Synnytys lähestyy...oireita? :)

Täällä tuli jo n.2vkoa sitten osittain limatulppaa ja verevää/vaal.pun.vuotoa. Nyt ei Mitään muutoksia, muutakuin alaselkä jomottaa ja menkkasäryt päivittäin myös...harkkasuppareita tulee iltaisin tai jos touhuaa/kävelee paljon.
Muttamutta....elän päivä kerrallaan olettaen että lähelle laskettua menee jokatapauksessa(la 19.3). Pessimisti ei pety! :D En jaksa enää innostua oireista, kyllä sen sitte huomaa taas kun alkaa tositoimet. Ei oo mun kohdalla jäänyt arvailun varaa aikasemmissakaan synnytyksissä. Ja jos nyt en jostain syystä tajuais ennen ponnistamista niin alakerran saunaan vaan ja mies saa ottaa kopin samalla ku pojille laitetaan piirrettyjä pyöriin hahahaa :D sit ambulanssimiehet saa noutaa meidät.

Nyt on ollu jo pitkään kalenterikin täynnä ja aktiviteetteja ja treffejä jokapäivälle, suunnitellaan jopa uutta isoa projektia tulevaisuutta varten, alan laajennus firman hommissa. Pysyy ajatukset poissa ärsyttävästä odottelusta!

..jos nyt jotain oireita voi mainita niin ruoka ällöttää pääosin. Saa suorastaan väkisin välillä syödä kun tekee pahaa. Närästystäkin on ollut, mistä en aiemmin ole oikeastaan juuri kärsinyt....kertonee varmaan lähinnä siitä että mahalaukku ja suolisto hyvin puristuksissa...

Ei merkkejä limatulpasta täällä, eikä oikeen mitään muutakaan:confused: 1-2 aaltoa tullu menkkamaista kipua viikon sisällä ja se siitä, vatsan kovettumisia kyllä useempi päivässä....öisin saattanu tulla nestettä vähä rinnoista... mutta ruoka ällöttää ja oksettaa lähes päivittäin, mahaan ei tunnu mahtuvan paljon ja tuntuu usein että painetta tuolla peräsuolen seudulla.... hohhoijaa, tule jo tule jo! Vaikka onhan tuonne la:han vielä viikkoja:angelic::grin

Voitaisko me pliis sopia, että unettomuus ja levottomuus on alkavan synnytyksen oireita? Väsyttää kamalasti, mutta sängyssä tulee vaan pyörittyä ja ahdistuttua. Onneksi mulla on tossa valokuvaprojekti meneillään eli laittelen vanhoja valokuvia albumeihin, kuluu aika jotenkin...

Mä alan ainakin unohtaa kaikki mun oireet... kun ei tuu ni ei tuu... oireista huolimatta.
Oireita kun on ollu jo niin kauan. Tavoitteena on et tulis ennen 11 päivää tai sit 14 päivä. Nyt vauvalla on HIKKA. Ja ite yritän mennä nukkumaan.

:arghh: Kyllä raskaudet voi vaan olla erilaisia. Eilen illalla supistukset taas voimistuvat, salkkareiden aikaan tuli kunnon maratoonisupistuksia jotka kesti yli 2min. Siitä saunaan ja kappas vaan, supistukset loppuivat. Alkoivat vielä illalla uusiks ja yöllä tiheeseen tahtiin tunnin verran kipeitä polttoja. Sit heräsin jossain kohtaa yöllä ja kaikki taas tyyntä ja rauhallista. Voi hemmetti kun haluaisi vaan jo sinne synnärille! !!!!!!!

Esikosta tuli edeltävänä yönä pari supistusta ja seuraavana yönä lähdettiin synnyttämään. Nyt tuntuu siltä että miten mä osaan soittaa miehen kotiin oikeeseen aikaan, jos tässä supistukset taas yltyy. Tai miten yöllä osaa lähtee oikeeseen aikaan sairaalaan kun kunnon supistukset loppuukin kuin seinään!

Mä haluun synnyttää!!

Mulla ei oo vielä oikeestaan mitään merkkejä synnytyksen lähenemisestä. Supistuksia ei oo, muutamia harkkasuppareita on toki ollut mutta nekin aika lieviä. Ei mitään limatulpan irtoomisia tai maidonsekaisen nesteen tihkumisia rinnoista tai muutakaan. Onhan tässä vielä 3 viikkoa laskettuun ja mun tuurilla menee vielä paljon senkin yli :rolleyes:

Ääh nää supistukset on niin tyhmiä. Aamu kuudesta lähtien kovin kivuliaita supistuksia viiden min välein, aviomieskin jäi jo töistä kotiin ja nyt nämä supistukset meinaa loppuuu !!!!!! :@ ärsyttävä. Meen nyt kyllä reippaalle kävelylenkkile jos nämä taas voimistuisi. Olisi kyl kivaa synnyttää laskettuna päivänä : ) En jaksaa enää olla raskaana . . .

Tsemppiä Dotyatu..toiv pääset pian tositoimiin! Toi olis kyllä ehkä veemäisintä...että supistelee ja loppuu, supistelee ja loppuu :smiley-angry003

Luin jostain,että joillakin saattaa tulla flunssan oireita ennen synnytystä...itsellä niitä nyt on,alilämpöä mutta kolottaa joka elämän paikkaa,veto ihan pois,ruoka ei tahtois maistuu niin menee pakko syömiseksi.Ja alavatsaa kivistelee ja supistelee (kivuttomia).
Eilen sitten kärsin niin kovista lantion löystymis kivuista (edellisestä yöstä aina seuraavaan iltaan),että teki mieli katkoo jalat,ottaa imukuppi käteen ja ottaa kaveri ulos.Tänään ei onneksi niitä ole ollut.
Mutta en siis tiedä onko nämä ennusmerkkejä, mut toivossa hyvä elää,et alkais pian tapahtuu...

Voi kun toi flunssaoirejuttu pitäiskin paikkansa...tänäänkin oon aivastellu ja nenä on vuotanu. Tosin ihan rehellisesti sanottuna mä olisin synnytelly jo tässä pitkin talvea jos toi pitäis paikkansa. Mut aina saa toivoa...tulis jo sieltä.

Aaagrhhhhhhhhh, olen kestänyt kohta 24h kivuliaita supistuksia, nyt tullut viimeiset kaksi tunttia 4min välein yli 60s supistuksia, menin jo synnärille ja kohdunkaula kokonaan hävinnyt mutta vain 1cm auki :@ :@ nyt takaisin kotiin odottamaan. Eipä kyllä tuu nukuttu näiden kuoleman kipujen kanssa :( kätilö kyllä kovin veikkasi että huomenna todennäköisesti synnyttän. En ymmärrä miten nämä supistukset sattuu niin kova ja saa niin vähän aikaseks :( oon ihan loppunut!

Voi Dotyaty. Tiedän mitä käyt läpi. Täällähän oli synnäri sessio 12h sitten hiipui. Sen jälkeen ollut viikko vain liikesupistus ärsytystä ei lepo supistus sarjaa. Ei ennen viime yötä...heräsin 24:0 aivan järkkyihin sarjoihin joissa ei ollut päätä ei häntää. Väliin piiiitkiä 10min. Sitten reilu 30sek. Supistus Välit: 30min -2min. Koko kohtu ihan sekasin ja häiriintynyt...sain mahan tyhjennettyä. Joka paikan kipeäksi ja itseni aivan poikki väsyneeksi. Kesto 4h. Loppui kuin seinään. Ei tätä kestä.

Tässä supistelee edelleen ja viel kivuliammin :\ panadolista ja lämmistä suihkusta ei mtn apua, makuulla en pystyyy olemaan ollenkaan silloin iskee ihan paniikki kun niin sattuu :(.. Milloinkohan pitäisi mennä takaisin synnärille etten taas turha sinne menis jossa vaan todeta ettei edistystä. Nyt supistellut yhteensä 28h, olisin toivonnuy vähän nopeampa synnytystä. Onko muilla kokemusta kuinka nopeasti on tapahtunut edistystä esim 1cm siihen 3cm avautumiseen ?

Dotyatu: Ihan kipujen ja pahan olon takia kannattaa mennä vaikka heti jos kotona tuntuu ettei jaksa ja pärjää...saat ainakin helpotusta kipuun ja kerättyä voimia koitokseen!

Täällä oli eilein LA ja kauhiat selkäsäryt eli supistukset, muita kipuja ei ole kun nuo selkäkivut (vetää koko selän ihan jumiin ja ei voi liikkua) ja kestää sen 30 sek ja muutaman kerran päivässä on.
Kyllä jo vois tulla ulos, alkaa olemaan niin ahistavaa ku ei voi kyykistyy, nukkuu yms.. Saa nähä mitä ne tänään neuvolassa sanoo. Huomenna vois niin neiti tulla ulos kun on muutenkin erikoispäivä. <3

Mulla oli tänään aamulla aivan jäätäviä supistuksia, kun lähdin koiria käyttämään aamupissalla. Koko alavatsaa kiristi ja vihloi ja särki, jatkuvina aaltoina (välillä helpotti ja välillä ei). Tätä kesti noin 20 minuuttia. Sen jälkeen on ollut menkkajomotusta alavatsalla, ja vähän kiristymistä välillä mahassa. Mahakin tyhjeni tuossa ja pohdin jo hetken, että nytkö sitä sitten pitää lähteä (rv 36+6). Mutta tuskinpa sitä....

Takaisin