Synnytysoireita

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja V.A.T.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täähän on aivan mahtavaa, selkää jomottaa aivan pirusti supistusten välilläkin ja supistukset on kyllä aika voimakkaan tuntusia. Kellottelu käynnissä :) Jouduin jo perumaan kaverin kanssa lenkinkin, kun piti nyt kymmeneltä olla menossa, tässä vaiheessa en kuitenkaan viitti lenkkeilemään lähteä!
 
Mäkin pidän peukkuja. Oletteko muuten kuulleet piikkimatosta synnytyksen käynnistäjänä? Työkaveri soitti ja vinkkasi.
 
Huh huh... Nää on kyllä jo niin voimakkaita, että ei mitään järkeä! Tuntuu aina välillä supistuksen aikana miten vauva valuu alaspäin.
 
Hienoa! Nyt vaan synnyttämään alta pois, et muutkin pääsee :) (tääl on tätä jonoa...) Illalla ennen nukkumaan menoa yksi kunnon supistus. En oo lähössä siis vielä...
 
Hitto, nää laantu... :sad001 Reilun tunnin tuli jo alle viiden minuutin välein! Josko kuitenkin vois ennustaa, että näinä päivinä tulee lähtö.
 
Miun tän päivän häätöyritys on shottilasillinen chilikastiketta ja jumppapallolla keinuttelu. Vaavi kyl heräs mut ei se tunnu sen kummemmin supistavan :p Damn.
 
Hoo! Jumppapallo pitääkin kaivaa esiin :wink

Mie kävin akupunktiossa/hieronnassa 'yliaikaishoidoissa', josko saatais kypsyteltyä synnytystä lähemmäs. Ens keskiviikkona uus yritys ellen ole synnyttänyt sitä ennen. Viikonlopuna sopis mulle kyllä oikein mainiosti!

Tsemppiä Kaisalle!
 
Ei sulla Kaisa varmastikaan kaukana synnytys ole jos supistukset noin voimakkaina tuntuu.

Mulla oli akupisteiden hieronta osa 2 tänään. Nyt kyllä sattuki enemmän. Voi ku pääsis jo tositoimiin...
 
Edelleen tulee supistuksia mutta tosi harvakseltaan, ehkä n. 15 min välein. Selkä jäi jumittamaan aiemmasta sessiosta ja nyt nukuttaa pirusti.
 
Voi tsemppiä Kaisa!! Nipistele niitä nännejään sängyssä sitten jos yllyttäisivät supistuksia jatkumaan! :)
Kauheita unia oletta kyllä nähny :( mie näin sellaisen että heti syntymän jälkeen ko kätilö nosti vauvan ekan kerran näytille, niin se tiputte sen pienen olennon vahingossa lattialle ja napanuora repäs istukan irti... Hyi hirviä mitä pelkoja...
Voi että ko alkais jo tapahtua!! Voimia ja jaksamista muillekkin kärsimättömille! :D
 
Koko raskaus on kestänyt jostain heinäkuusta asti, maksimissaan jäljellä 13 päivää ja on niiiin kiire. Ainakin mulla. :) Mä aattelin nyt kokeilla sitä, ettei ees yritä mitään...
 
Sama vinkki täältä Kaisa. Nyt lepoa ja unta edes pikkasen niin kroppa piristyy ja homma voi lähteä sillä uudestaan käyntiin. :wink
 
Takaisin
Top