Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Haluaisitteko, että jaan nämä parisuhdejutut omaan aiheeseensa synnytysturinoiden joukosta? :)

Takaisin synnytysasioihin: TENS-laite tuli postissa! Olipahan nopeaa toimintaa, vastahan mä tilasin sen Briteistä! En kyllä testaa itseeni, vaan mieheen eka, joten pitää nyt vähän odotella korkkaamista.

Tosta vielä, et en miekää haluu kuulla, ku toinen synnyttää siinä varmasti iskis pien paniikki.. Aina oon varonu, ku polilla käyny etten vaa kuule. Tulee vaa mielee kauhuleffojen kunnon rääkymis synnytykset! :eek:

mä kuuntelin ja naureskelin muille äideille ku ekaa odotin ja makoilin tarkkailu huoneessa.... parin päivän päästä taisin kyl sit ite olla se kova äänisin :wink

Minusta on jotenki ahistavaa kuunnella sitä toisten valitusta ja huutoo :eek: Muuten pakko sanoa et kyllä ne tuoreet äiteet katto mua hieman pahal silmällä ku oltiin sii aamupalalla o_O:rolleyes::grin Minä kun tallustin paikalle meikit naamas ja tukka kuosis tän minimahasen kans ja viel omil farkuil ni aiheutin jotenkin pahoja katseita :grin Ja muutenkin tunsin itteni niiiin pennuksi kun katoin niitä muita siinä ja niiden miehiä :confused: Ollaan varmaa ukon kans hauska pari sit siel jos oikeesti sattuu olee noin paljo vanhempaa porukkaa ku itel koittaa toi synnytys :grin

Mä oon ruvennu veikkaileen et mun vauva saattais syntyä ehkä 20.4. kun miehellä ois työpaikan illanvietto. Ihan varmasti vauva tulee just sillon!

Mulla on synnytyksen suhteen kaksjakoinen mieli. Tällä hetkellä kun tää vaavi majailee poikittain, toivon välillä, että pysyiskin poikittain ja tehtäis sektio. Mutta toisaalta sit toivon, että kääntyis raivotarjontaan ja syntyis normaalisti alateitse. Toivoisin joka tapauksessa, että vauva syntyis ennen laskettua aikaa. Toukokuun lopussa on niin paljon lasten koulujuttuja mihin pitäis osallistua.

Mie veikkaan että tää tulee joko 1. pääsiäispyhien aikaan, pitkänä perjantaina esim ;D Tai sitten 2. heti vapun jälkeen.. Tai sitten 3. menee 2 viikkoa yli lasketun ajan :D
Toi kohdunsuun juiliminen kyllä kertois muuta, 2 kertaa päivässä supistaa vähintään niin että tulee kipu alapäähän sekä alaselkään useammin ja joutuu rentouttumaan lihakset leukalihaksista asti, tätä ei kohdunsuun oireilua ei ollut esikoisesta vasta kuin alkoi oikeat supparit..
Tänään rv 35 + 1!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ps. En ole nähnyt ainuttakaan synnytysunta koko raskauden aikana :O Huomaa että on tässä perheessä niin paljon pyöritettävänä että unet liittyy aina ihan muihin juttuihin :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

lääkärit sanoo ennenaikaseks, vähän on auki (1cm) ja hyvin alhaalla, joka päivä ei kipeesti supistele, nyt rv 36+0... saas nähä millon pikkunen haluaa pois, kunha ei paineet nouse enempää (140/86) ja tule myrkytystä :/ ... vappuna jo vauva sylissä

Mä olen sitä mieltä, että vapun jälkeen vois alkaa tehdä tuloaan. Äitienpäivää ois kiva viettää napero sylissä. Katsotaan, mihin kontrolleissa päädytän - yliaikaiseksi tätä ei radin vuoksi kai päästetäkään?

Mulla ei oo minkään näköstä veikkausta koska tää syntys :confused: Jännitän aivan hurjasti näitten lääkäri käyntien takia ku joka kerta jotain uutta vaivaa ja huolta :sad001 Toivon vaa et nopeesti tulis ja terveenä et pääsis tästä tuskastelusta

Ja Aretha luulen et radin takia ei anneta mennä yliaikaseks. Siinä on kumminkin sit isot riskit et vauva kasvaa sinuun nähden liian suureksi. Ja muistaakseni kätilö höpötteli juuri tästä kun kyseli koko asioita vauvasta kun minä hölmö pelkään et mun vauvasta tulee iso vaik selkeesti juniori luokkaa :rolleyes:

Jos vauvalla kaikki ok eikä vauva ole makrosominen, niin mä ainakin saan sen radin puoleen synnyttää koska vaan vauva päättää tulla. Ja nyt vauva on keskikäyrällä kasvanut ja sokrut kondiksessa.

Insuliinihoitoiset radit yleensä käynnistellään, mut me ruokavaliolla kitkuttajat ollaan tapauskohtaisia.

Ensi lauantaina Jyväskylään synnytysvalmennukseen... Jännittävää! En tiedä kyllä, että mikä siinä jännittää, mutta jännittää joka tapauksessa!

Synnytys on yhä useammin mielessä, jotenkin vain tuntuu etten tällä kertaa ole henkisesti niin valmis siihen touhuun. Niin ristiriitaiset tunteet, välillä odottaa sitä ja sit taas tuntuu kauheelta kun viikot vilisee ja ajankohta lähestyy liiankin nopeasti. En tiedä miksi olen alkanut pelätä, että mulle tapahtuu siinä jotakin. Miten tyttö, mies ja vauva pärjäisivät ilman minua.
Nukkumaan mennessä sanoin miehelleni näistä ajatuksista ja että mua pelottaa. Mies sanoi, mä pidän susta huolta!
Noi sanat tuli tarpeeseen, vaikka mies ei kyllä varmaan pysty synnytyksessä mitään tekemään. Mutta henkinentuki ja lupaus olla vahva mun rinnalla tuntuu hyvältä! :Heartred

Pitäiskö laittaa veikkauskoju pystyyn :wink pieni lisätienesti ei olis pahitteeks.....

mä toivon et tää Kekkonen tulis ajoissa... toukokuun alkuun vaikka, ku ukolla on lomaa koko toukokuu..... mulle ei oo sanaakaa puhuttu et miten tää rd vaikuttaa synnyttämisessä.. pelotellaan vaan megavauvalla ja paasataan niistä olemattomista herkuista.... ite jouduin kysymään, et miten vaikuttaa synnyttämiseen, mut vastaukseks sain että jätä ne herkut posis, niin eiköhän kaikki mene hyvin..... ?! o_O oon ruvennu harkitteen, josko pyytäisin päästä muualle synnyttää.....

mäkään en oo nähny tän aikana yhtäkään unta synnyttämisestä... viimeks kyl näin, mut ehtiihän niitä vielä tulla :)

Mua vähän jännittää lähteä huomenna Espooseen vanhempien luo. Mitä jos mä rupeen synnyttään kun oon siellä!?

Takaisin