Mä muistan kans esikoisesta sen, et kaikki sanoi et kyllä sen erottaa. No, heti kun alkoi tuntua kipua, aloin kellottamaan ja joo olivat ne ihan oikeita, kun spontaanisti käynnistyi synnytys 42+1 näillä. Mut ei ne 12 tunnissa saaneet aikaan muuta kuin et olin 1 sentin auki! Tuolloin ottivat kuitenkin sisälle, koska yliaikakontrolli oli joka tapauksessa sovittu seuraavalle päivälle.
Kuopuksesta olin sit niin varma etten mene liian aikaisin synnärille, ja tosiaan silti siellä rampattiin pari kertaa ennen varsinaista H-hetkeä.
Nyt toivon, et tää syntyy kerralla, ja jos taas käynnistyy suppareilla, niin kotona kokeilen tunnin kylpyä sekä tujua Panadol-annosta, enkä silti lähde näytille ennen kuin kivut on niin kovat että tulee pidettyä kovaa ääntä. Tosin jos ollaan jo muutettu, niin edessä on 2 tunnin matka sairaalaan, joten ehkä nämä suunnitelmat menee sitten uusiksi :D
Nyt on kyllä näin iltaisin/öisin näitä harkkasupistuksia, joissa huomaan et uloshengitys sattuu, ja on tuo lihasmuisti sellainen et alkaa palautuu mieleen ne oikeasti kamalat poltot...