Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Aretha!!! :) :) vauvoja, vauvoja lisää vauvoja!!! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Huomenta toverit - täällä ollaan edelleen yhtenä palana...

Supistuksia tuli yöllä oikein mallikkaasti noin kolmen minuutin välein, mutta niin tuli vertakin. Jorvissa oli sulku, joten neljältä lähdettiin Kättärille näytille. Muuten olisin pärjännyt kivun puolesta, mutta koska verta tuli noin siteellinen ja yhden supistuksen alkaessa sitä holahti niin että meni alkkarit vaihtoon, päätin haluta tutkittavaksi.

Otettiin käyrää, supistukset harvenivat neljään, viiteen minuuttiin. Kohdunsuu oli sormelle auki, mutta kaulaa jäljellä ja vielä niin ylhäällä, että kätilö joutui ihan kaivamaan. Käytiin kävelyllä ulkona ja supistukset palasivat. Nyt tuli ihan kunnon kajautuksia jo, mutta liian harvoin - ja edelleen olin liian kiinni.

Sain itse päättää, joten otin tarjotut Litalginit ja tultiin takaisin kotiin nukkumaan. Kömmittiin petiin aamukasilta. Joitain supistuksia tuli vielä unen ja lääkkeiden läpi, mutta viimeiset kolme tuntia olen kuulemma kuorsannut komeasti.

Kättärin kätilö oli sitä mieltä, että päästäisiin tänä viikonloppuna hommiin. Poika käänsi yöllä pehvansakin ilmeisesti oikealta vasemmalle, joten jotain tapahtuu...

Muokattu viimeksi:
Nii ja Euroveisut! Pistän miehen kohta kauppaan kisa-, viisu- ja synnytyseväitä ostamaan. Montako sipsipussia ja suklaalevyä se tekee?

Itseäkin huvitti tämä äänettömyyteni viime yönä. Kun niitä reippaampia supistuksia sillä toisella käyränotolla tuli, niin irtosi musta vähän mökääkin. Kuulostin astmaiselta lehmältä. Onneksi mies osaa tulkata jo sujuvasti mun kähinöitäni.

Ens yönä Jorviin punnaamaan, se on varma. Äitienpäivävauva tilattu ja se kans tehdään!

Mun mielestä aretha vois nyt alottaa tän uuden poksahtelemis aallon, johon vaan kaikki rohkeesti vuoron perään mukaan! Minä myöskin. Viime yönä oli jo toivon pilkahdus, kun suoli tyhjeni aamuyöllä ja supistelut olivat kivuliaita. Mutta niin ne vaan loppuivat taas kuin seinään.

Hyvä Aretha! Sä annat mulle toivoa! Ehkä mä olen kuitenkin raskaana, enkä vain oo kuvitellu kaikkea! :grin

Voimia koitokseen! Mä kannustan sen Puolan voittoon! :wink

Meillä ollaan mahassa ihan hissukseen, ei niin mitään oiretta aamun jälkeen... Pöh. Samaa pyllistelyä kuin ennenkin. Pysyy nyt sitten kiltisti siellä, että äiti saa katsoa viisut illalla.

Saas nähdä, josko jonkinlaista synnytysjuttua sais täälläkin aikaiseksi. Maha on menkkajuiminut nyt n.8 tuntia ja supistuksia tulee kokoajan, muttei vielä mitenkään tiheästi. Äsken tyhjeni maha ja valkovuodon seassa oli hieman verta. Jospa, jospa, jospa sittenkin...!

Lyyti kyllä se sunkin vauva aikanaan ulos saadaan! Me tullaan vaikka kaikki auttamaan, työntämään ja vetämään että saat nyytin kainaloon!

Takaisin