Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mahtavaa, tsemppiä kaikille synnytykseen. Tahtoo kuulla jälkeenpäin hyviä kokemuksia. :)

Tsemppiä kaikille joilla synnytys käynnissä!!! :)

Milleri EI synnytä, vaikka mieluusti oisin ähisemässä. Ollut kiire päivä ja nyt vasta pääsee kunnolla syventyyn foorumiin :) huomenna 38+0 ja neuvolaa pukkaa! :)

Voi vitsit, nythän on tohinaa. Etenkin toi Jenskulin synnyttämään lähtö hätkähdytti kun meillä on sama laskettu aika. Jotenkin kun omalla kohdalla ei oo mitään viitteitä siitä, että vauva päättäis lähiaikoina ulostautua. Just äsken saunassa makoillessa iski tajuntaan, että mullakin laskettu aika on jo ens viikolla. Siihen ei ookaan enää kuukautta tai kahta vaan jo ens viikolla. Tässähän alkaa ihan tosissaan jänskättämään :)

Ihanaa, lisää vauvoja tiedossa masusta maailmaan! :) Tsempit spiraalille ja muille tositoimiin pääseville! :)

Tosi hitaasti etenee... Supistaa joo mut ei mitenkään säännöllisesti eikä kauheen kipeesti...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä sitä ollaan jorvissa. Alkoi supistaa säännöllisemmin 12 aikaan kun mies tuli kotiin. Kävin suihkussa ja soittelin synnärille, kun lapsivesi muuttui ruskeaksi. Se ei ollut syy tänne tuloon mut sitten n tunti sitten lähdettiin tulee kun alkoi käydä olo tukalaksi ja mies vähän olo sitä mieltä et autoon et synnytä...

Tänne kun päästiin niin olin sormelle auki, SIIS OIKEESTI!!! Supparit jatkuu mut ei ehkä niin säännöllisinä. Kätilön mukaan kuitenkin ihan hyvä tilanne, ei päästetä enää kotiin kun vesi vihreää. Sain kipupiikin persuksiin ja nyt odotellaan.

Salit täynnä, sulku päällä :o

Tsemppiä spiraali!

Onneks mulla oli laskettu aika alku kuusta ni en jää tänne yksin ku tää veijari on näemmä päättänyt et masussa on kivempaa.

Mitä mitä mitä!!! En nyt pysy perässä ketä kaikkia siellä on synnyttämässä! Tsemppiä kaikille! :grin

Ihania toukovauvoja tulee rytinällä! :love7

Oon nyt klo. 03.30 asti valvonut ja kellotellut supistuksia. Niitä tulee säännölliseen 10 min. välein. Ei kovin kipeitä, mut nipistää. Jotain siis tapahtuu, kun ei ole aikasemmin näin ollut, mutta en silti uskalla ajatella et synnytys olis käynnistymässä. Ainakaan vielä näissä suppareissa ei ole tarpeeksi voimaa... Uskon vasta kun vedet menee!

Ei etene... Välillä tuli ihan sarjatulella lähes tauotta mut sit väheni ja laantui, nyt 15 välein ja siedettäviä ... Katotaan mitä seuraavaksi , ollaan oltu ihan rauhassa koko yö, taitaa olla kiirus...

Kyllä se siitä Spiraali! Vedet on menny, vauva on sun rinnalla tän päivän aikana! :)

Niin ja siis vesi on vihreää et odotellaan käynnistystä jos ei nyt spontaanisti lähde taas vauhtiin.. Vesien menosta tunnin päästä 12h...

Ohhh - Jorvissa sulku päällä? Dammit, just kun iloitsin, kun niistäminen sai aikaan jonkinmoisen supistuksen. En mä tuukaan sit vielä tänään.

Jep sulku edelleen ja uusia potilaita vaan tulee vaikkei ole lupaa annettu?!

Mua kyl kiinnostas tietää et missähän asennossa mulla synnytys mahtaa onnistua!? :confused: eilen haravoin tunnin, lonkat huus hoosiannaa ja makoilin aamulla terveydenhoitajan ja lääkärin luona niillä millälie tutkimus pöydillä ja hyvä ku enää liikkeelle pääsen! Eli jos mä synnytän siihen elokuva tyyliin puoli istuvassa asennossa ni mä en kävele viikkoon!!?:confused:

Vadelmanlehtitee kuulemma voi kuulemma voimistaa supistuksia ja olisi kuulemma hyvä loppuraskaudessa. Ja auttaa myös maidonnousussa muistaakseni. Joskus olen sitä keitellyt ennenkin ja on ihan hyvää, eikä siitä kai suurta haittaakaan olisi :)

Meidän pihan takana metikössa kasvaa hulluna vadelmia! Joku taitaa käydä kohta kähveltämässä niistä lehdet. :rolleyes:

Takaisin