Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuntus se omaki synnnytys lähenevän paremmin, jos muutki alkas jo poksuun.. 12 päivää olis laskettuun, mut mun tuurilla tää menee kyllä yli, vaikka meidä suvun naiset on yleensä aina ekansa synnyttäny ennenaikasena. Teen selkeesti poikkeuksen kun oon jo näin pitkällä..äiti on ekan synnyttäny 34 viikolla ja sisko synnytti 35+4. Tää toivottavasti tarkottaa vaan sitä et tää syntyy valmiimpana ja päästäs nopeemmi sairaalasta sit kotii..

Mä siis edelleenki oon porukan ainoa kellä eijjoo niin suurta hoppuu saaha tätä vauvaa ulos.. :confused:

Mulla menny nää viime viikot niin nopeesti, et ei mullakaan oo vielä kiire saada tätä ulos :p Mielihän muuttuu täysin sen mukaan minkälainen yö takana. Nyt nukuin onneks ihmeen hyvin :)

Mulla tää sais kans pysyä sinne sektioon asti sisällä.... Vaikka tuntuu et siihen on vielä piiiiiiitkä aika.

Muoks. Siihen on miun laskujen mukaan tj 20 päivää!!

Ei mullakaan hoppu oo... Paitsi välillä. Mulle sopis hyvin jos syntyis just tasan laskettuna aikana. Kunhan ei kuppaa kesäkuulle.

Kaveri sanoi lukeneensa että isän suvun geenit vaikuttaa syntymän ajankohtaan enemmän kuin äidin. Se käy mulle, mies ja sen sisarukset ovat olleet tosi täsmällisiä vauvoja: korkeintaan kolmen päivän heitto LA:sta. Meidän perheessä vedetään reippaasti yliajalle (paitsi mä itse, synnyin 39+0, mut oonkin sisaruksiani kärsimättömämpi luonne.)

Oi kun kiva... Mies ja sen sisko ovat tulleet maailmaan melkeen pari viikkoo myöhässä... Damn.

Mä aion nauttia tästä omasta ajasta ja ennen kaikkea hiljasuudesta ku vielä voin!! :D ja onhan se vauvalle paras et se tulee vasta "kypsänä" ulos! Hitto, iha niinkö ois banaanin kypsymisestä puhe..

No mie ja miun mies ollaan tultu kumpikin kaks viikkoa ennen la:ta, mut miun pikkuveli ja sen pikkuveli on syntyny laskettuna aikana :P

Mitä teen aamulla ensimmäiseksi: no syön. Ja ootan, että saan kahvia. Mutta sitten heti ensimmäiseksi tuun foorumille kyttäämään, onko yöllä synnytetty!

Niin ja noista lasketuista: miehen esikoinen on syntynyt tasan laskettuna. Itse menin päivällä tai kahdella yli, en nyt muista. Että ootellaan tässä nyt sitten vielä se 2½ viikkoa.

Mä aion neuvolassa maanantaina ottaa puheeks nää miu nivelet, et voisko käynnistystä harkita tään nojalla, kun yölläkin ku nousen nii helvetinmoinen paukkuminen.. Ootan vaa millon miu polvet sanoo lopullisesti hyvästit.. En halua vaa, et saan tekonivelet et miu monipuolinen liikkuminen jäis kokonaan pois...

Tossa käynnistelyssä on yleensä just se huono puoli, että helposti siinä menee se pari päivääkin... Ei käy Cedjua kateeksi nyt.

Se muutama päivä ei minuu niin haittaa kun se, et joutuisin venaa viel 3 vkoa näitten polvie kaa..

Mut olikohan se just huhtikuisissa jollain että käynnisteltiin 4 pvää kunnes viimeinki siirryttiin sektioon?? Siinä on mun suurin painajainen!

Mannaryyni mun isä voi sit laittaa sulle viimesenpäälle tekonivelet niin siitä kuule elämä vaan helpottuu! ;) Eivaa toivotaan että se sunkin vauva lähtis ihan itekseen pian syntymään niin pääsisit vaivoista eroon eikä tarviis käynnistää!

Mä pelkään siinä mielessä, että jos se tehdään lennosta, mies ei pääse saliin. Oon vannottanut sitä, ettei jätä mua yksin. Sen tärkein tehtävä synnytyksessä on pitää mua kädestä, kun sattuu, ja muutenkin olla lähellä.

Ärsyttää, kun ei oo ees elettäkään, et syntyis. :sad001 Ihan itkettää meinaa tämmönen..

Takaisin