Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiva KayKay, ja kiitos vinkistä! :) mä poistin sen quoten, kun se häiritti mua siinä alussa :sorry:

Voiko ne oireet tulla päivässä? Ku mulla ei oo mitään suppareita tai kipuja. Ni eikö mun keho valmistaudu viä mitenkää synnytykseen? :)

Lyhentynyt sytytyslanka ? Mies tuli töistä ja se oli selkeästi pahalla tuulella kun kysyin että menikö päivä hyvin ja onko hän jostain syystä huonolla tuulella aikuismaisesti kielsi asian ja jatkoi ruokailuvälineiden mielenosoituksellista kolistelua ja muuta turhanaikaista natinaa. Mies teki itse ruoan jota kommentoi että on erilaista kuin ennen kysyin että millä tavalla erilaista niin vastaus oli että erilaista. Johon sitten totesin notta kiitos ruuasta ja nousin pöydästä kun en vaan jaksanut katsella sitä helvetin ankeuttajaa enää hetkeäkään.
Totesin sille että on aika vaikee olla avuksi tai tueksi kun aikuinen ihminen vaikenee kaikesta kuin muuri johon tuli vastaus ettei tarvitse tukea. Hyvää yötä oli mun seuraava toivotus.
Grrrrrrrr. Toivottavasti tää lapsi ei tuu luonteensa puolesta liikaa siihen :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

No on kyllä viikon ankeuttaja! Minun miestä vaan närästi... Sitten se mietti oisko sekin raskaana. Aikoo synnyttää potran paskan, pojan niin pääsevät ihmiset sanomaan "vaan on isänsä näkönen poika" :rolleyes:

Ei muuten tarvii meillä miettiä petihommia kumin kans eikä keskeytettynä. Illalla vähän kun saman peiton alle hivutti niin jo supisti! Ja sama tuossa aamuyöllä. Ihme vauvakuiskaaja tuo mies. Kuka niitä supisteluja kaipasikaan? Voisin lainata tuota testosteronipommia vai mikä hormoni se nuin vaikuttaa :confused:

Voiko ne oireet tulla päivässä? Ku mulla ei oo mitään suppareita tai kipuja. Ni eikö mun keho valmistaudu viä mitenkää synnytykseen? :)

Voi tulla. Minulla ei esikoisesta ollut koko raskausaikana yhtä ainutta harjoitussupistusta, tai ainakaan niin, että olisin sitä tajunnut. Ei myöskään mitään erityisempiä kipuja kuin vasta sitten loppuvaiheessa selkäkivut, mutta nehän eivät toki johtuneet mistään synnytykseen valmistautumisesta, vaan väärästä kävelyasennosta. Sitten samana synnytysaamuna 4 h sisään tapahtui kaikki.

Ok, ollaan kuulolla sitten. Sanoin sille aamulla, että sen ei tarvinnut yöllä kun laittaa käsi mun lantiolle niin sai aikaan supistuksia. Tuumasi että tiedetäänpä millä saadaan Tirppa ulos..sillähän se lähtee millä tulikin ;)
Sanoin sitten, että oon luvannut lainata häntä jos joku tarvii. Ensin oli vastaan, mutta ylläri pylläri, sanoi sitten "tietysti jos sinä välttämättä haluat..." :rolleyes: Hahhahah!

Ok, ollaan kuulolla sitten. Sanoin sille aamulla, että sen ei tarvinnut yöllä kun laittaa käsi mun lantiolle niin sai aikaan supistuksia. Tuumasi että tiedetäänpä millä saadaan Tirppa ulos..sillähän se lähtee millä tulikin ;)
Sanoin sitten, että oon luvannut lainata häntä jos joku tarvii. Ensin oli vastaan, mutta ylläri pylläri, sanoi sitten "tietysti jos sinä välttämättä haluat..." :rolleyes: Hahhahah!
Happy se on hyvin koulutettu kun tärkein lause on kyllä rakas :)

No niin, mulla tuli juuri hieman limatulppaa.. Ei paljoo, mut sen verran että ei voi erehtyy. Toivottavasti ei tarkota mitään, en haluu vielä synnyttää!!! Aikaisemmissa raskauksissa tästä se lähti käyntiin..apua.

Tsemppiä miss T toivottavasti ei ennakoi sen suurempaa :)

Esikoista odotan (laskettu aika ystävänpäivänä), ensimmäiset kovat supistukset tuli jo rv.24 aikaan jolloin tuli ambulanssilla kiire sairaalaan verivuodon takia (istukan reunan repeämä todettiin syyksi). Liitoskivut ovat vaivanneet pitkään ja fysioterapeutti totesi että liikkuminen rajoitettava äärimmilleen kun tukivyökään ei auttanut ja kävelykeppiin pitänyt tukeutua. Sittemmin heti vuodenalussa alkanut ns.harjoitussupparit ja viimeisen puolen viikon aikana kovat supistukset palanneet kuvioihin, kätilöopistolla olisi tarkoitus synnyttää

Meillä jää ne vauvan liikkeet aika vähäisiksi supistusten aikaan, puhun nyt niistä kovista supisteluista mitä mulla tulee yöaikaan, joten oon ollut Tirpan takia erityisen huolissaan. Pienihän se vielä on vaikka hurjan vahva ;)

Soitin neuvolaan kyselläkseni ammattilaiselta onko syytä huoleen kun pissassa proteiini plussalla ja sit se lopuks kyseli mun vointeja ja sanoi että on varma että synnytys on ihan lähellä,eikä usko et pääsen ens perjantaina neuvolaan ku voi olla että oon synnyttäny jo :O Sit käski myös olemaan yhteydessä synnärille,jos nää mun supistukset edelleen vaan jatkuu. Kääääääääk!! Mul olis huomen ne mun vauva kutsut en mä tänää voi synnyttää :D

Takaisin