Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyfixfix, jos haluat innostua lisää niin googlaa Elle TENS, siitä löytyy suomenkielistäkin asiaa. :wink

Huomasin että tosta Ellestä olisi vielä hienompikin malli, joka laskee mm. supistuksia ja sitten siinä oli joku jumppalaite synnytyksen jälkeen röörejä piukentamaan. No, onneksi tuli jo tilattua toi halvempi :grin

Olisikohan noita elektrodilätkiä pitänyt tilata enemmän... Ne näyttää olevan sellaisia missä on tarra itsessään. Mahtaakohan ne kestää kuin monta käyttöä? Jos vaikka testaan ton miehellä ensin kun pitäisi saapua perille hyvissä ajoin ennen 37. viikkoa :grin

Jos laite on niin näppärä kuin antaa ymmärtää niin miksiköhän sitä ei ole synnäreillä käytettävissä? Mä oon kans kahden vaiheilla tilaanko vai en.

Taysissa on mun käsittääkseni kyllä ainakin synnärillä muutama tens-laite käytössä. Voi olla kyllä että jos on ruuhkaa synnärillä niin laitteet on aika aktiivisessa käytössä.

Jossain nettikeslustelussa sanottiin, että elektrodit tarttuu monta kertaa. Mä tilasin myös purnukan voidetta, joka parantaa tarttuvuutta. Kai niitä laitteita tosiaan joillain synnäreillä on, mutta teho on paras jos voi aloittaa jo kotona, ekoista kivuliaista supistuksista - se vähentää kipulääkityksen tarvetta sitten myöhemminkin.

PKSSK:lla on ainaki tns-laitteita. itelläki on ku äipän kaa tilattiin vuosii sit abronic-X2 ;)

Jos nyt ei iske synnytys pelko ni ei sitte mistää :confused: Pääsin tääl sairaalas oikeen ihanaan huoneeseen ja tos vastapäises huoneessa justiin synnytetään ! :eek: Kuulen mukavasti kun joku ähkii, puhkii ja huutaa tuolla :eek: Ihan oikeesti hui ! En mä haluu kuulla ku toiset synnyttää :eek: Jotenkin kamalan pelottavaa :oops::confused:

Se on pelottavaa kun jos joutuu itse odottelemaan kivuttomana pitkään vaikkapa avautumista ja kuulee sen 14 h aikana kuinka 13 muuta synnyttää - jokainen vuorollaan huutaen, karjuen ja itkien :D
Itse pääsin jopa huokailemaan kätilölle "koska se mun vuoro tulee huutaa, olen odottanut jo 17 h :D"..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Hih :p Kävin sit kurkkaa miltä toi sali näyttää ja eipä tullu kammoo :grin Mukavempi ku edellises sairaalas. Plus aivan äly ihana kätilö ollu mun seurana tässä :) Hurjalta kyl kuulosti toi synnytys :eek: Mut terveen vauvan kaa sieltä ovesta tultii ulos :p Tosin nyt se vaavi huutaa tuola ja tekis niiiiiiiiiiin mieli mennä ottaa sylii :grin Koskas se oma tulee :rolleyes: Iski hirvee äiti vietti :grin Outoo ku tuli tosi mukava fiilis olla tääl vaik olin ihan kauhuissani taas ku jäin o_O Ja oikeesti kuinka lapseks tunnenkaan taas itseni ! Söin iltapalaa ja tohon tuli puhisten vauvan kans sellanen nainen jota eka katoin mummoks :eek: Polkkatukka mikä oli maantien ruskee ja sit viel harmaata pukkas :eek: Samoin muutki naiset ketä oon nähny ni varmaan plus 10 vuotta mun ikään lisää :eek::oops:

Mä oon ainakin yhtä vanha kuin metusalemi ja ensisynnyttäjä vieläpä :grin Harmaat on kuitenkin vielä matkalla, mut hymyilytti CranberryLips et kuinka nuori ootkaan jos muut vaikuttaa vanhoilta :)

No mua just toi vähän pelottaa, että mä oon jo nyt niin vanha ja väsynyt, että on pakko päästä sänkyyn jo heti 21 jälkeen. Mitenkähän mahtaa valvomiset onnistua :D

Mä lähdin 28-vuotiaana suhteesta, jossa oltiin vähän semmosessa tilanteessa, että nyt joko hankitaan lapsia tai erotaan. Kyl mä siinä jossain välissä laskeskelin, että jos nyt lähden, en löydä nopeasti uutta kumppania joka haluaisi lapsia, sitten pitää vielä seurustella ennen lapsentekoa, eikä sekään heti välttämättä tärppää... Että meneekö multa sitten lapsentekovuodet ohi, ja oisko se riittävä syy jäädä parisuhteeseen joka oli ollut hyvä aikansa mutta ei enää ollenkaan toiminut. Nyt kauhistuttaa ajatellakin! Kaikkea ei (onneksi) voi suunnitella, ja luojan kiitos mä luotin siihen että elämä kantaa eikä hyvät miehet maailmasta lopu.

Mä erosin viime vuonna alkukeväästä ja tämän kykyisen tapasin heinäkuussa. Ehkäisy oli käytössä, mutta Repe päätti silti ilmoittaa itsestään elokuun lopussa. Tuntuu siltä, että mä olen se, jota vauhti pelottaa.. Muut on jotenkin hämmästyttävän sujut tämän suhteen kanssa. Mä päätin jo heti, että pidän lapsen, vaikka miehelle annoin kyllä mahdollisuuden "karata". Eipä tuo karannut, vaan kihlasi... Noh, nopeet liikkeet on näyttäviä!

Nii vaikka ei nää kyllä taija synnytysturinoita olla.. :p

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Täällä aloitettiin nää turinat jo vähän aikaisemmista synnytyksen vaiheista vaiheista kato... Pilke isän silmäkulmassa :P

Takaisin