Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SIlloin 11 vuotta sitten OYS osastolla olo oli ihan hirveä ja ne kätilöt siellä ei tuntunut ottavan ollenkaan huomioon äitiä tai äidin mielipiteitä tai tunteita, nyt jäi kyllä henkilökunnasta positiivinen kuva, ainut miinus että tuohonkin viiteen päivään mahtui monta hoitajaa, taisi kaksi hoitajaa olla kaksi kertaa, muuten tuntui että vähän väliä sieltä tulee "Minä olen se ja se, onneksi olkoon! Olen nyt tässä päivä/ilta/yöhoitajana..."
Jossakin vaiheessa jo tuskastutti, kun oli vähän niitä traumoja/ennakkoluuloja siitä vuosien takaisesta. "Pelotti" että jos oli ihana hoitaja päivässä, niin onko iltahoitaja sitten minkälainen?
Hienosti ottivat tosiaan huomioon nuo hormoonihuurut Minä kun olen ilman hormoonejakin melkoinen herkkis, niin se potenssiin sata
Kovasti lähtiessä toivotettiin tervetuloa uudelleen, vaan en taida olla menossa
Voi ei. Nyt tulee sitä kirkasta verta sitten ja soitin synnärille ja käski seurailla lisääntyykö vai väheneekö. Voi kyllä olla että siitä kohdunsuu tutkimuksesta johtuu mut pikkuhousunsuoja kastui kokonaan verestä ja menkkakipujakin on mietona! Onkohan normaalia?