Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep sulku edelleen ja uusia potilaita vaan tulee vaikkei ole lupaa annettu?!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
No sitten on varmaan Kättäri ja Naikkarikin tukossa... Joo, mä tuunkin vasta loppuviikosta. Sunnuntaina, koska lauantaina tulee Euroviisufinaali.

Mä olin ajatellut että kattoisin sen finaalin sairaalassa. Kotona telkan virkaa toimittaa vaan tietokone, Kättärillä on varmaan paremmat vehkeet. Lapsi ei vaan vaikuta innostuvan ideasta.

Tulehdusarvo 10, ei kuumetta. Eli ei käynnistellä vielä. Odotellaan. Supistelee muutaman kerran tunnissa eli tää homma on nyt tyssännyt tyystin! Vauva liikkuu edelleen, tarvittaessa käyrille. Passitin miehen kotiin käymään... Lääkäri ei ole ottanut mitään kantaa! :o

Tulepa tänne kertomaan se näille lääkäreille!!! Kiitos!

Välillä toi lääkäreiden toiminta kyl ihmetyttää. Tuntuu et ne ei välil kiireeltään ajattele sen potilaan kannalt asioita.

Hyvä että jotain osasivat siellä päättää! Illalla siis viimeistään tositoimissa, toivotaan että käynnistyy jo aiemmin. Tsemiä edelleen sinne!

Kiva Spiraali ku oot näinkin ahkerasti jaksanut päivitellä synntyksesi kulusta, ei oo kerenny huolestumaan :) nyt vaan loppu rutistus ja se on siinä, tsempit vielä!

Oon kyl kade teille Jorvilaisille siitä pizzeriasta! Naikkarin lähellä on onneks Mc, mies voi ehkä paniikin iskiessä hakea sieltä tuoreelle mammalle hätä elmacon. Ai mut ajattelin synnytyksen jälkeen luopuu näist herkuista ja skarpata tän ruokavalion suhteen...

No kun tänään ei enää jaksa! Päivän energiat käytetty - nukkuis jos ei sattuis niin juutaksesti kurkkuun.

Mulla jäi muuten synnärille vaan n. 6kg mun 12 raskauskilosta mut toisaalta kaikki sairaalaruoka on edelleen mun mahassa että sekin vähän vääristää lukemaa. Taitaa olla vähän jotain ruuansulatusongelmaa meneillään...

Takaisin