Perhehuone on samanhintainen. Jos mies yötä ja syö, niin menee hänestä myös vrk maksu (n. 30€)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, kiva tietää, että niitä synnytystoiveita, saa ja varmaan pitääkin olla. Itse en saanut esikoisesta epiduraalia, kun olin sen kirjannut, että mielellään mahdollisimman luomusti, vaikka sitä epiduraalia silloin pyysinkin. Mitäköhän kaikkea toiveisiin voi laittaa? En ole edes miettinyt.. Kunhan nyt ei kätilö olisi elämäänsä ja työhönsä kyllästynyt liukuhihna suorittaja. Se on varmaan pahin pelkoni koko operaatiossa.Libero, mä en laittanut esitietolomakkeeseen mitään toiveita ja valmennuksessa sanottiin, että ei niitä sieltä välttämättä lueta eli kannattaa olla lapulla. Ja ei ne etukäteistoiveet tarkoita, ettet saisi sitä epiduraalia, jos haluat (jos siis synnytys sopivassa vaiheessa). Kyllä mieltään saa muuttaa.
Jep. Oon miettiny samaa ja en varmaan pystyis antaa mut toi ikuinen ystävä kohta on ihana.Onpas ihana tarina! ^_^ Tavallaan. :D Ajatus omasta koirasta syömässä istukkaa on aika kamala, mutta tuo ''ikuinen ystävä ja suojelija''