Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänää ekaa kertaa tunsin painetta perä päässä :( Mul on perjantaina lekuri aamulla,et jos siihe asti jaksais :) Onneks ronsulla on jo reilusti viikkoja,ettei haitaa vaikka päättäiski tulla ensi viikolla :) Ärsyttää vaan herätä niihin vi*un supistuksiin,joka yö..

Pitääköhä tässä huolestua ku on tota paineen tunnetta kans ja nyt tosiaan ollut tän illan tuota alamaha kipua.. :o

esikoisen kanssa oli sillee että olin suihkuu menny ku supisteli että josko helpottas ni siin meni vedet ja sitte lähettii..harmi vaa että ukko oli kerenny menee jo töihin ja lähtee ajoon. Ambulanssilla vaa sairaalaa ja molemat tietty miehiä..koitti varmaa olla vitsikäs ku totes että elä siihe viel synnytä..harmi ku en hokannu todeta että vaihetaanpa osia ja tuu sitte sanoo että elä synnytä viel :D
mut nyt on jo pari päivää ollu supistuksia eikä oo ollu mittää leikkisupistuksii -.- ja liitoskipuja ja pientä paineen tunnetta..onneks huomenna tietää enenmmän ku on viimonen ultra

Mä taisin just bongata limatulpan osia.. Hmmm mulla ois se perkeleen kontrolli perjantaina!! Ronsu ei vielä!!:D

Ronsu jänistää viime metreillä ja ei alkanu tuon löydon jälkee tapahtuu mitään :/ Ehkä ihan hyvä vaan :D

En nyt muista missä ketjussa eilen kirjotin, että Tirppa ois laskeutunut... No höpö höpö, kyllä se on poikittain tuolla nyt. Pylly oikeella, pää vasemmalla... Eikä tullut pahoja supistelujakaan yöllä. Mutta mies onkin Tampereen suunnalla tällä hetkellä, tämä mamma on nukkunut ihan rehellisesti koko yön. Mutta Tirppa... :rolleyes: Pikku pöhkö..

Okei nyt mua vähä jännittää..ihan ku tihkuis jotain..koko ajan alushousut märät,mut voihan se olla valkovuotookin.. Asia kerrallaan ja katotaan,jos alkaa supistaa :D

Laita side ja jos se on kohta märkä ni ei muutaku synnärille :) Sillai meille valmennuksessa ohjattiin :)

Mulla on tiada ihan sama juttu! Pari päivää sit lähti limatulppa. Eilen ja tänään tuli vähän vielä pieniä määriä. Nyt on ollu tänään koko ajan pikkuhousut ihan märät enkä oikeen osaa sanoo mitä se on. Valkovuoto mulla on ollu koko raskauden aikana runsasta mut jotenki tän päivänen on ollu tosi nestemäistä.

Mulla on onneks lääkäriaika tänään niin saadaan ehkä selvyys tilanteeseen :)

Näin tän mummun tänään ekaa kertaa kesän jälkeen ja se sano, että mun suu näyttää ihan siltä, että kohta lähdetään. Mulla on muutaman päivän ollu tosi rohtuneet huulet, en tiiä tarkottiko tuo sit sitä vai mitä. Ootteko kuulleet/huomanneet vastaavaa?

Edit: "kohta" ei siis tarkoita tunteja vaan loppuraskautta :) Ja tää varmaan kuuluis oireisiin eikä tähän ketjuun :)

Emmä ota mitään paniikkia ku ei tunnu missään :) Huomenna aamulla muutenki kontrolli nii siellähän se selviää ellei tänää joudu lähtee :D

Ai niin Riipitii, täällä ollaan jo peput (purppuraviivat) syynätty, kohta ollaan peilailemassa, että näyttääkö se suu jotenkii erilaiselta :)

Takaisin