Synnytystuntemuksia?

Jessss Minttu, vihdoiiinn!!!:) Tsemppiä synnärille, kohta se piiitkä piina päättyy ja saatte nyytin syliin!! :')
 
höpönlöpö, nyt pitää ihan kysyä et mikä on "jatkuva symis"? :smiley-ashamed005 Mulla ei taida olla kaikki lyhenteet ja termit vieläkään tällä palstalla tuttuja :oops:

Minulla oli nyt eilen ilmeisesti "ennakoivia kipeitä supistuksia" muutaman tunnin tuossa iltapäivästä. Oli sen verran jännä fiilis, että rupesin paniikissa laittamaan sairaalakassia ym. valmiiksi jos vaikka tulisikin lähtö etukäteen.. Onneksi(!) loppuivat parin tunnin päästä et ei tarvinnut vielä minnekään lähteä kirmaamaan :grin

Aamuyöstä sitten toistui tuo, mut sen verran haaleaa on vielä tuo kipuilu, et nukuin torkkuen tuon ajan. Nousin sitten vessaan jossain vaiheessa ja kummastelin miten pitkään se yksi supistus kestää, kun maha tuntui kivikovalta ihan hirmuisen pitkän aikaa. Ihan hirvitti et mites jos on kovat kivut, niin aika pitkiä nuo supistukset :confused1

Mulla siis suunniteltu sektiopäivä ensi viikon tiistaina, niin sillä vähän panikoin kun alkoi olemaan synnytystuntemuksia, et apua, osaanhan sitten lähteä ajoissa sairaalaan. Limatulppaa olen jännännyt et tulenko törmäämään siihen ennen tuota h-hetkeä ja ehtiikö synnytys käynnistyä ennen tuota päivää. :rolleyes:
 
Nelaeryn höpönlöpö tarkoittanee siis jatkuvaa syömistä. :)
Täällä syödään kyllä aika useasti, ellei jopa jatkuvasti mutta ei vielä ainakaan ole tapahtunut mitään. :D

Vatsa toimii myös kahdesti päivässä, eipähän oo suoli täynnä kun synnyttämään lähtee.. Jahka se aika koittaa!
 
eilen illalla tai yöllä sitä sit puuskuteltiin suihkussa ja olkkarin matolla ja keittiössä ja ja ja...huhhuh...no mut se meni sit ohi ja tän päivää taas supistellut ja kivistänyt selkää ja koko lantio jotenkin tulessa :/ en olisi pahoillani vaikka käynnistyisi tästä mutta en elättele turhia toiveita ettei tule kova pettymys aamulla taas....
 
Onkos höpönlöpö monessako palassa?! :) :)

Täällä pari päivää oltu niin vittuuntuneita ja oikeestaan tänään vasta tajunnut että mä oo kipee.. jotenki välillä vaikea sanoa mihin sattuu.. nukuin neljä yötä kui tukki ja viime yönä hyörin ja pyörin ja ravasin vessassa ja alapää tulessa.. nyt ei paikoillaan pysty olemaan. Vauvaa en suostu odottamaan näillä viikoilla vielä en.. pettyy kuitenkin! Välillä taas limatulpan tapasta pitkää kellertävää lönttiä.. joten erilaista valkovuodon välissä.. supistelee muttei säännöllisesti.. jomottaa ihan reisiin ja pakaroihin.. mutta puuhaa puuhaa. Liikettä auttaa ja eiköhäm yhdessä palassa herätä aamulla neuvolaan. :) :)

Niih ja uimassa käyty!! :) ihanaa ja vilvoittavaa! :)
 
vieläkin yhdessä vietämme tiiviisti aikaa ;) vaikka polttoja ja suppareita onkin reilusti...eipä ole säännöllisiä ei...
 
Littledaisy: Spesiaalitsemihalit sulle! Ellet siis oo jo päässy tositoimiin. :) Mä voin niin sanoa tietäväni miltä tuntuu, kun joka yö odottaa et menee vedet tms ja aamulla: EI mitään! Paitsi samat vanhat säryt ja vaivat. Toivon TODELLA et tiedän masuasukkikin tulee ulos pikimmiten. :binkybaby
 
Hei pitkästä aikaa! Nyt on aikaa näpytellä kun ei ole pienimmät jaloissa pyörimässä...täällä ollaan laitoksella tekemässä vauvaa :) 4cm ollaan auki nyt, supistukset ei ole vielä säännöllisiä, höh! Nyt vaan rappusia ja kävelyä ja myöhemmin sitten kalvojen puhkaisu, ellei itsestään puhkea. Toivottavasti muru viimeistään huomenna tulee. Voimia kaikille loppurutistukseen!! Ja tiedän, ei paljon lohduta toisten sanat kun oma vatutus on päällä.
 
Mistä sen oikeesti tietää, että ne vedet menee??
Oon nyt tän päivän seurannu alapään toimintaa, että tihkuuko lapsivettä vai onko jotain "normaalia eritettä". Just soitin synnytysosastollekkin, että mitä tässä nyt pitää tehdä kun ihan hermorauniona alkaa olla, jos kalvoissa on reikä ja yhteys Mursuseen niin sehän pitää mennä sieltä vetämään pihalle!!
Suppareita ei ole eikä muitakaan "oireita", eikä tarttekkaan vielä mun puolesta olla synnytyksen suuntaan.
En vaan halua, että jännitän seuraavat päivät/viikot tämän päivän tapaan synnytyksen alkamista.
EI VIELÄ OO AIKA!
 
Täälläkin yritetään olla miettimättä ja tuumimatta mutta mutta kun nämä helkutim kivut ja muut.. en oo ennenkään ollut ennen synnytystä näin kipeä vaan sit pn kerrasta lähdetty synnäriä kohti. Ei tarvi kiitos teettää synnytystä montaa viikkoa ja joo.. varmaan tosi toimista nämäkin kivut pois mutta mutta...

Viime yö valvottu jumalattomien polttelujen vuoksi ja päivä itketty kipuja.. voih ei... kai tämäkin viikko huomenna näytyää aurinkoisemman puolensa.. kai...
 
Takaisin
Top