Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lähdin tänään sit käymään äitipolilla. Ei kuulemma ollu lapsivettä, vaan mulla on ihan hillittömästi valkovuotoa. Mut eivät päästäneet takas kotiinkaan, kun oli kuulemma niin selkeitä supistuksia, kohdunkaula vähä lyhentynyt ja ISO vauva. Sain sitten varuiksi sen keuhkoja kypsyttävän piikin. Kukaan ei oo muuten sanonu että siitä tulee näin jännä olo!
Niin vietän nyt yön täällä ja aamulla kohti kotipaikkakuntaa.
Jännä myös että antoivat vielä keuhkoja kypsyttävää kun on +35 viikot. Mä kun kävin viimeksi niin oli kans vähän lyhentynyt kaula ja kevyitä supistuksia piirtyi mutta ei kyllä epäilty silti että ois syntymässä. Paljon sulla oli tota kaulaa jäljellä?
Paukkuuko teidän maha? Mulla on paukkunu nyt muutaman viikon - siis tarkkaa syytä ei tiedetä, löysin netistä et se on mahd sitä et vauva paukuttelee kalvoansa.
Äsken nukutin esikoista n 15 min niin varmaan 6 kertaa napsu.. ja kauhee paine alakerrassa.. saas nähdä. Oishan se kiva jos lähtis itekseen eikä käynnistämällä, vaikka menis sektioonki..
Paukkuuko teidän maha? Mulla on paukkunu nyt muutaman viikon - siis tarkkaa syytä ei tiedetä, löysin netistä et se on mahd sitä et vauva paukuttelee kalvoansa.
Äsken nukutin esikoista n 15 min niin varmaan 6 kertaa napsu.. ja kauhee paine alakerrassa.. saas nähdä. Oishan se kiva jos lähtis itekseen eikä käynnistämällä, vaikka menis sektioonki..