Mulla oli toissailtana hirvee oksetusolo ja kävin yökläilemässäkin muttei oksennus tullut. Meni ohi kun join samarinia eli oli sit kuotenkin närästystä vaikkei siltä tuntunut :)
Pakko taas kysellä... Tännään kokkeiltu tuota mukavinta ässää parikin kertaa. Nyt heti tokan kerran jälkeen tulee välillä vähän koviaki kipuja alaselkään ja kai alavatsaankin. Vaikea selittää.. särkee, jomottaa tai kramppaa :D Välillä voimistuu tosi kipeiksi ja sitten taas hiipuu, mutta minun mielestä maha ei ole mitenkään kova tai sitä ei kiristä ollenkaan. Oisko nämä jotakin supistuksia? Tulee vähän aaltoilemalla/jomottamalla. Tosi hankala kuvailla..
Voi olla supistuksiakin, kaikilla vähän omanlaisia noi supistukset.. Mut jos synnytystä enteilevät, niin eiköhän ne siitä voimistu ja niistä ei sitten voi enää erehtyä
Meinasin jo että kellotan, mutta kellotanpa sitten vasta jos voimistuu. Tiheään tulee kyllä ja aika kipeitä välillä, pitää ylös sängystä nousta välissä. Kaitpa erottaa jos ne oikeat supparit sitte alkaa :)
Kaipa nuo vois supistuksia olla. Mulla ainakin edellisen kanssa supistukset tuntui suurimman osan ajasta just alaselässä. Ja sitten kun hiipui, niin oli kuin ei mitään... Tsempit sulle, koitahan levätä miten pystyt:)
Joo välissä on kun ei mitään ja sitten taas tulee sama kipu, enemmän alaselässä tuntuu ja säteilee vähän vatsan puolelle. Nyt vähän ehkä pistävä kipu. En osaa sanoa, että olisko jopa vähän polttava
Vähän täytyy kysellä, että miten työ ootte onnistunut tätä kuuluista ässää harrastamaan? :D Ja onko muita kohtalontovereita, ettei kyllä onnistu enää? Ei löydy hyvää asentoa, missä varusteet mahtuisi sisään ja täytyy kyllä myöntää, ettei ole enää yhtään hehkeä olo, kun ei ole tottunut tämmösen mahan kannattelemiseen :D
Meillä onnistuu takaapäin tai kyljeltään ja sillainkin et oon selälläni ja takapuolen alla on pari tyynyä. Mutta täytyy myötää ettei itellä ole enää kovin sexy olo mitenkään päin ja maha alkaa oleen tiellä ja vauva liikkuu just väärällä hetkellä yms. Mutta kyl mä luulen et ässää tulee reenattua tässä lähiaikoina vähän enemmän ku viime kk yhteensä, jos vaikka sillä sais vaavin herkemmin ulos ja miehen kestään tulevan kuivan kauden.
Täälläkin kuuluisimmat ässät on jäänyt pois. Ehkä sitä vielä ennen synnytystä yrittäisi elvytellä myös tuota intiimiosastoa, niin miehelle ei ole niin kuivaa synnytyksen jälkeen :)
Voi hitto, että nää jotku on kipeitä.. En ole kellottanu, mutta tulee noin 5-10min välein. Jos nämä nyt niitä supistuksia on. Panadol ei auta. Taidan silti odottaa, että jos nämä loppuis ku alkuviikosta oli sama homma ja hiipui kyllä sitten... Ärsyttävää kun ei ole varma mitkä on supistuksia ja mitkä ei, sattuu kovasti kyllä..
Meillä ei olla ässäilty ku pari kertaa joskus alkuraskaudessa. Sen jälkeen ku liikkeet alkoi tuntumaan niin mies ei oikein innostu koska välissämme on kolmas ihminen :'D
Täällä onnistuu vielä tuo kivoin ässä - nippanappa. Mutta vain yhdessä asennossa kyljellään, ja vain toisella kyljellä ja vaatii hyvät lämmittelyt. Paljon piti testailla kunnes sopiva asento löytyi, mut kyllä keinot keksii jos riittävästi haluaa.
Yöllä heräilin pari kertaa luultavasti kipuihin. Melkein koko aamun "särkenyt" alaselkää ja myös säteilee vähän vatsaan, välillä kipu voimistuu niin, että ei voi paikallaan olla ja pitää mennä ihan ihme asentoihin, että helpottaisi. Just tulin kuumasta suihkusta ja edelleen sattuu... Vieläkään en ole varma onko nämä niitä supistuksia?! :D Nyt on taas, että ei tunnu missään mitään kipua ja luultavasti kohta taas alkaa pieni kipu selässä joka voimistuu todella kipeäksi ja sitten taas hiipuu. Välissä jää semmoinen hieman kipeä jomotus päälle selkään.. :O
Ihmettelen vain ku tämä kipu voimistuu, niin välillä voimistuu vain vähän ja välillä yltyy taas todella kipeäksi. Välillä odottelen ihan kauhulla seuraavaa "kipukohtausta" :D Vatsa kyllä kovettuu melkeinpä joka kerta kun näitä tulee. Jos supistuksia nämä on, niin paljon tulee, mutta aika epäsäännöllisesti. On välissä pitempi tauko ja sitten seuraava tuleekin jo melkein heti ja sitten voi taas olla pitempi tauko..