Synnytyskertomukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei Mashnu minkälaista oot joutunu kokemaan :sad001 Kamalasti voimia ja pikaista paranemista sulle!!! :Heartred

Mä oon niin mukana! En vaan pysty ymmärtään miten tollanen on mahdollista kun maalaisjärkikin sanoo ettei voi olla terveellistä. Itsehän ne toitottaa valmennuksessa että kun vedet menee niin soitto ja viim 12 sairaalaan vaikka ei supista. Eeieiei...

Kuulin juuri tuossa yhdeltä äskettäin synnyttäneeltä kuin hänelle sanottiin jorvissa et 3 vuorokautta saa olla lapsivesien mentyä ennenku rupeevat mitään tekemään. Ihan hullua mun mielestä!

Mashnu tulee ihan mieleen oma synnytys ja sektionjälkeiset komplikaatiot :/ Mulla oli vaan ihan selvät tulehdukset ja päivittäin lääkärit rajaili mun mahaa tusseilla ja ihmetteli kuinka tulehdus levesi. Ja oli mulla 3 hematoomaakin kun ne vihdoin ultrasi ja tutki.. MUTTA tarkoitus ei ole masentaa, vaan tsempata ja lähettää sinne jaksamisia! Minäkin sieltä sängystä nousin ja 7 antibioottia kokeiltiin ja 8 auttoi ja niin se crp lähti laskuun! =)

On kyl ollu aika hurjan kuulonen kokemus sulla Mashnu. Toivon suuresti, ettei jätä mitään pelkotiloja. Toisaalta vaikutat sellaiselta tyypiltä, joka ei helposti stressaannu ;)
Onni on, että keksivät syyn mikä tilan aiheuttaa että pääset tolpilles nopeesti. Ikävää on tosiaan se, jos se on selkeästi ollu heidän vika :/
Toivon pikaista paranemista ja että saat Uppiksen syliin <3

Tänään sain jotain uusia antibiootteja suoneen. Toinen kuulemma jotain mitä täällä hyvin harvoin joudutaan käyttämään. Jospa ne nyt tepsis. Minä olen synnyttäneiden osastolla, vauva lastenosastolla ja mies yöt kotona. Koko perhe ihan levällään. Ei oo reilua :sad001

Voi harmi :( Positiivisia ajatuksia sinne kuitenkin ja tsemiä! Sinä ja poika olette hyvässä hoidossa ja miehellä on ne karvakamut siellä kotona. Teidän perhe vahvistuu tästä vielä entisestään!

No jo on ollu synnytys mashu, tosi inhottava tilanne muutenkin :( onneksi uppis kuitenkin jo parempaan päin ja toivottavasti tulet itekki kuntoon ja pääset pian kotiin pojan kanssa! ❤️

No on sulla Mashnu ollut reissu! Toivottavasti on ohi pian ja häviää muististakin!

Vittu tää painajainen vaan jatkuu... Pari tuntia sitte tuli huonekaveri. Eilen ilmoitti lääkäri että mä en saa poistua huoneesta muualle ku vauvaa hoitamaan ja nyt tehtiin sellanen temppu että mun mieskään ei mahdu mun kanssa tänne päiviä viettämään tänne huoneeseen enää. Mä hajoon tänne ihan näillä hetkillä.

Mashnu, mihin komeroon ne on sut laittanu? Kai oot sanonu, että menee jo liian pitkälle toi tunarointi! Eihän tossa oo enää mitään järkeä. Tsemppihalit <3

Eikä, Mashnu... Toi on jo ihan uskomatonta. :angry1 Sano suoraan ja asiallisesti, että kun kaikki muu on jo mennyt pieleen ja kun sinulle on annettu kielto poistua huoneesta muuten, kuin vauvaa hoitamaan, niin kyllä heidän on pystyttävä järjestämään sinulle sellainen huone, jossa miehesi voi olla seuranasi päivät.

Kyllä tosta synnytysfarssista tehdään ilmoitus potilasasiamiehelle ja potilasvahinkokeskukseen. Pojan saan vissiin vierihoitolomalle tänään tänne huoneeseen ja toi huonekaveri oman vauvansa myös. Sitte meitä on täällä 2 perhettä tässä kopperossa...

Takaisin