Synnytystuntemuksia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja emmu_ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hui! Istuin tässä lattialla ja jotain tuli housuun. Siis ihan vähän. Ehdin jo toivoa että lapsivettä, mutta taisikin olla vaan valkovuotoa tai pissaa. Eikä kastellut muut kun alushousut.

Hyvää huomenta. :) Osastolla yhä. Eilen ja toissapäivänä cytotecia suun kautta ja aamulla heräsin 6.30 siihen kun vedet meni. Nyt sitten ei enää anneta lääkettä vaan katsotaan josko tästä käynnistyisi! Hirveet menkkakivut vasta päällä. :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Kyllä sulla Mile voi vissiin tosiaan puhua maratoonista tämän synnytyksen kohdalla... Tsemppiä tästäkin eteenpäin, kyllä se palkinto sieltä sitten tulee, kun katsoo ajan sopivaksi! =)

Taas tuli valvottua kolme tuntia aamuyöstä supistusten takia. Poltteli alaselkää kuten kuukautisten aikaan ja mahaa kiristeli 8 minuutin välein. Sitten laantui itsestään ja nyt pitäisi jaksaa tehdäkin jotain??? :confused2

Kieltämättä vähän "päiväni murmelina"-fiilis tästä odottamisesta tulee. Kun ei jaksa enää paljon erityistä tehdä niin päivät menee samalla rutiinilla eteenpäin, ja joka yö toistuu samat kivut ja ajatukset päässä että nytkö se sitten alkaa. Ja taas koittaa uusi aamu omassa kodissa samalla aamupalalla ja samoilla liitoskivuilla.
Varma siitä, että vauva nauraa partaansa ja oireille tahallaan tuota tulemistaan näin aikaisin. Kuitenkin mennään yli lasketun ajan ja meitsi synnyttää lokakuussa :BangHead

Mulla vissiin supistellu viime yönä, kun on niin voimaton olo!!? Pumpulipallon kans samaa mieltä, että aika "päiväni murmelina on" Pitäs jaksaa lähtee kusettaa koirat ja suunnata neuvolaan. Kai tää tästä taas lähtee.

Täälläkin nukuttu ehkä nelisen tuntia. Heräsin 7 aikoihin ja oln varma että kohta lähden synnyttämään vaikka ei mitään oireita edes ollut:D Enkä saanut sen jälkeen enään unta, ja neuvola on klo 11 niin ei uskalla enää torkahtaa.

Mulla loppui ne säännölliset supistukset eilen aamulla, mutta supistukset yleensä ei loppunu. Epäsäännöllisin välein koko eilisen päivän ja viime yönkin supisteli, välillä jo aika napakastikin. Mutta alkaa jo vähän turhauttamaan. Sitä mieltä, että saisi jo päästä tosi hommiin tai sitten laantuis kokonaan, kun nyt on koko ajan herkkänä, niin henkisesti kuin fyysisestikin eikä pääse oikeen normaaliin olemiseen ollenkaan.

Loppuihan ne munkin supistukset, neljältä yöllä tais olla viimeinen jonka huomasin. Alkuyöstä en saanut unta ja muutaman kerran heräsin, supistukset oli koko ajan kipeämpiä. Yhteensä 15 tuntia siis supisteli, välit oli 2 minuutista reiluun puoleen tuntiin. Pahimpia hetkiä oli kuitenkin kun tuli menkkakipuja, ne jotenkin lamautti koko ruumiin... Ei oo kivaa kun tälleen huijataan ja joutuu arpomaan että lähetäänkö tässä synnyttämään vai ei... Tänään olis tarkoitus lähtee Kuopion Ikeaan jonne matkaa 200 km, vähän jännittää mut nyt kuitenkin ihan hyvä olo eikä supista, että josko tuo pikkuinen nyt pysyis kyydissä mukana vielä ainakin tämän päivän eikä tarviis mennä Kuopioon syntymään. Tosin mies sieltä kotoisin ja se taitaa salaa toivoa että sinne jouduttaisiin.:dance011

Huomasin vessassa äsken että oli tullut rusehtavaa valkovuotoa?! Mitähän lienee se meinaa. Onneksi on kohta neuvola niin voi kysellä.

Yosa, hyvin todennäköisesti osa limatulppaa, sanoisin minä.

Tuiti, samaa mieltä, ei oo kivaa että huijataan. On tai off, on mun mielipide! :D

Täällä kanssa supistellut jo pitkään pitkin yötä säännöllisestikin ja aamuisin tosiaan aika voimaton olo, kun nukkuminen on aivan katkonaista. Muutaman päivän on vatsakin tyhjentynyt tehokkaasti, joten h- hetki lähestyy, LA siis ens su 8.9.:happy112

Ihanan paljon ennakoiva oireita täällä, ihan jännittää kuka on seuraava!

Mulla oli paljonkin oireita viikko-pari sitten, nyt ei oikeastaan mitään. Siis ei yhtään mitään. Toivon että olis tyyntä myrskyn edellä, luulen että ei vaan tahdo syntyä vielä :)

Tsemppiä kaikille <3

Äh, täällä ei mitään merkkejä synnytyksestä! Tuntuu, että menee varmaan yli.... Auttaiskohan se, että ei kokoajan odottais, niin tulisit sit yllätyksenä lähtö..

Takaisin