Synnytystuntemuksia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja emmu_ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulehdusarvot koholla ja vähän kuumetta, joten synnytys koitetaan saada kunnolla käyntiin lääkkeillä. 4 tunnin välein pieni annos tehostamaan kehoni omaa koneistoa. Tää on niin jännittävää ja epätodellista.

Kunusiini täälläkin jännitän kovasti :) Käytin juuri koiraa pihalla ja alapäässä tuntui kun jotain siellä tapahtuu, sellaista jännää vihlontaa ja venymistä? En osaa oikein kuvailla. Olin aivan innoissani, vihdoin jotain edistystä, ja tuntemuksia :) Hetken jo ajattelin että lapsivesi lirahtaa kohta housuun. Taisi olla vain toiveajattelua :D

Mulla ollu nyt kipeitä supistuksia neljättä tuntia. Karsee paine alapäässä ja koko alamaha kipeänä. Soitin synnärille ja perusneuvot antoivat, panadolia ja suihkuun :-) Ja nyt se hikka tuntuu tuolla hanurissa. Pyysin miehenkin tunnustelemaan ja ihan housujen läpi tuntee tätähdykset persvaossa. Tähän ne ei synnärillä osannu sanoo mitään.

Näitä supistuksia ja kipuja on kans koko ajan enkä todellakaan enää tiedä miten paljon ne oikein voi voimistua, mikä on sitä todellista kipua kun nyt jo tuskan aallot lamaa koko hengityksen.. Kyljelleen on hyvä olla kunnes supistus alkaa, sillon on pompattava pystyyn ja nojailtava johonkin pers pitkänä. Muuten jos nousen ylös niin supistus alkaa heti. Mitään tiheää tämä ei ole, väli on 10-25 min. Raskasta.

Noniin Kunusiini, nyt vaan tsemppailet ja psyykkailet ittees siellä, kohta alkaa tapahtumaan :) Hieno homma, voimia koitokseen!

Onpas kivaa jos (KUN) Kunusiini pääsee luonnostaan tositoimiin, niin saa käynnistykset unohtaa ! :happy093

Kävin tänään tuota rantapalloa näyttämässä äippäpolilla, kun ei ollut kaveri herännyt vielä puoleenpäivään mennessä. Ei siellä mitään hämminkiä ollut ja ihmeen korkealle supistuksetkin asteikolla meni. Ei kyllä satu vielä, mutta jospa vaikka vielä tälläviikolla sattuis :) Olisin kyllä häpihäpi!!!

3 annosta käynnistyslääkettä takana, ei edistystä, jatkuu yöllä tai huomenna. Ääh

Kunusiini - tsemppiä!!!! Naistenklinikalla mulla esikoinen käynnistettiin juuri noilla, silloin ainakin sanottiin siellä, että vain päiväsaikaan, joten klo 18 osui mulla päivän vika. Mulle toitotettiin silloin, että kestää 1-3 päivää ennen kuin mitään tapahtuu. Ei sitten kätilö ottanut kuuleviin korviinsakaan, kun mulla lähti käyntiin jo siitä tokasta tabletista, sanoi vain, että niitä supistuksia voi olla säännöllisesti vaikka kaks tuntia ja sitten loppuu. Mun 3 lasta synnyttänyt ystäväni teki diagnoosin puhelimitse ja sanoi mun synnytyksen käynnistyneen, taisin sopivin väliajoin olla hiljaa tai puhkua tai jotain.
Ystäväni esikoinen taasen käynnistyi vasta 4 päivän kuluttua, mutta se olikin Tanskassa ja oli aina väliajat kotona, eli ei ilmeisesti saanut niin usein niitä tabletteja? Mutta hällä meni sen takia synnytys 42+5, hurjaa...

Kunusiini, toivottavasti saatte hänet syliinne kohta <3

Mitä mieltä muuten te ootte näistä kotikonsteista jotka pitäis auttaa käynnistämään synnytystä? Onko niissä jotain totta vai onko ne ihan huuhaata? Nehän puhuu kolmesta s:stä; siivous, sauna ja seksi. Jossakin luki myös että jos hieroo nännejä niin senkin pitäis auttaa..

sofiaelisabeth itse olen miettinyt samaa.. Olen alkanut siivoilemaan jokapäivä :D Seksiä en enää saa kun mies on siitä jotenkin hysteerinen kun olen niin "viimeisilläni" pyh, lasketuun aikaan vielä 4viikkoa!!! Ja saunan unohdan aina lämmittää. voisi alkaa hiplailemaan omia nännejä jos se jotain auttaisi :D

me harrastetaan seksiä joka toinen päivä kun ajateltiin että sitten jää niin pitkä tauko kun vauva syntyy :wink saunan ajattelin laittaa päälle tänään ja yritän vähän siivota joka päivä :laughing002 olisi niin kova into päästä tapaamaan meidän pikkuista <3

No mä harrastin Seksiä, käytiin Saunassa ja Siivottiin. Vauva laskeutui Sienimetsässä ja nyt supistelee järkysti kolmatta päivää.
Toivottavasti pääsen tänään tsekattavaksi onko tää nyt lähtenyt hiljalleen käyntiin.

Mun neuvolantäti täti sanoi että siivoaminen ei auta ainakaan, ei kannata siis itseään rasittaa vaan käski miehen hommiin :D seksillä oon saanut supistelut kyllä aikaan, mutta en synnytystä käyntiin ja saunaan en oo aikoihin päässyt, pitäisiköhän varata saunavuoro ;) kaveri sanoi et pitää raivostua oikein kunnolla, no, senki tein eilen eikä syntyny. Syntyy siis kun on valmis :) vadelmanlehtiteetä oon harkinnut kokeilla ihan yleisesti.

Mut mitenköhän Kunusiinilla menee...? <3

Täällä yks ässä mikä pistää supistelemaan on Shoppailu! :D
Eilen pyörin kaupoissa 5tuntia niin illalla en pystyny edes hampaita pestä seisaaltaan kun niin supisteli.

Takaisin