Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En tiiä ennakoisko, mut sähkönen vauvakirja sanoo et vauvelin ikä on -18 päivää.. Osuis 3.2 (ei siis oo ees la sillon). Jännityksellä jään oottamaan :p eilen kyllä oli jo sellaista painetta ja menkkakipua + yöllä vähän supisteli et ei tuo kai mahotonta ois..

Muoks. Tuohan ois aivan loistava päivä, porukat ois just lähteny reissuun eikä ne pääsis viikkoon häiriköimään! Katotaan kuunteleeko masukki toiveita :p sen verran pelkäs kyllä viimeeks miun äitiä, et saattas kuunnella..

Muokattu viimeksi:
Se tunne ku makaat sohvalla ja tajuut et nyt jotain valuu ja ku meet vessaan kattoo nii näkyy läntti,mutten osaa sanoo mitä se on :/

Mulla oli päivällä sellanen tunne et housuun lirahti hirveesti jotain. Vetäsin samantien keskellä keittiöö housut kinttuun (onneks olin yksin kotona) :rolleyes: ja kauhee pettymys oli ku siellä mitää ollu, täysin kuivat housut. Vissii kuvittelin senki, mä varmaa oikeesti sekoan ennenku synnytän :excited001

Mä en tajuu ku kaikki muut mun puolest ihan paniikissa et soita heti sit ja kaikkee ja mä vaan oan rauhallisesti ja oon sanonu et meen sit vasta kun on ihan pakko eli ku kivut alkaa olla sietämättömät :)

Mulla oli päivällä sellanen tunne et housuun lirahti hirveesti jotain. Vetäsin samantien keskellä keittiöö housut kinttuun (onneks olin yksin kotona) :rolleyes: ja kauhee pettymys oli ku siellä mitää ollu, täysin kuivat housut. Vissii kuvittelin senki, mä varmaa oikeesti sekoan ennenku synnytän :excited001
Kissaparka taas säikähti unestansa kun mä täällä repesin :D :D

Aamulla taas valuttanu jotain.. Supistelujakin on tullu,mut edelleen pysyn päätöksessäni et sit vasta lähetään ku on pakko!! :D Pakko ehkä soittaa,jos vielä rupeaa valuttamaan :)

Voimia tiadalle koitokseen, jospa nyt ronsu syntys :)

Takaisin