Synnytystä ennakoivat oireet? Supistukset ja tuntemukset? :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Angii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sup sup supistelee. Tosin ainoastaan epämukavasti, ei kipeästi, eikä siksi tässä missään tositoimissa olla.

Musta kun ei kuulu mitään, sit vasta on oikeat ennakko-oireet :)

Edelleenkin vain mahaa kovettavia harjoitussupistuksia, tosin muutaman kerran tullut aaltomaisia menkkajomoja mutta nekin kivuttomia. Limatulpasta ei tietoakaan. Joten eiköhän tässä saa ihan rauhassa odotella synnytystä! Tosin viikkojakin on vielä 2 laskettuun ja vauva on muutenkin pienempi ollut koko ajan. Elokuulle mennään...

Moni kiittelee näitä viileähköjä ilmoja, mutta kyllä mä kaipaisin lämpöä ja aurinkoa!!! Menisi rattoisammin kesä.

Niin ne neuvolassa sanoivat tänään, että lyövät päänsä pantiksi, että tällä viikolla tulee mulla synnärille lähtö :D Limatulppakin irtosi tänään! Pitääkö tässä nyt alkaa jännittään?? :D Tänään supistellut epäsäännöllisesti pitkin päivää ja ollut kaikenmaailman kipuja ja viimeyön tuli todella kipeitä epäsäännöllisiä supistuksia...

Muokattu viimeksi:
Miula ainakin esikoisesta irtosi limatulppa 2 pv ennen synnytystä. Sitten 1pv ennen alkoi supistelut epäsäännöllisesti ja vaimeasti. Tsemppiä aqwerty, eiköhän se synnytys ole lähellä! ;)

Oliko limatulppa semmonen selkeä isompi klöntti?
Mulla ollut jo reilun viikon tota todella runsasta valkovuotoa/kirkasta sitkeää limaa mutta ei mitään isoja klönttejä, enemmänkin semmosta juoksevaa joka hulahtelee välillä. En usko et on vielä limatulppaa kuitenkaan?

Mulla taas limatulppa tuli esikoisesta just tollasena juoksevana limaisena vuotona, alle vuorokausi ennen synnytystä. Synnärillä kätilö sanoi, että joskus synnytyksen alettua limatulppa saattaa muuttua ihan vetiseksi. Mutta nämähän on ihan täysin yksilöllisiä juttuja, kun joillakin limatulppa alkaa irtoilemaan jo kuukausi aiemmin, toisilla vasta synnytyksessä, joillakin könttinä kerralla ja toisilla pikku hiljaa, jotkut ei huomaa koko limatulppaa. Ärsyttävää, kun kaikki on niin vaihtelevaista eikä mihinkään voi luottaa! :banghead:

Tosiaan, vielä heinäkuun puolella! Ensi viikolla jo! Huh, eiköhän sulla sitten tosiaan ala tositoimet ihan näinä päivinä kun on jo noin paljon ennakoivaa toimintaa!

Joo varma olin, että elokuulle menee.. On niin monta kertaa tässä joutunu pettymään, että ei synnytys vielä alkanutkaan. Toivottavasti nyt sitte pääsee tositoimiin :D

Jokohan merkkais jotain, eilispäivän ja tämän päivän supistellut melko kipeästikkin, välillä tiheään ja välillä pidemmät tauot, vaikka mitään en ole tehnyt muutaku kotona ollut ja ottanut iisisti :O Aikaisemmin tullut supistuksia pelkästään lenkkeilystä, seksistä jne ja niitä ei ole nyt harrastettu. Viime yöksi rauhottui ja täksi aamuksi, mutta päivällä tämä taas alkoi.. Huomenna alkaa rv 39 :)

Mitähän tässä pitäisi tehdä.. kaksi päivää siis tullut supistuksia epäsäännöllisesti vaikka on ottanut vain iisisti. Nyt n. kahden tunnin ajan tullut 5-7minuutin välein niin kipeitä supistuksia, että ei voi paikoillaan olla ja tulen niistä jo todella vihaiseksi.. :D Mutta seassa on sitten supistuksia, joiden kanssa pystyy olemaan suht hyvin paikoillaanki... Ei millään taas kerran kehtaisi turhaan lähteä synnärillä käymään...

Jos pärjäät kotona niin voithan katella voelä jonkin aikaa mihin suuntaan menevät ja sitten soitella synnärille. Hyvältä kyllä kuulostaa :)

Mullakin tuli tänään ekat vähän kipeet supistukset lovossa tunnin ajan iltalenkin jälkeen mutta laantuivat sitten. Tosin vasta 35+4 vkoa.

Äsken meinasi itku tulla kun supistus tuli.. oiskohan tarpeeksi kipeitä..välillä vaan tulee sitten vähemmän kipeitä niin en oikeen tiedä... Soitan kohta synnärille varalta.. :)

Takaisin