Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onkos muita nyt synnyttämässä kuin liii-saaa? Hki? Vedet tais mennä ainakin... Tuhinamurmelilla on koitos jo ohi mut oliko muita?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

En oo vielä synnyttämässä, vettä on tihkunut sen verran vähän että saan palloilla päivän kotona ja illalla katotaan tilanne sairaalassa. liii-saaan lisäksi ei kai muita tositoimissa? Tai sitten lähtevät salaa eivätkä penteleet raportoi tänne.

Ei saa salaa lähteä!! Niin kauan ollaan täällä toistemme narinoita kuunneltu että se on suorastaan velvollisuus tulla kertomaan jos lähtö on! Ensin miehelle, sitten foorumille, sitten muille läheisille ;)

Täällä kans tihuuttelee tai yöllä tuli eka satsi, mutta sen jälkeen ei oo tullu, niin ei tiiä yhtään mitä oli.. Pissalla saa ravata puolen tunnin välein, en tajua mistä sitäki piisaa.. Niin jotenki hankala nyt seurata tuleeko jotaki muutakin, sen yöllisen lisäksi. (Yöllä siis kävin vessassa ja menin takaisin sänkyyn, lorahti yhtäkkiä reilu ruokalusikallinen, menin vessaan ja pönttöön valui vielä joku puol desiä....) ihan kirkasta eikä kyllä pissalle haissu. Mutta oon siittä saakka koittanu seurata tuleeko lisää vai mitä tämä on.

Täällä ainakin sanottiin, että 12 tunnin kuluttua ekasta lorahduksesta pitää tulla näytille. Jos yhtään mitään ei päivän aikana tule, sitten ei tartte tehdä mitään.

Mulla tulee kyllä tosi vähän, vessapaperi pöksyissä vähäsen kostuu, mutta ei toi valkovuotoakaan muistuta – ja se aamuinen oli selvästi täysin nestemäistä ja just ehkä joku vajaa desi.

Mulla se reikä oli jossain ylempänä kans mutta silti sitä vettä lorisi silleen joka kerta kun nousi istumasta ylös tai käveli tai supisti... Ja sit tuli sitä limatulppaa samalla....

Mulla tosiaan ei oo lisää tullu, mut pissaa kyllä piisaa.. Niin siksi en sitten "huolestunut". Höh, ois tämä kyllä voinu jatkua..

Tsemppii liii-saaa!! :)

Me käytiin tänään lähetteellä tarkastuksessa äippäpolilla. Protskut edelleen kahdella plussalla. Verikoe ok, joku tulos vielä tulematta. Verenpaine koholla edelleen. Oon kuulemma 2cm auki!!!! :) Hyvä juttu se, mut joudun raskausmyrkytysoireiden takia täks yöks tarkkailuun. Oispa hyvä jos synnytys vaan käynnistys. Jännittävää, koska en oo aikasemmissa tutkimuksissa ollu ollenkaa auki ja kohdunkaulaki hävinny. Jospa "häätöyritykset" olis tepsiny. Tsättään lisää osastolta.....

Muoks. lääkäri ronkki sillä tavalla, että tulee pikkusen verta..

Meille syntyi poika, 4240 g ja 53 cm!
Ponnistusvaihe oli 5 min, 1 tikki tuli vaikka luulin että repesin koko nainen :D
Synnytys n. 12 h, tarpeeksi pitkä mulle!
Vikat sentit avauduin niin nopeasti että synnytin ilman puudutusta lievässä shokissa :D Tota ennen olin saanut spinaalin jossakin välissä sekä kohdunkaulanpuudutteen, mutta niistä oli sen verran aikaa että ponnistus mentiin luomuna!
Otin spinaalin kun olin 7 cm auki, jonka kaveriksi sain vähän oksitosiinia, kohdunkaulanpuudutteen otin 2 h tuon jälkeen.
Synnytyksen jälkeen sain heti pojan rinnalle ja imi yli tunnin tissiä :)

Poika sai kehuja kun oli niin valmiin näköinen ja vahva niska kun jaksaa nostaa päätään tosi jämäkästi <3

Tosi rauhallinen tuntuu olevan, itkukin on rauhallista :D

Hyvä kokemus, vaikka sanoinkin miehelle useasti että ne, jotka tekee lapsia on hulluja ;)

Muokattu viimeksi:
Meinasitte tosiaan lähtee näin loppuviikon kunniaks kilpaa synnyttää!? :) ihana kun tulee vauvoja!!! :)

Se oli tehokasta toimintaa, liii-saa, tosin mitäs muuta saattoi odottaa :) Hirmuisen paljon onnea!!!

on tämä hevonkuusesta.. Laitoin talouspaperin taiteltuna housuihin ja annoin olla, oli joku teelusikallinen kirkasta menny läpi, joka ei haissu oikein millekkään. Pissakin on mulla tällä hetkellä tosi vaaleaa, kun saa rampata koko ajan vessassa..niin mistä minä nyt tiiän mitä tuolta valuu :D kun siis selkeesti en nyt tunne selviä lorahuksia esim noustessa ylös tai muutenkaan, ainoostaan viime yönä vessareissun jälkeen kun palasin sänkyyn lorahti ja sen kyllä tunsi, mutta kun vastaavanlaista ei nyt päivällä oo ollu. Ehkä vaan pissaan housuun :(

5Hei ihan epistä! Lucylla tapahtuu, mimillä ja tinskalla on ens viikolle sektiot vai miten se meni :o millerillä ja hkillä tihkuu lapsivettä? Tänä vklpna tapahtuu :) ketä tänne enää jää :o

Eks meillä oo lucy samat viikot? koska sulle viimeks tehtii se sisätutkimus,kun et oo ollu ollenkaa auki? Onko sua paljon supistellu sen jälkeen :o

Takaisin