäsiä... :p

Ai perhana ku on ollut kirpakoita supistuksia!!! Pitänyt ihan kirota jo..
Harmiksi edelleen tulee vain 15-19 min välein!

Täällä edelleen supistaa, väli on ollut välillä 7-10 min..
Nyt taas 8 min, ja aina kerkeän nukahtaa ja herään perhana supistukseen, jonka jälkeen olen lattialla kiroilemassa.
Nyt istun sohvalla ja mietin miten selviän tästä yöstä!
Supistuksissa on edelleen kipuja, muttei niin pahoja etteikö niitä kestäisi vaikka välillä joutuu vähän lattialla makaamaan ja miettii että "en jaksa, sattuu, haluan nukkua"..

Jeee, liii-saaa!!! Tsemit sinne!

Mäkin heräsin 8 min välein tuleviin supistuksiin mutta nyt kun nousin ylös ne hiukan laantui. Tarvii varmaan lähteä hakemaan pihalta lisää vadelmalehtiä jyrsittäväksi josko noihin saisi uutta puhtia :)

Supparit harveni muttei sentään kadonneet, joten viritin tenssin naputtelemaan selkää. Oisko jo kohta mun vuoro? :)

Tsemppiä Iiii-saaa viime hetken rutistukseen! Ja menikö nipsumuki samassa imussa?

Täs kun olin jalkeilla niin supistukset vaimeni. Hyvä syy pötkötellä siis josko palaisivat :) Tuskin täs vielä mitään akuuttia kiirutta tulee mutta olen toiveikas ettei tässä enää kauankaan mene.

Tsemppiä liii-saaa!!! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Supparit haihtui. Otin sitten tirsat ja beibsikin tuntuu huilailevan. Supistusten se välissä jonkun verran venkoili.

Josko ne vielä palailisi. Pitäiskohän mennä pesemään se saunanlattia :)

Takaisin