Synnytys

Täällä laitettu synnytys käyntiin tai yritetty :D ekat cytotecit meni 1030, eikä tapahtunut mitään. Toiset nyt klo 15 ja ooooteeeeeelllaaaannn...
 
Mahtavaa, tsemppiä! Jokohan vauva maailmassa?! Ihanaa kun koko ajan tuntuu edes muilla hommat etenevän....
 
Nnnääääääh, täällä kypsytellään vasta kohdunkaulaa. Tänään ei edistystä... Maltti on valttia..
 
Joillakin tais olla kokemusta aqua-rakkuloista...? Lähinnä mietin, että saako niiden kanssa hieroo alaselkää?
 
Oli kyllä saletisti mun viimenen synnytys. En mä enää edes uskaltais synnyttää, kun noin nopeesti ja rajusti tullu nää 2 viimeisintä. Nautin nyt näistä tylleröistä mitä mulla jo on :D
 
Mä taas oon miettinyt että tää on mun eka ja vika sillä nyt 6vkoa imettäneenä mä olen jo ihan loppu. Kyllä se raskaus ja synnytys oli niitä helpompia puolia. :)
 
Mä taas oon miettinyt että tää on mun eka ja vika sillä nyt 6vkoa imettäneenä mä olen jo ihan loppu. Kyllä se raskaus ja synnytys oli niitä helpompia puolia. :)
Jospa sulla helpottais jo imetys/ruokinta :) Mulle raskaudet olleet aina vaikeampia ja imetykset taas helppoja. Varmaan johtuu ihan vaan siitä et mulla tulee maitoa niin runsaasti jo heti synnytyksen jälkeen. Onhan siinä tietenkin monta muutakin tekijää :)
 
Takaisin
Top