Synnytyskertomukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onneks solfiza ennätit sairaalaan! :-) Hurjalta kuulostaa että pystyit ihan kotona olemaan avautumisvaiheen!! Harmi ettei isi päässyt mukaan..

Mashnu toivottavasti saat uppiksen pian viereen <3 ja toivottavasti toivut hyvin sektiosta.

Solfiza sulla on kyllä ollu aika nopea synnytys. Ite en varmaan ees tajuis lähteä synnärille, mutta onneks ehdit sairaalaan synnyttämään :)

Uppiksella olis kotiutumispäivä sunnuntaina mutta jos minä en pääse täältä myös silloin kotiin niin poika siirtyy mun luokse samalle osastolle niin pitkäks aikaa että mutki saadaan kuntoon. Tulehdusarvot meikäläisellä tänään 297....

Ne on vaan noussut???
Joo. Eilisestä 163:sta nyt tohon 297 lukemaan. Ja ei mulla oo mitään oloja eikä kuumetta tms. Lääkärit ei tiedä mitä ne mun kanssa tekis. Kai ne vaihtaa TAAS antibioottia. Kohdussa ei tunnu mitään outoja, ei oo kummosia vuotoja, haava on siisti... Kukaan ei nyt tiedä mikä mulla on.

No mutta aikas korkee CRP ja sulla ei mitään oireita? Ei ihme, että ovat kummissaan. Ei kai se auta ku seurata, lääkitä, ottaa kokeita... Vai meinas se Uppis jo, että kottiin ;) Isin kans ihmeissään siellä kahtelisivat toisiaan...mitäs nyt... Hyvä kun saat poijjan viereen, jospa se sinut kuntoon hoitaa :)

Voi Mashnu, kauheet sympatiat sun puolella. Olin järkyttynyt kun luin tota synnytys kertomusta, toivon sulle pikaista toipumista ja oikein paljon onnea pojasta :) parane pian!!

Kiitos :Heartpink Kyllä nyt alkaa helpottamaan kun tietää että poika edes alkaa olla kunnossa. Sokeriarvot kuulemma Uppiksella pielessä ku mulla on pidetty sokeriarvot alhaalla. Minulla, raskausdiabeetikolla... Jep jep. Mutta maaliviiva häämöttää :wav

Mashnu,

Mä hyppään tuolta kesäkuisista kommentoimaan sen verran, että mulla aloitettiin maanantaina ab-kuuri johonkin epämääräiseen infektioon, kun crp 94. Tiistaina kävin muuten näyttäytymässä lääkärille ja hän sanoi että tekis mieli ottaa musta crp-kontrolli, muttei halua huolestuttaa mua, koska ne tulehdusarvot alkaa laskemaan vasta jonkin ajan kuluttua antibiootin aloittamisen jälkeen.

Sain tekstistä sellaisen kuvan, että sulla vähän sama tilanne. Toivottavasti tulehdusarvot lähtee reippaasti laskuun ja pian :)

Timantti* Mä sain kanssa sellasen käsityksen, että noi arvot saattaa jopa pompsahtaa ab:stä huolimatta ja sitten lähteä siitä vasta laskemaan. On vaan kova täpinä lähteä jo kotiin kun maanantai-aamusta asti täällä ollu.

Tsemppiä ja pikaista toipumista, Mashnu! Toivottavasti pääsette pian kotiutumaan.

No kyllä menee tämä diabetes-koohoilu ihan päin peetä nyt... Onhan se vakava kansanterveydellinen riski ja varsinkin täällä Suomessa, mutta että vastasyntynyt siellä nyt kärsii alhasia gx-arvoja kun terveydenhuolto on ohjeistanut raskaana olevaa äitiä syömään tietyn määrän päivässä. Mrr.... Minutkin ihan turhaan sinne sokerirasitukseen laitettiin, ikinä oo mitään häikkää ollut. Tää nyt ei kuulu tähän mutta sieppaa ja syvältä!

Hematooma. Uudet veriviljelyt ja uudet antibiootit. Lääkäri oli aika epäileväinen että tän vkon aikana vielä kotiin pääsisin....

Voi ei mashnu... Toivottavasti saavat sut pian kuntoon et pääsette kotiin nauttimaan uppiksesta.

Tiettekö ku se lääkäri ite myönsi että toi hematooma johtuu siitä ku vauva synty niin kauan vesien menon jälkeen. Ja ite pitivät sitä mun sisällä melkein 1,5 vuorokautta!!! Kyllä alan olla niin kypsä näihin idiootteihin täällä...

Takaisin