Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Itselläni vielä vähän matkaa, mutta toivottavasti teillä 38+ alkaisi pian tapahtumaan!! Jännittää aina kun joku aktiivikirjoittajista ei ole kirjoittanut päivään tai pariin :)Syyskuuta jäljellä vain muutama hassu päivä, joten eiköhän pikkuisia ala syntymään pian!! IhanaaItselläni vielä vähän matkaa, mutta toivottavasti teillä 38+ alkaisi pian tapahtumaan!! Jännittää aina kun joku aktiivikirjoittajista ei ole kirjoittanut päivään tai pariin :)
Omaankaan sektioon oo enää kun about 19 päivää! APUA! 
Voi näitä elämän pieniä ilon hetkiä :)
tosin eivät kestäneet kauaa. Oon tyytyväinen jokaisesta kivusta, supistuksesta ja vihlonnasta tässä vaiheessa. Ovat muut lapsoset menneet reilusti yli ja osa käynnistykseen. Lisäksi toivon, että saisin kokea oman kehon "luomu" synnytyksen, koska tippaa on tarvittu joka synnytyksessä jo aika aikaisin vauhdittamaan, kun ei omissa supistuksissa ole ollut tarpeeksi voimaa. Toisaalta olen hyväksynyt senkin, että sitä saatetaan taas tarvita ja mielellään sen sitten otankin, koska eka synnytys pitkittyi liikaa ja imukupilla piti vauva ottaa maailmaan, kun olin aivan poikki, eikä minkäänlaista ponnistamisen tarvetta, eikä supistuksiakaan tuntunut.