Täällä ollaan kolmesta asti oltu osastolla tarkkailussa. Verenpaineet mitattu kerran ja korkeella on vaikka lääkettä sain 12 aikaan. Pissaa keräilen sitren koko yön talteen ja aamulla saadaan siitä proteiini tietoon. Tollasta tummunutta verta tullut vessakäyntien yhteydessä, ehkä se on vaan tosta päivällä tapahtuneesta ronkkimisesta vieläkin.
Käyrillä oon ollut kaks kertaa. Vauvalla on hyvät sykkeet. Viimesellä kerralla tuli megaluokan supistus, joka kesti about 4 min, miks niitä ei tuu lisää? Toivottavasti huomen selvii tuleeko käynnistys.
Mä makaan käyrillä ja odotan, onko lääkärillä mitään sanottavaa. Mies kertoo vauvalle vitsejä ja on onnessaan, kun saa sen sykkeet nousemaan. Mun supistukset on ihan säälittäviä ja ainakaan nyt ei löydy jälkiä lapsivedestä... Mutta maha on ihan hullun kosketusarka ja piukea, ja haluaisin tietää mistä se johtuu.
siis mä oon menny jo ihan sekasin et kuka on missäkin ja kenellä lorisee mitäkin mulla ei lorise muutaku pissaa (oletettavasti) kummallisia tuntemuksia on, mut ei mitään sellasta mikä antais toivoa ja oon vissiin kotona.... luulisin ainakin.........
Mut tsemppiä kaikille ketkä on jossain tutkimuksissa tai näytillä :) pistäkää niitä vauvoja tulemaan
Määki haluun jonneki näytille, mutta tod.näk. meen taas ens viikolla neuvolaan
Koko päivän on juilinu enempi vähempi mahaan ja selkään, mutta en usko, että mitään tapahtuu viikonloppuna. Mun aikatauluun sopis, että vauva syntyis lauantaina tai sunnuntaina. Mutta taitaa olla toiveajattelua....
Saatiin tulla kotiin. Ei selvinnyt, miksi mun maha on yhtäkkiä törkeän kipeä, ihan kuin oisin ollut nyrkkeilysäkkinä. Tulehdusarvot ok ja vauvalla menee hyvin, joten ei kai tässä hätää, mut silti ahdistaa että tää kipu voi tulla näin nopeasti ja kaikki kohautteli tuolla vaan olkapäitään. En oikein pysty olemaan mitenkäänpäin, ja liikkuminen on helvettiä.
Täällä ollaan, kotona siis! :) Ei ollu lapsivettä, käyrillä maattiin ja sisätutkimus tehtiin, 3cm auki ja kanavaa enää vajaa 0,5cm jälellä. Supistuksia siis odotellessa.. Kaks eri lapsivesitestiä otettiin, mut negoja oli. Mutta saipa varmistuksen, eikä tartte foorumia tukkia ressi viesteillä, mitä vuotaa millonki ja mistä reiästä :D
Kolmatta tuntia supistelee aivan saatanan kipeästi n 15min välein. En jaksa edes innostua. Loppuvat varmaan ku meen nukkumaan. Mut jumaleisson et sattuu
Mulla tullu koko päivän näitä kipeitä! Nyt makaan kaurapussi vatsan päällä ja yritän saada unta. Ei tässä oo mikään tosi kyseessä, kuhan taas kiusoittelee.
Kuullostaa, että täällä olis synnytysoireita monilla. Mulla vielä paperiin hailakkaa punasta päivän ronkkimisen jälkeen, tuskin mitää ennakoivaa. Paineet 170/100, että sillälailla! Huomenna haluun joko kotiin tai päätöksiä.
supparit jatkuu täälläkin. Nyt on vähän ollut pidempää väliä mut nää saa melkein oksun kurkkuun. Panadol ja tens leikkaa pahinta terää onneksi. Koskakohan kehtais näytille.