Moi!
Kirjoitanpa tänne foorumille ihan ekaa kertaa. Paljon olen keskusteluja tähän mennessä lukenut, mukava kuulla samassa aikataulussa raskauden kanssa olevien tilanteista.
Itsellä laskettu aika on tulevana sunnuntaina ja olo alkaa olla aika odottava. Limatulppa lähti irtoamaan neljä päivää sitten, ja sitä on riittänyt joka päivälle. Viimeiset kolme yötä olen nukkunut tosi pätkissä, viime yönä menkkamainen jomotus selässä ja vatsassa yltyi niin pahaksi, että oli noustava kokonaan ylös. Jomotus kestää ja pahenee ja tuntuu, ettei mitenkään päin voi olla.
Mielenkiinnolla odotan, miten sitten oikeat supistukset suhteutuvat tuohon karmeaan jomotukseen, johon olen nyt herännyt öisin. Onko muilla vastaavia kuukautiskipumaisia tuntemuksia?
Kovasti toivon, että ollaan lähellä h-hetkeä. Näin päivä-/ilta-aikaan kuitenkin olo on piukeaa mahaa lukuunottamatta aika normaali, joten jännä nähdä, miten hyvin osuu laskettu aika kohdilleen vai mennäänkö yli. Neuvolassa tänään sanottiin, että vaikuttaisi olevan synnytys suht lähellä oireiden perusteella.
Tsemppiä kaikille odotukseen!