Neljän suora
Puuhakas puhuja
Keski-Suomessa vauvat ainakin vielä 2 vuotta sitten tarkistettiin 2vrkn ikäsinä. Tosin esimerkiks tuo meidän kakkonen synty muutamaa minuuttia ennen puolta yötä torstaina ja tarkastettiin jo la aamuna eli kokonaista öitä en osastolla ollu silloin ku yhden. Kaikista oon päässy kotiin silloin ku vauva on ollu sen 2vrk. Onhan siellä sairaalassa toisaalta tylsää, mutta kyllä mä nytkin ihan mielelläni lepään sen pari vrktta siellä ennen ku tuun tätä sirkusta johtamaan 
Käsittääkseni noiden "lysy"-synnytyksen jälkeen lääkäri tarkastaa vauvan aina ennen kotiutumista ja sitten uudestaan 3-5vrkn iässä. Itse en aio välillä kotiin tulla, vaikka "saisinkin". Otan tosiaan levon kannalta, mies hoitakoon isommat sillä aikaa. Ja tosiaan jos tuliskin joku komplikaatio ni tällä porukalla se olis semmonen katastrooffi että
Ainahan sitä voi kaikkea tietysti sattua, mutta...
Käsittääkseni noiden "lysy"-synnytyksen jälkeen lääkäri tarkastaa vauvan aina ennen kotiutumista ja sitten uudestaan 3-5vrkn iässä. Itse en aio välillä kotiin tulla, vaikka "saisinkin". Otan tosiaan levon kannalta, mies hoitakoon isommat sillä aikaa. Ja tosiaan jos tuliskin joku komplikaatio ni tällä porukalla se olis semmonen katastrooffi että